Teksti suurus:

Erihoolekandeteenuste taotluses esitatavate andmete koosseisu, taotluse vormi ja taotlusega esitatavate nõutavate dokumentide loetelu ning isiku omaosaluse puudujääva osa hüvitamise taotluses esitatavate andmete koosseisu, taotluse vormi ja taotlusega esitatavate nõutavate dokumentide loetelu kehtestamine

Erihoolekandeteenuste taotluses esitatavate andmete koosseisu, taotluse vormi ja taotlusega esitatavate nõutavate dokumentide loetelu ning isiku omaosaluse puudujääva osa hüvitamise taotluses esitatavate andmete koosseisu, taotluse vormi ja taotlusega esitatavate nõutavate dokumentide loetelu kehtestamine - sisukord
Väljaandja:Sotsiaalminister
Akti liik:määrus
Teksti liik:terviktekst
Redaktsiooni jõustumise kp:23.05.2009
Redaktsiooni kehtivuse lõpp:31.12.2015
Avaldamismärge:

Erihoolekandeteenuste taotluses esitatavate andmete koosseisu, taotluse vormi ja taotlusega esitatavate nõutavate dokumentide loetelu ning isiku omaosaluse puudujääva osa hüvitamise taotluses esitatavate andmete koosseisu, taotluse vormi ja taotlusega esitatavate nõutavate dokumentide loetelu kehtestamine

Vastu võetud 06.01.2009 nr 1
RTL 2009, 3, 44
jõustumine 12.01.2009

Muudetud järgmiste aktidega (näita)

VastuvõtmineAvaldamineJõustumine
08.05.2009RTL 2009, 42, 57223.05.2009

Määrus kehtestatakse «Sotsiaalhoolekande seaduse» § 1116 lõike 8 ja § 1120 lõike 10 alusel.

§ 1.  Kehtestatavad vormid ja nende andmete koosseis

  Määrusega kehtestatakse järgmised vormid ja nendes esitavate andmete koosseis:
  1) erihoolekandeteenuste taotluse vorm ja selles esitatavate andmete koosseis (lisa 1) ja
  2) isiku omaosaluse puudujääva osa hüvitamise taotluse vorm ja selles esitatavate andmete koosseis (lisa 2).

§ 2.  Erihoolekandeteenuste taotlusega esitatavad dokumendid

  (1) Igapäevaelu toetamise teenuse saamiseks esitab taotleja lisaks § 1 punktis 1 nimetatud taotlusele järgmised dokumendid:
  1) ärakirja taotleja isikut tõendavast dokumendist, välja arvatud juhul, kui isik allkirjastab taotluse digitaalselt või esitab taotluse Sotsiaalkindlustusametis kohapeal, ja
  2) «Sotsiaalhoolekande seaduse» § 1138 lõikes 2 nimetatud psühhiaatri või rehabilitatsiooniteenuse osutaja kirjaliku hinnangu.

  (2) Töötamise toetamise teenuse, toetatud elamise teenuse, kogukonnas elamise teenuse või ööpäevaringse erihooldusteenuse saamiseks esitab taotleja lisaks § 1 punktis 1 nimetatud taotlusele järgmised dokumendid:
  1) ärakirja taotleja isikut tõendavast dokumendist, välja arvatud juhul, kui isik allkirjastab taotluse digitaalselt või esitab taotluse Sotsiaalkindlustusametis kohapeal, ja
  2) ärakirja kehtivast arstliku ekspertiisi otsusest töövõime kaotuse protsendi või invaliidsusgrupi määramise kohta juhul, kui see on tehtud enne 2003. aasta 1. jaanuari.

  (3) Kui töötamise toetamise teenust või toetatud elamise teenust taotlevale isikule ei ole koostatud «Sotsiaalhoolekande seaduse» § 111 punktis 1 nimetatud isiklikku rehabilitatsiooniplaani (edaspidi rehabilitatsiooniplaan), peab isik esitama teenuse taotlemisel lisaks lõikes 2 nimetatud dokumentidele rehabilitatsiooniteenuse osutaja kirjaliku põhjendatud ettepaneku vastavalt töötamise toetamise teenusele või toetatud elamise teenusele suunamise kohta rehabilitatsiooniplaani koostamise ajaks.

  (4) «Riikliku pensionikindlustuse seaduse» §-s 7 sätestatud vanaduspensioniikka jõudnud isik ei pea esitama lõike 2 punktis 2 nimetatud dokumenti.

  (5) Kui taotluse esitab füüsilisest isikust seaduslik esindaja, lisab taotluse esitaja § 1 punktis 1 nimetatud taotlusele lisaks eelnimetatud dokumentidele:
  1) ärakirja enda isikut tõendavast dokumendist, välja arvatud juhul, kui esindaja allkirjastab taotluse digitaalselt või esitab taotluse Sotsiaalkindlustusametis kohapeal, ja
  2) ärakirja enda esindusõigust tõendavast dokumendist.

§ 3.  Isiku omaosaluse puudujääva osa hüvitamise taotlusega esitatavad dokumendid

  (1) Isik, kes taotleb «Sotsiaalhoolekande seaduse» § 1119 sätestatud isiku omaosaluse puudujääva osa hüvitamist riigieelarvest, esitab lisaks § 1 punktis 2 nimetatud taotlusele järgmised dokumendid:
  1) dokumendi, millest nähtub isiku kohustus tasuda elatist ja
  11) ärakirja taotleja isikut tõendavast dokumendist, välja arvatud juhul, kui isik allkirjastab taotluse digitaalselt või esitab taotluse Sotsiaalkindlustusametis kohapeal ja
[RTL 2009, 42, 572 - jõust. 23.05.2009]
  2) tööandja tõendi, millest nähtub isiku töötasu või temale makstava muu sotsiaalmaksuga maksustatava tasu suurus ning lepingulise suhte kestus, sealhulgas kas tegemist on tähtajatu või tähtajalise lepinguga ja tähtajalise lepingu puhul lepingu kestus.

  (2) Kui taotluse esitab füüsilisest isikust seaduslik esindaja, lisab taotluse esitaja taotlusele lisaks lõike 1 punktides 1 ja 2 nimetatud dokumentidele § 2 lõike 5 punktides 1 ja 2 nimetatud dokumendid.
[RTL 2009, 42, 572 - jõust. 23.05.2009]

Lisad 

https://www.riigiteataja.ee/otsingu_soovitused.json