Logiraamatu, masinapäevaraamatu ja raadiopäevaraamatu vormid ning pidamise kord
Vastu võetud 10.03.2003 nr 43
Määrus kehtestatakse « Meresõiduohutuse seaduse» (RT I 2002, 1, 1; 61, 375; 63, 387) § 30 lõike 7 alusel.
§1. Reguleerimisala
Käesoleva määrusega kehtestatakse logiraamatu, masinapäevaraamatu ja raadiopäevaraamatu (edaspidi raamatud) pidamise kord ning vormid.
§2. Logiraamat
(1) Laeva logiraamat on käesoleva määruse lisas 1 toodud vormis dokument, milles on kajastatud kogu laeval toimuv tegevus.
(2) Laeva hukkumise korral peab kapten tarvitusele võtma abinõud logiraamatu päästmiseks.
(3) Logiraamatu lehed peavad olema nummerdatud ja nööritud.
(4) Logiraamat kinnitatakse Veeteede Ameti laevaregistri osakonnas.
(5) Lõpetatud logiraamatut säilitatakse laevas ühe aasta jooksul. Pärast seda antakse logiraamat laevaomaniku kätte hoiule, kes säilitab neid 5 aastat.
(6) Kapten peab tagama logiraamatu järjepideva täitmise.
§3. Logiraamatu täitmine
(1) Logiraamatu lahtrid täidetakse alljärgnevalt:
lahter 1 – vahi lõpu kellaaeg tundides ja minutites;
lahter 2 – tuule suund rumbides või kraadides ja tugevus pallides Beauforti skaala järgi;
lahter 3 – lainetuse suund rumbides või kraadides ja lainetuse tugevus pallides, jää olemasolu korral märgitakse merepinna kaetus jääga 1–10 pallini;
lahter 4 – ilmastikutingimused tingmärkides ja nähtavus miilides:
S – selge ilm, pilvisus kuni 5 palli
P – pilves ilm, pilvisus
5–10 palli
U – udu
V – vihm
L – lumi
R – rahe
J – jää
UV – uduvine
lahter 5 – õhurõhk millimeetrites või millibaarides;
lahter 6 – õhu temperatuur 1° täpsusega;
lahter 7 – merevee temperatuur 1° täpsusega;
lahter 8 – pilsivee kõrgus sentimeetrites, seisuga kell 08.00 laeva aja järgi. Suurte muutuste korral kirjutatakse järgnevate mõõtmiste tulemused lahtrisse 15;
lahter 9 – vahi alguse ja lõpu kellaaeg tundides ja minutites;
lahter 10 – vahi kestel läbitud vahemaa miilides, ööpäevas läbitud vahemaa, läbitud vahemaa alates reisi algusest;
lahter 11 – vahitüürimehe nimi;
lahter 12 – vahimadruse või vaatleja nimi;
lahter 13 – laeva navigatsioonitulede sisse- ja väljalülitamise kellaaeg;
lahter 14 – laeva varud tonnides seisuga kell 08.00 laeva aja järgi;
lahter 15 – sündmused.
(2) Iga ööpäeva alustatakse uuelt leheküljelt.
(3) Parempoolset lehekülge alustatakse sissekannetega: kuupäev, kuu, nädalapäev, aasta, sõidupiirkond või sadamate nimed, kust kuhu ollakse teel.
(4) Sissekanded laevaelu, sündmuste ja tegevuse kohta, mis on seoses laeva, lasti või laevaperega, tehakse kronoloogilises järjekorras.
(5) Kellaaeg kirjutatakse neljakohalise arvuna.
(6) Navigatsioonialased sissekanded tehakse üheminutilise täpsusega, teised sissekanded aga kuni viieminutilise täpsusega.
(7) Sissekandeid logiraamatusse võivad teha ainult kapten ja vahitüürimees, kinnitades neid oma allkirjaga.
(8) Sissekandeid tehakse kolmandas isikus, lühidalt ja konkreetselt.
(9) Sissekannete tegemine pliiatsiga on keelatud.
(10) Teksti kustutamine ja ülekirjutamine on keelatud. Kirjutatud teksti parandamiseks tuleb ebaõige tekst ühekordse joonega maha tõmmata ja võtta sulgudesse nii, et seda oleks võimalik lugeda. Teksti paranduse kohta teeb vahitüürimees sissekande teksti või lehekülje lõppu ja kinnitab selle allkirjaga.
(11) Hilisemaid täiendusi võib teha lahtrisse 15-ööpäevaste sissekannete lõppu ja need kinnitab kapten või vahitüürimees oma allkirjaga.
(12) Sissekanded peavad võimaldama hiljem tõendada laeva teekonda ja laevapere tegevust. Abimaterjalina kasutatakse isekirjutavate navigatsiooniseadmete linte ja kaardile kantud kurssi.
