Teksti suurus:

Riikliku sotsiaalregistri asutamine

Väljaandja:Vabariigi Valitsus
Akti liik:määrus
Teksti liik:terviktekst
Redaktsiooni jõustumise kp:01.04.2010
Redaktsiooni kehtivuse lõpp:31.03.2011
Avaldamismärge:

Riikliku sotsiaalregistri asutamine

Vastu võetud 08.07.1999 nr 214
RT I 1999, 60, 620
jõustumine 19.07.1999

Muudetud järgmiste aktidega (näita)

VastuvõtmineAvaldamineJõustumine
12.12.2000RT I 2000, 98, 63222.12.2000
18.12.2001RT I 2001, 99, 63101.01.2002
23.08.2004RT I 2004, 63, 45129.08.2004
08.03.2010RT I 2010, 11, 5801.04.2010

Määrus kehtestatakse «Sotsiaalhoolekande seaduse» § 30 lõike 5 alusel ja kooskõlas sama seaduse § 2 punktiga 9, § 6 punktiga 8, § 7 lõike 1 punktiga 7 ja § 8 punktiga 3.

[RT I 2010, 11, 58 – jõust. 1.04.2010]

1.  Asutada «Riiklik sotsiaalregister».

2.  Määrata «Riikliku sotsiaalregistri» vastutavaks töötlejaks Sotsiaalministeerium.

3.  Määrata «Riikliku sotsiaalregistri» volitatud töötlejateks valla- ja linnavalitsused, Tallinnas linnaosade valitsused.

4.  Määrata «Riikliku sotsiaalregistri» projekteerimise lõpptähtajaks ja kasutuselevõtmise algtähtajaks 1. juuli 1999. a.

5.  Finantseerida «Riikliku sotsiaalregistri» projekteerimist, kasutuselevõtmist, hooldus- ja arendustöid riigieelarvest Sotsiaalministeeriumile selleks otstarbeks määratud vahenditest.

6.  Kinnitada ««Riikliku sotsiaalregistri» pidamise põhimäärus» (juurde lisatud).

Kinnitatud
Vabariigi Valitsuse 8. juuli 1999. a määrusega nr 214

«RIIKLIKU SOTSIAALREGISTRI» PIDAMISE PÕHIMÄÄRUS

I. ÜLDSÄTTED

1.  Käesolevas riikliku sotsiaalregistri pidamise põhimääruses (edaspidi põhimäärus) on sätestatud riikliku sotsiaalregistri (edaspidi register) pidamise kord.

2.  Registrit peetakse sotsiaalhoolekande seaduse, selle alusel antud õigusaktide, andmekogude seaduse, muude seaduste ja käesoleva põhimääruse alusel.

3. Riiklik sotsiaalregister on üleriigiline hajutatud register valla- või linnavalitsuses peetavatest kohalikest sotsiaalregistritest. Riiklik sotsiaalregister sisaldab andmeid, mis on sellesse sisestatud enne 1. aprilli 2010. a.

[RT I 2010, 11, 58 – jõust. 1.04.2010]

4.  Registri objektiks on isik, kes taotleb või kellele taotletakse sotsiaalteenust, sotsiaaltoetust või muud abi (edaspidi – abitaotleja).

5.  Registri pidamise eesmärk on andmete tagamine Sotsiaalministeeriumile, maavalitsustele ja kohalikele omavalitsusüksustele seadustest ja teistest õigusaktidest tulenevate sotsiaalhoolekande juhtimise ja korraldamise ülesannete täitmiseks.

6.  Registri ametlik nimi on «Riiklik sotsiaalregister». 

II. VASTUTAV JA VOLITATUD TÖÖTLEJA

7.  Registri vastutav töötleja on Sotsiaalministeerium, kes täidab järgmisi ülesandeid:

1) juhib registri pidamist, andes volitatud töötlejale selleks vajalikke juhendeid ja korraldusi;

2) teostab registri pidamise üle järelevalvet ning lahendab registri pidamisega seotud vaidlusi ja kaebusi;

3) korraldab kohalike sotsiaalregistrite jaoks ühesugustel alustel registri projekteerimis- ja arendustööde tellimist ja vastuvõtmist, tarkvara hankimist, andmekaitse tehniliste abinõude rakendamist, registri hooldust ning kasutajakoolitust;

4) täidab muid seadustest ja käesolevast põhimäärusest tulenevaid ülesandeid.

