Maksu- ja Tolliameti põhimäärus
Vastu võetud 06.10.2008 nr 29
RTL 2008, 84, 1168
jõustumine 01.12.2008
Muudetud järgmiste määrustega (kuupäev, number, avaldamine Riigi Teatajas, jõustumise aeg):
22.01.2009 nr 4 (RTL 2009, 14, 151) 8.02.2009
5.08.2009 nr 48 (RTL 2009, 66, 974) 1.09.2009
Määrus kehtestatakse «Vabariigi Valitsuse seaduse» § 42 lõike 1 alusel ning kooskõlas nimetatud seaduse § 65 lõike 2 punktiga 2.
1. peatükk
ÜLDSÄTTED
§ 1. Maksu- ja Tolliameti staatus
Maksu- ja Tolliamet (edaspidi amet) on Rahandusministeeriumi valitsemisalasse kuuluv valitsusasutus, millel on juhtimisfunktsioon ja mis teostab riiklikku järelevalvet ning kohaldab riiklikku sundi seaduses ette nähtud alustel ja ulatuses.
§ 2. Ameti eelarve, pitsat ja sümboolika
(1) Ameti kulud kaetakse riigieelarvest. Ametil on oma eelarve, mille kinnitab, mida muudab ja mille täitmist kontrollib rahandusminister seaduses kehtestatud korras.
(2) Ametil on oma nimega dokumendiplangid, mille kasutamise kord määratakse kindlaks ameti asjaajamiskorras. Ameti struktuuriüksusel võib olla oma nimega dokumendiplank, kui see on ette nähtud struktuuriüksuse põhimääruses.
(3) Ametil on sõõrikujuline 35 mm läbimõõduga pitsat, mille keskel on väikese riigivapi kujutis ja millel on sõõri äärt mööda sõnad «Maksu- ja Tolliamet». Ameti struktuuriüksusel või selle allüksusel võib olla oma nimega lihtpitsat, kui see on ette nähtud struktuuriüksuse põhimääruses.
(4) Ametil on oma teenetemärgid. Need on:
1) Maksu- ja
Tolliameti teenistusmärk (lisa 1);
2) Maksu- ja Tolliameti
aumärk, mis jaguneb kolmeks klassiks – I, II ja III klassi aumärk
(lisa 2).
(5) Maksu- ja Tolliameti teenistusmärk antakse ameti teenistujale laitmatu teenistuskohustuste täitmise eest. Ameti teenistusmärkide andmise otsustab ameti peadirektor.
(6) Ameti aumärkide andmise ja vajadusel äravõtmise otsustab rahandusminister ameti peadirektori ettepanekul. Aumärgi kirjeldus ning selle andmise ja kandmise kord on sätestatud lisas 2.
[RTL 2009, 66, 974 – jõust. 1.09.2009]
(7) Teenetemärgid antakse üldjuhul kätte üks kord aastas ameti aastapäeval.
§ 3. Aruandekohustus
Amet on aruandekohustuslik rahandusministri ees, kes suunab ja koordineerib tema tegevust ning teostab tema üle teenistuslikku järelevalvet.
§ 4. Asukoht
Amet asub Tallinnas. Ameti postiaadress on Narva mnt 9j, 15176 Tallinn. Ameti mujal asuva struktuuriüksuse asukoht ja postiaadress tuuakse ära struktuuriüksuse põhimääruses.
§ 5. Ameti ingliskeelne nimetus
Ameti ingliskeelne nimetus on Estonian Tax and Customs Board.
2. peatükk
TEGEVUSVALDKOND JA ÜLESANDED
§ 6. Ameti tegevusvaldkond
Ameti tegevusvaldkond on riigitulude haldamine, riikliku maksu- ja tollipoliitika rakendamine ning ühiskonna ja seadusliku majandustegevuse kaitsmine.