(13) Laeva väljumisel sadamast kirjutatakse logiraamatusse laevapere liikmete arv, lasti nimetus ja hulk, laevavarud, süvis, kreen, reisijate arv, sihtsadam, lootsi nimi, lootsi saabumise ja lahkumise aeg jne.
(14) Kaptenite vahetusel tehakse sissekanne kronoloogilises järjekorras, märgitakse laeva tehniline seisukord. Laeva üleandmise-vastuvõtmise kinnitavad kaptenid allkirjadega.
(15) Laevapere liikmete või reisijatega toimunud õnnetusjuhtumite, avariide, hädasolevate laevade abistamise, laadungi riknemise, vigastamise või kaotuse korral tuleb erilist tähelepanu pöörata tingimuste ja faktide kajastamisele.
(16) Kapten kontrollib logiraamatu täitmist ja kinnitab sissekanded iga parempoolse lehekülje lõpus allkirjaga.
(17) Käesolev juhend ei piiritle kõiki logiraamatusse tehtavaid sissekandeid. Laevaomanik ja kapten võivad oma äranägemisel määrata vajalike sissekannete sisu ja mahu, et kaitsta oma huve.
(18) Käesolevas paragrahvis sätestatu lisatakse logiraamatu vormile.
§4. Masinapäevaraamat
(1) Laeva masinapäevaraamat on käesoleva määruse lisas 2 toodud vormis lisadokument logiraamatule, milles on kajastatud laeva masinavahi tegevus.
(2) Laeva hukkumise korral peab vanemmehaanik tarvitusele võtma abinõud masinapäevaraamatu päästmiseks.
(3) Masinapäevaraamatu lehed peavad olema nummerdatud ja nööritud.
(4) Masinapäevaraamat peab olema kinnitatud Veeteede Ameti laevaregistri osakonnas.
(5) Lõpetatud masinapäevaraamatut säilitatakse laevas ühe aasta jooksul. Pärast seda antakse masinapäevaraamat laevaomaniku kätte hoiule, kes säilitab neid 5 aastat.
(6) Kapten peab tagama masinapäevaraamatu järjepideva täitmise.
§5. Masinapäevaraamatu täitmine
(1) Iga ööpäeva sissekannet alustatakse uuelt leheküljelt.
(2) Parempoolset lehekülge alustatakse sissekannetega: kuupäev, kuu, nädalapäev, aasta, sõidupiirkond või sadamate nimed, kust kuhu ollakse teel.
(3) Sissekanded laevaelu, sündmuste ja tegevuse kohta, mis on seoses laevaseadmete või laevaperega, tehakse kronoloogilises järjekorras.
(4) Kellaaeg kirjutatakse neljakohalise arvuna.
(5) Laevaseadmetega seotud sissekanded tehakse üheminutilise täpsusega, teised sissekanded aga kuni viieminutilise täpsusega.
(6) Kahe peamasina korral märgitakse andmed parema ja vasaku masina kohta murruna – vasaku peamasina andmed lugejas, parema peamasina andmed nimetajas.
(7) Rohkem kui kahe peamasina korral kasutatakse ühe ööpäeva kohta mitut vasakpoolset lehte.
(8) Sissekandeid masinapäevaraamatusse võivad teha ainult kapten, vanemmehaanik ja vahimehaanik, kinnitades neid oma allkirjaga.
(9) Sissekandeid tehakse kolmandas isikus, lühidalt ja konkreetselt.
(10) Sissekannete tegemine pliiatsiga on keelatud.
(11) Teksti kustutamine ja ülekirjutamine on keelatud. Kirjutatud teksti parandamiseks tuleb ebaõige tekst ühekordse joonega maha tõmmata ja võtta sulgudesse nii, et seda oleks võimalik lugeda. Teksti paranduse kohta tehakse sissekanne teksti või lehekülje lõppu ja kinnitatakse see oma allkirjaga.
(12) Hilisemaid täiendusi võib teha ööpäevaste sissekannete lõppu ja need kinnitab kapten või vanemmehaanik oma allkirjaga.
(13) Sissekanded peavad võimaldama hiljem tõendada laeva jõuseadmete töörežiime ja masinavahi tegevust.
(14) Laevaseadmetega toimunud avariide korral tuleb erilist tähelepanu pöörata tingimuste ja faktide kajastamisele.
(15) Kapten kontrollib masinapäevaraamatu täitmist ja kinnitab sissekanded iga vasakpoolse lehekülje lõpus oma allkirjaga.
(16) Käesolev juhend ei piiritle kõiki masinapäevaraamatusse tehtavaid sissekandeid. Laevaomanik ja kapten võivad oma äranägemisel määrata vajalike sissekannete sisu ja mahu, et kaitsta oma huve.