8.  Registri volitatud töötlejateks on valla- ja linnavalitsused, Tallinnas linnaosade valitsused.

9.  Registri volitatud töötleja täidab kohaliku sotsiaalregistri pidamisel järgmisi ülesandeid:

1) töötleb kohaliku registri andmeid vastavalt sotsiaalhoolekande seadusele ja selle alusel vastuvõetud õigusaktidele, andmekogude seadusele, isikuandmete kaitse seadusele, käesolevale põhimäärusele ning vastutava töötleja poolt antud korraldustele;

2) vastutab selle eest, et registri andmed vastaksid andmete esitajatelt saadud andmetele;

3) vastutab registri andmete säilimise eest, samuti andmetele juurdepääsu, nendega tutvumise ja nende väljastamise korrast kinnipidamise eest;

4) kasutades vastutava töötleja poolt ettenähtud registripidamise tarkvara, vastutab infotehnoloogiavahendite sellise toimimise ja kasutajate tegutsemise eest, mis tagavad registri andmekaitse ning registri eesmärgikohase pidamise;

5) töötab välja registri andmekaitse organisatsioonilised meetmed kooskõlas tehniliste meetmetega; esitab vastutavale töötlejale järgmised aktuaalsed andmed kohaliku sotsiaalregistri kohta:

asukoht, kontaktisik;

andmekaitse abinõud;

andmetöötlusel kasutatavate seadmete loetelu;

6) peab registri andmete vastuvõtmise, töötlemise ja väljastamise arvestust;

7) vastutab tema poolt väljastatavate andmete õigsuse eest;

8) sotsiaalhoolekande seadusega pandud ülesande täitmiseks koostab registri andmete põhjal statistilisi aruandeid sotsiaalministri poolt kehtestatud korras;

9) vastutab tema poolt koostatud statistiliste aruannete õigsuse ning vastutava töötleja poolt kehtestatud andmete esitamise korrast ja tähtaegadest kinnipidamise eest.

III. REGISTRI ANDMETE KOOSSEIS

10.  Register sisaldab järgmisi andmeid:

1) abitaotleja andmed;

2) andmed abi osutamise kohta;

3) registri pidamist abistavad andmed;

4) registri arhiivis säilitatavad andmed.

11.  Abitaotleja andmed on:

1) perekonnanimi;

2) eesnimi;

3) isikukood (isikukoodi puudumisel sugu, sünniaeg);

4) elukoha aadress;

5) andmed kodakondsuse kohta;

6) andmed elamisloa vajalikkuse ning kehtivusaja kohta;

7) andmed hariduse kohta;

8) andmed perekonnaseisu kohta;

9) sotsiaalse seisundi kood registris;

10) märge ravikindlustuse olemasolu kohta;

11) –12) [Kehtetud – RT I 2000, 98, 632 – jõust. 22.12.2000]

13) töökoha andmed (õppimise korral õppeasutuse andmed);

14) andmed toimiku kohta, kus säilitatakse andmeid abitaotleja ja talle abi osutamise kohta ning abitaotluse rahuldamise otsustamiseks ja abi korraldamiseks vajaminevaid tõendeid, õiendeid ja kviitungeid;

15) märge sotsiaalse erivajaduse kohta.

[RT I 2004, 63, 451 – jõust. 29.08.2004]

12.  Andmed abi osutamise kohta on:

1) abitaotluse rahuldamise otsustamiseks ja abi korraldamiseks vajalikud andmed (edaspidi abitaotlust iseloomustavad andmed);

2) andmed abitaotluse rahuldamise kohta (0 – mitterahuldatud; 1 – rahuldatud; rahalise toetuse korral määratud summa suurus; otsuse tegija; otsuse tegemise kuupäev).