§ 7. Ameti ülesanded
Ameti ülesanded on:
1) riigieelarvesse laekunud ning tasumisele
kuuluvate riiklike maksude ja muude rahaliste kohustuste täitmise üle
arvestuse pidamine, aruannete koostamine, nende esitamine
rahandusministrile ning maksukohustuslaste registri pidamine;
2)
riiklike maksudega seotud maksuasjade menetlemine, riiklike maksude
arvestamise ja tasumise õigsuse kontrollimine ning seadusega sätestatud
suuruses ja korras maksude tasumise ning maksusoodustuste kohaldamise
jälgimine, tasumisele kuuluva maksusumma ja intressi arvestamine ning
määramine;
3) maksuvõlgade sissenõudmine, maksuvõla
tasumise ajatamine, maksuvõla mahakandmine ja kustutamine;
4)
enammakstud või hüvitatavate summade tagastamine ja tasaarvestamine;
5)
Eesti ja ühenduseväliste riikide vahelise seadusliku kaubanduse
hõlbustamine;
6) kaupade ebaseadusliku käitlemise tõkestamine;
7)
tollieeskirjade rakendamine ja nendest kinnipidamise tagamine;
8)
ühiskonna ja majanduse kaitsmine maksu- ja tollialaste süütegude
ennetamisega, tõkestamisega ja avastamisega;
9) riikliku sunni
kohaldamine tollieeskirjade ja maksuseaduste rikkujate suhtes seaduses
sätestatud korras ning ulatuses;
10) ameti tegevusvaldkonda
puudutavate õigusaktide eelnõude kohta arvamuste andmine;
11)
vaiete menetlemine, kaebuste läbivaatamine ja lahendamine;
12)
isikute juhendamine ja informeerimine maksunduse küsimustes ja tolli
valdkonnas;
13) oma pädevuse piires riigi ja ameti esindamine kohtus;
14)
rahvusvahelise maksu- ja tollialase infovahetuse korraldamine;
15)
väliskaubandusstatistikaks vajalike andmete kogumine ja töötlemine;
16)
välislepingutega võetud maksu- ja tollialaste kohustuste täitmise
tagamine;
17) hasartmängude tegevuslubade ja korralduslubade väljaandmine ning tegutsemine hasartmängu järelevalveasutusena;
[RTL 2009, 14, 151 – jõust. 8.02.2009]
18) koostöö teiste ametiasutuste, välisriikide asjakohaste ametiasutuste
ja rahvusvaheliste organisatsioonidega;
19) muude ametile õigusaktiga
pandud ülesannete täitmine.
3. peatükk
STRUKTUUR
§ 8. Ameti struktuuri ja teenistujate koosseisu kinnitamine
Ameti struktuuri ja teenistujate koosseisu kinnitab rahandusminister eraldi määrusega.
§ 9. Ameti struktuuriüksused
(1) Ameti struktuuriüksused on:
1) ameti osakonnad;
2)
piirkondlikud maksu- ja tollikeskused;
3) peadirektori büroo.
(2) Ameti struktuuriüksuste ülesanded ja pädevus täpsustatakse ameti peadirektori (edaspidi peadirektor) poolt kinnitatavates struktuuriüksuste põhimäärustes.
§ 10. Ameti osakonnad
Ameti osakonnad on:
1) infosüsteemi arendusosakond;
2)
juriidiline osakond;
3) kontrolliosakond;
4) maksude osakond;
5)
siseauditi osakond;
6) sisekontrolli osakond;
7)
süsteemihooldusosakond;
8) teabeosakond;
9)
teeninduskorralduse osakond;
10) tollikorralduse osakond;
11)
tulude osakond;
12) uurimisosakond;
13) üldosakond.
§ 11. Infosüsteemi arendusosakond
Infosüsteemi arendusosakonna põhiülesanneteks on Rahandusministeeriumi ja tema valitsemisala asutuste infosüsteemide arendusstrateegia väljatöötamise ja rakendamise koordineerimine ning tarkvara arenduse korraldamine.
[RTL 2009, 66, 974 – jõust. 1.09.2009]
§ 12. Juriidiline osakond
Juriidilise osakonna põhiülesanded on:
1) vaiete
menetlemine ja kaebuste lahendamine;
2) ameti esindamine
likvideerimis-, pankroti- ja kohtumenetluses;
3) ameti
tegevusvaldkonda puudutavate õigusaktide eelnõude kohta arvamuste
andmine;
4) osalemine lepingute koostamisel;
5) ameti teiste
struktuuriüksuste juriidiline nõustamine;
6)
väärteomenetluse haldamine.