(17) Käesolevas paragrahvis sätestatu lisatakse masinapäevaraamatu vormile.
§6. Raadiopäevaraamat
(1) Raadiopäevaraamat on käesoleva määruse lisas 3 toodud vormis lisadokument logiraamatule, milles on kajastatud laeva meresidealane tegevus.
(2) Raadiopäevaraamatu registreerimise, hoidmise ja täitmise eest vastutab kapteni määratud laevapere liige, kes omab merehäda ja -ohutuse ülemaailmse süsteemi (GMDSS) diplomit.
(3) Raadiopäevaraamat peab asuma kohas, kus peetakse raadiovahti ja see esitatakse kontrollimiseks vastavaid volitusi omavatele ametiisikutele.
(4) Sissekandeid raadiopäevaraamatusse digitaal-selektiivse väljakutse (DSC) raadiovahi ja erinevate sidesüsteemidega vastu võetud meresõiduohutust puudutava informatsiooni kohta teeb raadiovahti pidav laevapere liige.
(5) Sissekandeid raadiopäevaraamatusse seadmete tehnilise hoolduse kohta teevad ametiisikud, kellele see on tehtud ülesandeks.
(6) Raadiopäevaraamatu kõik lehed peavad olema nummerdatud.
(7) Raadiopäevaraamat peab olema kinnitatud Veeteede Ametis laevaregistri osakonnas.
(8) Sissekanded tehakse raadiopäevaraamatu igale reale laeva töökeeles koordineeritud maailmaaja (UTC) järgi. Eesti kohalikus rannasõidus võib kasutada kohalikku aega.
(9) Sissekannete tegemine pliiatsiga on keelatud.
(10) Kui kirjutatud teksti on sattunud viga, tuleb see peene joonega maha tõmmata ja sulgudesse panna. Kui viga märgati kohe, võib selle asendada õige tekstiga kohe pärast sulgudesse asetatud vigast teksti. Ülejäänud juhtudel tuleb kirjutada õige tekst kohe pärast vea märkamist ja kinnitada seda oma allkirjaga. Juhul kui vigu tehti rohkem kui üks, siis järgmised vead parandada samamoodi.
(11) Kapten peab kontrollima raadiopäevaraamatu täitmist iga päev ja kinnitama täidetud lehekülje oma allkirjaga.
(12) Täidetud raadiopäevaraamatut tuleb säilitada laevas ühe aasta jooksul, pärast seda antakse raadiopäevaraamat laevaomaniku kätte hoiule, kes säilitab neid 5 aastat.
§7. Raadiopäevaraamatu täitmine
(1) Raadiopäevaraamat koosneb kolmest osast ning lisadest A ja B.
(2) Esimeses osas on andmed laeva ja tema raadioseadmete kohta.
(3) Teises osas on andmed kvalifitseeritud raadiopersonali kohta. Eraldi märgitakse ära raadiospetsialistid, kes teostavad seadmete tehnilist hooldust ja vastutavad side eest hädaolukorras.
(4) Kolmandas osas on igapäevased sissekanded.
(5) Lisa A sisaldab seadmete ja toiteallikate kontrollimise kohta käivaid andmeid, mis peavad olema kantud raadiopäevaraamatusse.
(6) Lisa B sisaldab konkreetset informatsiooni nende raadioseadmete ja vahetatavate toiteallikate kohta, mida hooldab ja kontrollib vastavat lepingut omav ettevõtja.
(7) Raadiopäevaraamatusse kantakse järgmised andmed:
1)
rahvusvahelistel väljakutse sagedustel (DSC) jälgivate vahiseadmete
sisselülitamise aeg (laeva sadamast väljumisel) / seadmete
väljalülitamise aeg (laeva sadamasse saabumisel), andmed valitud
sageduste kohta.