13.  Abitaotlust iseloomustavad andmed on:

1) andmed, mis on vajalikud toimetulekutoetuse määramiseks:

kõigi perekonnaliikmete (st lisaks perekonda esindavale toetuse taotlejale tema abikaasa või temaga abielulistes suhetes olevate samas eluruumis alaliselt elavate isikute, nende ülalpidamisel olevate laste ja vanemate või teiste ühtset tuluallikat ühiselt kasutavate või ühise majapidamisega isikute) andmed;

andmed kõigi perekonnaliikmete kuusissetulekute kohta;

andmed perekonna eluasemega seotud alaliste kulude kohta;

2) [Kehtetu – RT I 2004, 63, 451 – jõust. 29.08.2004]

3) [Kehtetu – RT I 2000, 98, 632 – jõust. 22.12.2000]

4) [Kehtetu – RT I 2004, 63, 451 – jõust. 29.08.2004]

5) [Kehtetu – RT I 2000, 98, 632 – jõust. 22.12.2000]

6) [Kehtetu – RT I 2004, 63, 451 – jõust. 29.08.2004]

7) andmed, mis on vajalikud abivahendite ostmise, rentimise või nendega seotud teenuste eest tasumise toetamiseks;

8) andmed, mis on vajalikud kohaliku omavalitsuse eelarvest või muudest mitte-riigieelarvelistest vahenditest täiendava sotsiaaltoetuse eraldamiseks;

9) andmed, mis on vajalikud sotsiaalnõustamise korraldamiseks;

10) andmed, mis on vajalikud koduteenuste osutamiseks;

11) andmed, mis on vajalikud eluasemeteenuste osutamiseks;

12) andmed, mis on vajalikud perekonnas hooldamise korraldamiseks;

13) andmed, mis on vajalikud hoolekandeasutuses hooldamise ja rehabilitatsiooni korraldamiseks;

14) andmed, mis on vajalikud sotsiaalsete erivajadustega inimestele suunatud sotsiaalhoolekandelise toimingu korraldamiseks;

15) andmed, mis on vajalikud laste hoolekande korraldamiseks;

16) [Kehtetu – RT I 2000, 98, 632 – jõust. 22.12.2000]

17) andmed, mis on vajalikud vanurile suunatud sotsiaalhoolekandelise toimingu korraldamiseks;

18) andmed, mis on vajalikud toimetulekuks vajalike muude sotsiaalteenuste osutamiseks;

19) andmed abitaotlejale rahalise toetuse maksmise korraldamiseks (panga kaudu rahalise toetuse maksmisel panga kood ja arve number).

[RT I 2004, 63, 451 – jõust. 29.08.2004]

14.  Registri pidamist abistavad andmed on:

1) abitaotluste rahuldamise otsuste tegemiseks vajalikud alusandmed (piirnormid, tingimused), mis on vajalikud kas rahaliste toetuste määramiseks või sotsiaalteenuste ja muu abi osutamiseks;

2) andmetele juurdepääsu piirangute andmed;

3) andmed ebaõigete andmete registrisse sattumise asjaolude ja ebaõigete andmete parandamise kohta;

4) andmetöötlusest ja tarkvarast (sh klassifikaatorite kasutamisest) tulenevad andmed.

15.  Registri arhiivi kantakse üks kord aastas, 31. detsembri seisuga, järgmised registris sisalduvad andmed:

1) abitaotleja andmed;

2) andmed abi osutamise kohta;

3) registri pidamist abistavad andmed.

16.  [Kehtetu – RT I 2000, 98, 632 – jõust. 22.12.2000] 

IV. ANDMETE ESITAMINE JA ALUSDOKUMENDID

17.  Registrisse andmete esitajateks on valla- või linnavalitsused (Tallinnas linnaosade valitsused), kes saavad andmed järgmistelt isikutelt (edaspidi andmeandjad):

1) abitaotleja;

2) abitaotleja eestkostja või hooldaja;

3) abitaotleja perekonnaliige;

4) hoolekandetöötaja.

18.  Registrisse esitatavate andmete alusdokumendid on:

1) Isikut tõendavate dokumentide seaduse paragrahvi 2 lõikes 2 nimetatud dokumendid ja sünnitunnistus;

2) pensionitunnistus;

3) [Kehtetu – RT I 2000, 98, 632 – jõust. 22.12.2000]  

4) [Kehtetu – RT I 2000, 98, 632 – jõust. 22.12.2000]  

5) haigekassa liikmekaart;

6) tööhõivetalituse poolt välja antud töötu kaart;

7) õpilaspilet või koolitõend;

8) [Kehtetu – RT I 2000, 98, 632 – jõust. 22.12.2000]  

9) [Kehtetu – RT I 2000, 98, 632 – jõust. 22.12.2000]  