§ 13. Kontrolliosakond
Kontrolliosakonna põhiülesanded on:
1) ameti
struktuuriüksuste kontrollialase töö planeerimine ja juhendamine;
2)
järelevalve kontrollialaste tööplaanide täitmise üle;
3)
kontrollialaste probleemide haldamine;
4) kontrollialaste
projektide juhtimine;
5) kontrolli läbiviimine kas iseseisvalt või
koostöös ameti piirkondlike struktuuriüksustega;
6)
hasartmängude ja loteriide korraldamise seaduslikkuse kontrollimine;
7)
maksumaksjate maksuriskide hindamine ja riskide kindlaksmääramine;
8)
maksumaksjatele enammakstud maksude tagastamise kontrollimine, välja
arvatud juhul, kui eeltoodu kuulub tollikorralduse osakonna pädevusse
vastavalt käesoleva määruse §-le 20.
§ 14. Maksude osakond
Maksude osakonna põhiülesanded on:
1) maksu- ja tolliseaduste ning nende alusel antud õigusaktide rakendamise metoodika väljatöötamine;
[RTL 2009, 14, 151 – jõust. 8.02.2009]
2) maksualaste õigusaktide eelnõude kohta arvamuste andmine;
3)
laekumiste maksusisuline analüüsimine.
§ 15. Siseauditi osakond
Siseauditi osakonna põhiülesanded on:
1) ameti ja tema
struktuuriüksuste tegevuse seaduslikkuse, sihipärasuse, säästlikkuse,
tõhususe ja mõjususe ning sisekontrolli süsteemi toimimise kohta
hinnangu andmine;
2) auditite käigus ilmsiks tulnud kehtestatud
nõuetest kõrvalekaldumiste ning esinenud puuduste kohta teabe
õigeaegne ja objektiivne edastamine peadirektorile.
§ 16. Sisekontrolli osakond
Sisekontrolli osakonna põhiülesanded on:
1)
süstemaatilise järelevalve teostamine ameti teenistujate tegevuse
seaduslikkuse üle;
2) distsiplinaarmenetluse läbiviimine;
3)
ameti spetsiifikast tulenevate isikutega seotud riskide maandamine;
4)
korruptsiooni ennetava tegevuse korraldamine.
§ 17. Süsteemihooldusosakond
Süsteemihooldusosakonna põhiülesanded on:
1)
infosüsteemi rakendamine ja haldamine;
2) riist- ja tarkvara
soetamine ning selleks riigihangete korraldamine;
3) riist- ja
tarkvara hooldamine;
4) infosüsteemi andmeturbe korraldamine.
§ 18. Teabeosakond
Teabeosakonna põhiülesanded on:
1) järelevalve
efektiivseks teostamiseks vajaliku riskihindamise süsteemi
väljatöötamine ja elluviimine;
2) siseriikliku ja
rahvusvahelise informatsiooni vahetamise korraldamine.
§ 19. Teeninduskorralduse osakond
Teeninduskorralduse osakonna põhiülesanded on:
1)
e-teenuste haldamine;
2) teenindusprotsesside ja
teenindusstandardite kirjelduste väljatöötamine ning sellekohane
nõustamine;
3) kontaktkeskuse ja piirkondlike maksu- ja
tollikeskuste teenindusvaldkonna allüksuste tegevuse koordineerimine;
4)
kliendirahulolu käsitlevate küsitluste ettevalmistamine;
5)
maksumaksjate kaebuste analüüsimine.
§ 20. Tollikorralduse osakond
Tollikorralduse osakonna põhiülesanded on:
1)
majanduspoliitilistest otsustest tuleneva tollipoliitika elluviimise
korraldamine;
2) tollieeskirjade ja teiste õigusaktide täitmiseks
vajaliku teabe ning avalikkusele määratud teadaannete ettevalmistamine;
3)
tollialaste õigusaktide eelnõude kohta arvamuste andmine;
4)
kauba, isikute ja veokite kontrollipoliitika väljatöötamine ning
elluviimine.
§ 21. Tulude osakond
Tulude osakonna põhiülesanne on:
1) riiklike maksude ja
muude rahaliste kohustuste tasumise korraldamine ning arvestuse
pidamine;
2) võlgade sissenõudmisega seotud tegevuste korraldamine;
3)
maksukohustuslaste registri pidamine ning maksu- ja tollivaldkonda
puudutavate teiste põhiinfosüsteemide andmete töötlemine.