10) [Kehtetu – RT I 2004, 63, 451 – jõust. 29.08.2004]

11) [Kehtetu – RT I 2000, 98, 632 – jõust. 22.12.2000]  

12) tõend töökohast taotlusele eelnenud kuul saadud töötasusummade (kaasa arvatud loonustasu) ja neist mahaarvatud tulumaksu ja elatisraha kohta;

13) tõend elatisraha saamise kohta või Täitevameti tõend elatisraha mittesaamise kohta;

14) eluasemekulude kohta esitatud elamuvaldaja (või eluasemekulude arvestaja) õiend, mis sisaldab andmeid antud aadressil elavate isikute arvu, eluruumi üld- ja normpinna suuruse ning üld- ja normpinna ulatuses arvestatud eluasemekulude kohta, esmapöördumisel ka alalise eluruumi kasutamise õigust tõendavad dokumendid;

15) kviitungid kütte ostmise, gaasi, elektri, vee ja kanalisatsiooni, üüri, halduskulu, osamaksu, maamaksu, kindlustusmaksu või muude maksude ja teenuste eest tasumise kohta, mis on aluseks perekonna alatise eluasemega seotud kulude arvestamisel;

16) tõendid ja õiendid, mida omavalitsusüksuses aktsepteeritakse abitaotleja andmete registrisse kandmisel, sissetulekute ja eluasemega seotud kulude arvestamisel, abitaotluse rahuldamise otsustamisel ja abi korraldamisel ning isikule (perekonnale) suunatud sotsiaalhoolekandeliste toimingute algatamisel ja läbiviimisel;

17) kirjalik otsus abitaotluse rahuldamise või mitterahuldamise kohta.

[RT I 2004, 63, 451 – jõust. 29.08.2004]

19.  Andmete alusdokumente säilitatakse abitaotleja toimikus, mis avatakse valla- või linnavalitsuses (Tallinnas linnaosa valitsuses) abivajaduse esmakordsel ilmnemisel. Abitaotleja kohta avatavasse toimikusse kantakse abitaotleja andmed vastavalt käesoleva põhimääruse punkti 11 alapunktidele 1 kuni 13.

20.  Andmeandja poolt ebaõigete andmete esitamise avastamisel tehakse registrisse vastav sissekanne ning toimitakse abi korraldamist või toetuse maksmist reguleerivas õigusaktis ettenähtud viisil.

V. ANDMETE REGISTRISSE KANDMISE KORD

21.  Isik loetakse registris registreerituks, kui registrisse on kantud abitaotleja andmed ning abitaotlust iseloomustavad andmed. Seejuures hoitakse registris lisaks abitaotleja andmetele aktuaalsete andmetena eelmise ja jooksva aasta jooksul esitatud abitaotlusi iseloomustavaid andmeid ja andmeid vastavate abitaotluste rahuldamise kohta.

22.  Andmeandja esitab andmed abivajaduse ilmnemisel. Toimetulekutoetuse saamiseks jooksval kuul tuleb esitada nõutavad dokumendid hiljemalt järgmise kuu 20. kuupäevaks vastavalt sotsiaalhoolekande seaduse paragrahvi 221 lõikele 1.

[RT I 2001, 99, 631 – jõust. 1.01.2002]

221. Registri volitatud töötlejal on lubatud seadusega või seaduse alusel antud õigusaktiga talle pandud ülesannete täitmiseks esitada päringuid ja saada andmeid teistest riigi või kohaliku omavalitsuse andmekogudest andmekaitse järelevalveasutuse loal.

[RT I 2001, 99, 631 – jõust. 1.01.2002]

23.  Esitatud andmete õigsuse eest vastutab andmeandja. Andmeandja poolt käesoleva määruse punkti 11 alapunktides 1–6 ja 8 nimetatud andmete esitamisel kontrollib volitatud töötleja esitatud andmete õigsust rahvastikuregistrist.

[RT I 2001, 99, 631 – jõust. 1.01.2002]

24.  Ilmselt ebaõigete andmete avastamine enne nende registrisse kandmist tagatakse registri tarkvara abil. Andmeandjale esitatakse järelepärimine andmete õigsuse kohta, kui andmed on ilmselt ebaõiged või esitatud andmed ja varem registrisse kantud andmed on vastuolus või isik on vaidlustanud tema kohta registrisse kantud andmete õigsuse.

25.  Registris registreeritud abitaotleja andmete muutmise ja täiendamise aluseks on uue abitaotluse esitamisel andmeandja poolt esitatud dokumentide põhjal fikseeritud erinevused registrisse kantud andmetes.

26.  Abitaotlejate toimikuid säilitatakse valla- või linnavalitsuses valla- või linnavalitsuse poolt kehtestatud tähtajani.

VI. REGISTRI PIDAMINE

27.  Registrit peetakse infotehnoloogiavahendite abil ühetasandilise hajutatud registrina valla- või linnavalitsustes peetavatest kohalikest registritest, kasutades andmete automatiseeritud töötlust.

28.  Registri andmete alusdokumente säilitatakse paberkandjal abitaotlejate toimikutes.

29.  Registri pidamisel tuginetakse klassifikaatoritele, mille kasutamine tagatakse registri tarkvara abil. Kasutatakse vastutava töötleja poolt ettenähtud rahvusvahelisi, riiklikke või Sotsiaalministeeriumi sisemisi klassifikaatoreid.

30.  Registri pidamisel tagatakse registri tarkvara abil ebaõigete ja puudulike andmete registrisse kandmise tõkestamine.

31.  Registrisse kantud andmete alusel korraldatakse abitaotlejale sotsiaaltoetuste määramist, sotsiaalteenuste ja muu abi osutamist sotsiaalhoolekande seaduse ning selle alusel antud õigusaktides sätestatud korras.

32.  Üks kord aastas, 31. detsembri seisuga, tagatakse registri tarkvara abil kõigi registri andmete kandmine arhiivi ning kustutatakse registri andmete hulgast aktuaalsuse kaotanud andmed -- nende abitaotlejate andmed koos andmetega abi osutamise kohta, kes ei ole taotlenud või kellele ei ole taotletud eelmise 12 kuu jooksul sotsiaaltoetust, sotsiaalteenust või muud abi. Vastava aasta arhiivi kantud andmete magnetkandjal säilitamise tähtaeg on sama mis abitaotlejate toimikute säilitustähtaeg.

33.  Volitatud töötleja koostab kohaliku sotsiaalregistri andmete alusel sotsiaalstatistilisi aruandeid, mida edastab sotsiaalministri poolt kehtestatud tähtaegadel, korras ja viisil maakonnas riiklikku sotsiaalhoolekannet korraldavale sotsiaal- ja tervishoiuosakonnale (Tallinnas Tallinna Sotsiaal- ja Tervishoiuametile).

VII. ANDMETELE JUURDEPÄÄS

34.  Registri andmed on piiratud juurdepääsuga. Registrisse kantud andmetele võimaldatakse juurdepääs kooskõlas isikuandmete kaitse seaduse ja avaliku teabe seadusega. Juurdepääs registrisse kantud andmetele on registri volitatud töötleja, vastutava töötleja, andmekaitse järelevalveasutuse ja maavanema poolt selleks volitatud isikutel tööülesannetega määratletud ulatuses ning teistel asutustel ja isikutel, kellel on selleks seadusest või seaduse alusel antud õigusaktist tulenev õigus.

[RT I 2001, 99, 631 – jõust. 1.01.2002]

35.  Käesoleva põhimääruse punktis 34 nimetatud töötajad registreerib registri volitatud töötleja, kes määrab nende pädevuse andmetele juurdepääsu osas.

36. Registrist väljastatud andmeid on lubatud kasutada vaid seaduses või selle alusel antud õigusaktis ettenähtud korras, asutustel vaid seadusega ja selle alusel antud õigusaktiga talle pandud ülesannete täitmiseks. Andmete kasutamisel peab olema tagatud andmekaitse nõuete täitmine.

[RT I 2001, 99, 631 – jõust. 1.01.2002]

37. Volitatud töötleja peab registrist andmete väljastamise kohta arvestust, tehes sellekohase kande vastavas registreerimiskaustas.

[RT I 2001, 99, 631 – jõust. 1.01.2002]

38.  Mittedelikaatseid isikuandmeid on lubatud väljastada isiku nõusolekuta, kui isikuandmete kasutamise eesmärgiks on:

1) isikuga sõlmitud lepingu täitmine või teenuse osutamine isiku taotlusel;

2) isiku elu, tervise või vabaduse kaitse;

3) seaduse või selle alusel kehtestatud õigusakti kohase avalikku huvi silmaspidava ülesande täitmine;

4) üldiste huvide või andmesaaja õigustatud huvide arvestamine, kui isiku huvid ei ole olulisemad.