§ 22. Uurimisosakond
Uurimisosakonna põhiülesanded on:
1) maksuseaduste ja
tollieeskirjade rikkumistega seotud kuritegude ennetamine, tõkestamine
ja avastamine, teostades selleks vajadusel jälitustegevust seaduses
sätestatud alustel ning korras;
2) maksuseaduste ning
tollieeskirjade rikkumistega seotud kuritegude kohtueelne uurimine.
§ 23. Üldosakond
Üldosakonna põhiülesanded on:
1) ameti
personalipoliitika väljatöötamine ja elluviimine;
2)
personaliandmete haldamine;
3) teenistujate koolituse, täiendus- ja
ümberõppe korraldamine;
4) juhtimissüsteemi arendamine;
5)
eelarve, strateegia ja juhtimisplaani koostamine ning aruandluse
korraldamine;
6) raamatupidamisarvestuse ning sellekohase
aruandluse korraldamine;
7) välissuhtluse korraldamine ja
koordineerimine;
8) ametisisese suhtluse korraldamine;
9)
infomaterjalide avaldamise korraldamine ja kodulehe haldamine;
10)
ameti valduses oleva riigivara haldamise korraldamine;
11)
riigihangete läbiviimine;
12) asjaajamise ja arhiivi pidamise
koordineerimine.
§ 24. Piirkondlikud maksu- ja tollikeskused
(1) Piirkondlikud maksu- ja tollikeskused on:
1) Ida maksu- ja
tollikeskus;
2) Lõuna maksu- ja tollikeskus;
3) Lääne
maksu- ja tollikeskus;
4) Põhja maksu- ja tollikeskus.
(2) Piirkondliku maksu- ja tollikeskuse tööpiirkonna kinnitab peadirektor piirkondliku maksu- ja tollikeskuse põhimääruses.
§ 25. Piirkondliku maksu- ja tollikeskuse põhiülesanded
Piirkondliku maksu- ja tollikeskuse põhiülesanded on:
1)
riigieelarve tulude laekumise tagamine riiklike maksude ja tollitulude
osas;
2) ühiskonna ja seadusliku majandustegevuse kaitsmine;
3)
riigi maksu- ja tollipoliitikast juhinduva maksu- ja tollikorralduse
elluviimine;
4) maksuseaduste, tollieeskirjade ja muude õigusaktide
täitmise kontrollimine seaduses ette nähtud alustel ja ulatuses;
5)
klientide teenindamine maksukohustuse ja tolliformaalsuste täitmisel.
§ 26. Peadirektori büroo
Peadirektori büroo põhiülesanded on peadirektori ja peadirektori asetäitjate nõustamine ja teenindamine ning ameti avaliku suhtluse korraldamine.
§ 27. Ameti struktuuriüksuste allüksused
(1) Ameti struktuuriüksustel võivad olla järgmised allüksused, kui
need on rahandusministri poolt kinnitatud ameti struktuuris ette
nähtud:
1) ameti osakonnal – talitus;
2)
piirkondlikul maksu- ja tollikeskusel – osakond, talitus,
teenindusbüroo, tollipunkt.
(2) Ameti struktuuriüksuse allüksuse ülesanded ja pädevus sätestatakse struktuuriüksuse põhimääruses.
4. peatükk
JUHTIMISE KORRALDUS
§ 28. Ameti juhtimine
Ametit juhib peadirektor, kelle nimetab ametisse ja vabastab ametist rahandusminister Rahandusministeeriumi kantsleri ettepanekul.