39.  [Kehtetu – RT I 2000, 98, 632 – jõust. 22.12.2000]

40.  Statistilistel ja teaduslikel eesmärkidel kasutamiseks võib isikuandmeid väljastada vastutava töötleja loal andmesaajatele, kelle selline tegevus on ette nähtud seaduses või seaduse alusel kehtestatud õigusaktis. Sel eesmärgil saadud andmetele peab andmesaaja andma kuju, mis ei võimalda isikut identifitseerida.

[RT I 2001, 99, 631 – jõust. 1.01.2002]

401. Registrisse kantud andmete põhjal koostatud statistilistele aruannetele tagatakse juurdepääs veebilehe kaudu.

[RT I 2001, 99, 631 – jõust. 1.01.2002]

41.  Andmete väljastamise kohta sõlmitakse vajadusel registri volitatud töötleja ja andmesaaja vahel sellekohane leping, kus sätestatakse väljastatavate andmete loetelu ja väljastamise tehniline kord, välja arvatud käesoleva põhimääruse punktis 33 nimetatud sotsiaalstatistiliste aruannete edastamise korral, kus lepingu sõlmimine pole vajalik.

42.  Isikul on õigus saada registris töödeldavaist andmeist enda kohta tasuta teavet. Vastavale kirjalikule järelepärimisele on volitatud töötleja kohustatud vastama kirjalikult hiljemalt kümne tööpäeva jooksul järelepärimise saamisest arvates.

43.  Registri volitatud töötleja on kohustatud peatama isiku vastaval kirjalikul nõudel tema ja tema perekonna kohta andmete väljastamise käesoleva põhimääruse punktis 37 nimetatud andmesaajatele.

44.  Registris ebaõigete andmete avastamisel pärast nende väljastamist on volitatud töötleja kohustatud registris need parandama ning teatama ebaõigeid andmeid saanutele õiged andmed kümne tööpäeva jooksul.

VIII. JÄRELEVALVE

45.  Registri pidamise ja andmete töötlemise üle teostavad järelevalvet:

1) andmekaitse järelevalveasutuse selleks volitatud ametnik andmekogude seaduse, isikuandmete kaitse seaduse ja käesoleva põhimääruse täitmise osas;

2) vastutava töötleja selleks volitatud ametnik käesoleva põhimääruse ja vastutava töötleja korralduste täitmise osas.

46.  Järelevalvet teostaval ametnikul on õigus:

1) juurde pääseda andmete alusdokumentidele, registrisse kantud andmetele ja registri pidamise vahenditele;

2) juurde pääseda andmekaitsenõudeid sisaldavatele dokumentidele;

3) pääseda ruumidesse, kus andmeid töödeldakse;

4) saada teavet andmete registrisse kandmise ja registrist väljastamise kohta.

47.  Registri volitatud töötleja on kohustatud kõrvaldama registri pidamisel ilmnenud puudused järelevalvet teostanud isikute poolt määratud tähtajaks.

IX. REGISTRI FINANTSEERIMINE

48.  Kulud, mis on seotud registri projekteerimise, kasutuselevõtmise, hooldus- ja arendustööde tegemisega (vastutava töötleja ülesannete täitmisega), kaetakse riigieelarvest vastutavale töötlejale selleks otstarbeks määratud vahenditest.

Kulud, mis on seotud andmete kogumise, registreerimise, töötlemise ja väljastamisega (volitatud töötleja ülesannete täitmisega kohaliku sotsiaalregistri pidamisel), kaetakse riigieelarvest valla- ja linnaeelarvete toetusfondi määratud eraldistest, mis jaotatakse Vabariigi Valitsuse poolt kehtestatud korras.

X. REGISTRI LIKVIDEERIMINE

49.  Riikliku sotsiaalregistri likvideerimise otsustab Vabariigi Valitsus, nähes ette andmete üleandmise teise registrisse, avalikku arhiivi või nende hävitamise.

[RT I 2001, 99, 631 – jõust. 1.01.2002]

https://www.riigiteataja.ee/otsingu_soovitused.json