§ 29. Peadirektor
(1) Peadirektor:
1) juhib ameti tööd ja korraldab peadirektori
asetäitjate ning ameti struktuuriüksuste juhtide kaudu ameti pädevusse
kuuluvate ülesannete täitmist;
2) koordineerib, suunab ja
kontrollib sisekontrolli osakonna, siseauditi osakonna ning
peadirektori büroo tööd;
3) esindab ametit ning
annab üld- ja erivolitusi ameti esindamiseks (sealhulgas
avalik-õiguslike haldustoimingute sooritamiseks ja esindamiseks
kohtumenetluses ning tsiviilõiguslikes suhetes);
4) vastutab
ameti tegevust korraldavate õigusaktide täpse ja otstarbeka täitmise
eest ning annab aru rahandusministrile;
5) teostab teenistuslikku
järelevalvet või annab selleks ülesande vastavalt käesoleva määruse
5. peatükile;
6) nimetab ametisse ja vabastab ametist
ameti ametnikud ning sõlmib, muudab ja lõpetab ameti abiteenistujatega
töölepinguid;
7) kinnitab ameti sisekorraeeskirja,
asjaajamiskorra, raamatupidamise sise-eeskirja ja muud sisemist
töökorraldust reguleerivad juhendid ning korrad, struktuuriüksuste
põhimäärused, teenistujate ametijuhendid ja ametipalgad vastavuses
kehtivate õigusaktidega;
8) esitab rahandusministrile
ettepanekuid ameti tulude ning kulude eelarve kohta ja valvab eelarve
täpse ning otstarbeka täitmise üle;
9) teeb
rahandusministrile ettepanekuid ameti tegevusvaldkonna korraldamiseks;
10)
moodustab nõuandva õigusega alalisi või ajutisi komisjone, nõukogusid
ja töörühmi ning määrab nende ülesanded ja töökorra;
11)
riikliku järelevalve teostamisel annab õigusaktides sätestatud
maksuhalduri haldusakte;
12) annab nõusoleku piirkondlikule maksu-
ja tollikeskusele või selle allüksusele ülesannete täitmiseks
väljaspool antud struktuuriüksuse tööpiirkonda;
13)
korraldab ameti valdusesse antud riigivara heaperemehelikku kasutamist
kooskõlas riigivaraseadusega;
14) täidab muid õigusaktidest
tulenevaid ülesandeid.
(2) Peadirektoril on õigus anda vastavalt õigusaktidele teenistusalastes küsimustes käskkirju.
§ 30. Peadirektori asetäitja
(1) Peadirektoril on kaks asetäitjat, kes alluvad vahetult
peadirektorile:
1) peadirektori asetäitja põhiprotsesside alal;
2)
peadirektori asetäitja tugiprotsesside alal.
(2) Peadirektori asetäitja äraolekul võib peadirektor panna tema ülesanded teisele peadirektori asetäitjale või ameti osakonnajuhatajale.
(3) Peadirektori asetäitja:
1) juhib tema alluvuses olevate
struktuuriüksuste tööd;
2) annab oma pädevuse piires
ameti struktuuriüksustele suulisi ja kirjalikke korraldusi;
3)
pärib aru temale alluvatelt osakonnajuhatajatelt nende tegevuse kohta;
4)
esindab ametit oma pädevuse ja peadirektorilt saadud volituste piires;
5)
kirjutab oma pädevuse piires alla ameti dokumentidele;
6)
asendab peadirektorit tema äraolekul vastavalt käesoleva määruse
§-le 33;
7) teeb ettepanekuid teenistujate edutamiseks,
ergutuste kohaldamiseks ja distsiplinaarkaristuste määramiseks;
8)
arendab koostööd teiste täidesaatva riigivõimu asutustega;
9)
täidab muid õigusaktis sätestatud või peadirektori poolt antud
ülesandeid.
§ 31. Peadirektori asetäitja põhiprotsesside alal
Peadirektori asetäitja põhiprotsesside alal juhib tulude osakonna, maksude osakonna, teeninduskorralduse osakonna, tollikorralduse osakonna, kontrolliosakonna ja uurimisosakonna tööd.
§ 32. Peadirektori asetäitja tugiprotsesside alal
Peadirektori asetäitja tugiprotsesside alal juhib teabeosakonna, infosüsteemi arendusosakonna, süsteemihooldusosakonna, juriidilise osakonna ja üldosakonna tööd.
§ 33. Peadirektori asendamine
(1) Peadirektori äraolekul asendab teda peadirektori asetäitja põhiprotsesside alal, peadirektori asetäitja põhiprotsesside alal äraolekul asendab peadirektorit peadirektori asetäitja tugiprotsesside alal.
(2) Erandjuhtudel võib rahandusminister määrata peadirektori asendaja, järgimata lõikes 1 toodud asendamise järjekorda või määrata peadirektori asendajaks lõikes 1 nimetamata isiku.
§ 34. Ameti struktuuriüksuste ja nende allüksuste juhtimine
(1) Ameti struktuuriüksuseid ja nende allüksuseid juhivad järgmised
ametiisikud:
1) ameti osakonda juhib osakonnajuhataja, kes allub
vahetult kas peadirektorile tulenevalt käesoleva määruse § 29 lõike 1
punktist 2 või peadirektori asetäitjale tulenevalt käesoleva määruse
§-dest 31–32;
2) piirkondlikku maksu- ja
tollikeskust juhib maksu- ja tollikeskuse juhataja, kes allub vahetult
peadirektorile;
3) piirkondliku maksu- ja tollikeskuse osakonda
juhib osakonnajuhataja, kes allub vahetult maksu- ja tollikeskuse
juhatajale;
4) tollipunkti juhib tollipunktijuhataja, kes allub
vahetult piirkondliku maksu- ja tollikeskuse põhimääruses määratletud
maksu- ja tollikeskuse osakonnajuhatajale;
5) piirkondliku maksu-
ja tollikeskuse teenindusbürood juhib büroojuhataja, kes allub
vahetult piirkondliku maksu- ja tollikeskuse põhimääruses määratletud
osakonnajuhatajale;
6) talitust juhib talitusejuhataja, kes allub
vahetult osakonnajuhatajale, välja arvatud ameti uurimisosakonnas ja
juriidilises osakonnas, kus talitusejuhataja allub osakonna
põhimääruses sätestatud juhul vahetult osakonnajuhataja asetäitjale;
7)
peadirektori bürood juhib büroojuhataja, kes allub vahetult
peadirektorile.
(2) Iga üksuse juht peab tagama tema poolt juhitava üksuse
põhimäärusega kinnitatud funktsioonide täitmise ning üksusele
eraldatud ressursside sihipärase ja efektiivse kasutamise. Selleks
üksuse juht:
1) vastutab tema poolt juhitavale üksusele pandud
ülesannete õiguspärase, õigeaegse ja asjatundliku täitmise eest ning
kontrollib temale alluvate teenistujate teenistuskohustuste täitmist;
2)
osaleb arengustrateegiate ja aastaplaanide väljatöötamisel ning juhib
üksuse arenguplaanide koostamist;
3) annab alluvatele
teenistujatele korraldusi üksuse ülesannete täitmiseks;
4)
täidab temale kõrgemalseisva juhi poolt antud korraldused või teatab
nende täitmise takistustest ning annab kõrgemalseisvale juhile aru
üksuse tegevusest;
5) annab üksuse nimel arvamusi ja
kooskõlastusi juhtkonnale ja teistele üksustele;
6) teeb
kõrgemalseisvale juhile ettepanekuid üksuse struktuuri, koosseisu ja
töökorralduse muutmiseks, üksuse teenistujate edutamiseks ning üksuse
teenistujatele palga, toetuste või distsiplinaarkaristuste määramiseks
või ergutuste kohaldamiseks;
7) taotleb üksuse ülesannete
täitmiseks vajalikke vahendeid ning korraldab nende nõuetekohase
hoidmise, hooldamise ja kasutamise;
8) taotleb üksuse töötajatele
täienduskoolitust teenistusülesannete tulemuslikumaks täitmiseks;
9)
allkirjastab üksuses koostatud kirjad ja dokumendid, millega ei võeta
rahalisi ega muid varalisi kohustusi ning ei anta õigusi ega panda
kohustusi ametivälistele isikutele, kui õigusakt ei sätesta teisiti.
5. peatükk
TEENISTUSLIK JÄRELEVALVE
§ 35. Teenistuslik järelevalve
(1) Peadirektor teostab seadusega ette nähtud korras teenistuslikku järelevalvet ameti struktuuriüksuste ja ameti teenistujate tegevuse üle.
(2) Peadirektor võib teenistusliku järelevalve vahetu teostamise teha ülesandeks peadirektori asetäitjale või ameti struktuuriüksuse juhile.
6. peatükk
ÜMBERKORRALDAMINE JA LÕPETAMINE
§ 36. Ameti ümberkorraldamine ja lõpetamine
Amet korraldatakse ümber või lõpetatakse seaduse alusel.
§ 37. Registritoimingud
Amet registreeritakse seaduses sätestatud korras.
7. peatükk
RAKENDUSSÄTTED
§ 38. [Käesolevast tekstist välja jäetud]
§ 39. Määruse jõustumine
Määrus jõustub 1. detsembril 2008. a.
Lisa 13212910 Lisa 1