Kindla graafiku kohaselt regulaarsetel liinidel
sõitvatel reisilaevadel, kus seadmeid sadamas seistes välja ei lülitata,
pole vaja eraldi kannet teha;
2) vähemalt kord ööpäevas kellaaja
kontrolli tulemused;
3) igapäevased, -nädalased, -kuised seadmete
kontrollimise tulemused (kooskõlas lisaga A) seadmete tehnilise
seisukorra kohta (kui kontroll toimus raadioside kasutamisega, märkida
ära kaldajaam, millega peeti sidet);
4) seadmetes esinenud
rikked ja nende kõrvaldamine (kaptenile ettekandmine on kohustuslik);
5) täielik informatsioon, mis on seotud häda ja kiirsidega (sisse kanda andmed
laevade kohta, mis osalevad avariisides ja nende asukoht). Teated, mis
on seotud häda ja kiirsidega ning on vastu võetud väljatrükituna, tuleb
registreerida päevaraamatus ja lisada köidetud kujul päevaraamatu lõppu;
6) ilmaprognooside ja navigatsioonihoiatuste koopiad hoitakse eraldi kaustades
ja päevaraamatusse kantakse ainult nende vastuvõtu fakt;
7)
korrespondendiga sidepidamisel märgitakse kellaaeg neljakohalise arvuna,
tunnid ja minutid eraldatakse punktiga;
8) korrespondendi kutsung või
mõni muu tunnussignaal;
9) kasutatav sagedus (kanal, satelliidi
number);
10) raadioside seisukohalt tähtsad sündmused, näiteks:
–rikked raadioseadmetes või seadmete ekspluatatsiooniomaduste tuntav
halvenemine;
–katkestused sides kaldaraadiojaamadega, satelliitidega
või CES-iga (maapealne kaldajaam);
–häired kohustusliku
informatsiooni vastuvõtul, mis on põhjustatud raadiolainete halvast
levist;
–tõsised raadioeeskirja rikkumised raadiojaamade poolt;
–kõik tõsised juhtumid, mis on seotud kommertssidega, nagu näiteks:
erimeelsused tariifides, teadete kaotused liinidel jne;
11)
vastu võetud ja saadetud telegrammide numbrid;
12) vähemalt üks
kord ööpäevas fikseerida laeva asukoht (kui laevaomanik pole kehtestanud
muud korda);
13) hädaolukorra side eest vastutavate isikute
juhendamine kapteni poolt;
14) muud täiendavad andmed, mida
laevaomanik peab vajalikuks.
(8) Käesolevas paragrahvis sätestatu lisatakse raadiopäevaraamatu vormile.
§8. Varem väljastatud raamatute kehtivus
Enne käesoleva määruse jõustumist Veeteede Ametis kinnitatud logiraamatud, masinapäevaraamatud ja raadiopäevaraamatud jäävad kehtima.
Minister Liina TÕNISSON |
Kantsler Marika PRISKE |
Majandus- ja kommunikatsiooniministri 10. märtsi
2003. a määruse nr 43 lisa 1 |
LOGIRAAMAT |
|
Nr ......... |
|
Laeva nimi ................................................................................................................... |
|
Laeva registrinumber ..................................................................................................... |
|
Laeva tüüp .................................................................................................................... |
|
Kodusadam .................................................................................................................. |
|
Laeva omanik ............................................................................................................... |
|
Kutsung ........................................................................................................................ |
|
Alustatud .................................................. |
|
Lõpetatud ................................................. |
KELLAAEG |
TUULE SUUND JA TUGEVUS |
LAINETUS |
ILMASTIK JA NÄHTAVUS |
ÕHURÕHK |
ÕHU TEMPER. |
VEE TEMPER. |
LASTI- |
PILSIVEE KÕRGUS |
||||||||||||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
|||||||||||||||||||||
1. |
||||||||||||||||||||||||||||
2. |
||||||||||||||||||||||||||||
3. |
||||||||||||||||||||||||||||
4. |
||||||||||||||||||||||||||||
5. |
||||||||||||||||||||||||||||
6. |
||||||||||||||||||||||||||||
KELLAAEG |
LÄBISÕIT |
VAHITÜÜRIMEES |
VAHIMADRUSED |
|||||||||||||||||||||||||
9 |
10 |
11 |
12 |
|||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||
ÖÖPÄEVAS |
13 |
NAVIGATSIOONITULEDE SISSELÜLITAMINE |
||||||||||||||||||||||||||
REISI ALGUSEST |
NAVIGATSIOONITULEDE VÄLJALÜLITAMINE |
|||||||||||||||||||||||||||
14 |
LAEVA VARUD |
|||||||||||||||||||||||||||
DIISLIKÜTUS |
RASKE KÜTUS |
MAGE VESI |
||||||||||||||||||||||||||
Kulutatud ööpäevas |
Jääk |
Kulutatud ööpäevas |
Jääk |
Kulutatud ööpäevas |
Jääk |
|||||||||||||||||||||||
TANKID |
||||||||||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | |
BALLASTI VESI |
||||||||||||||||
KÜTUS |
|
_______________________________________20____ a.
__________________________________________________________________________________________________________________________________________
|
ÕPPUSE NIMETUS |
KUUPÄEVAD |
||||||||
1 |
TULETÕRJEÕPPUS |
||||||||
2 |
LEKI LIKVIDEERIMISE ÕPPUS |
||||||||
3 |
LAEVA MAHAJÄTMISE ÕPPUS |
||||||||
4 |
ÕPPUS «MEES ÜLE PARDA» |
||||||||
5 |
AVARIIROOLI KASUTAMISE ÕPPUS |
||||||||
6 |
VEEKINDLATE USTE, LUUKIDE, ILLUMINAATORITE JA MUUDE LAEVA KORPUSES OLEVATE AVADE NING NENDE SULGEMISMEHHANISMIDE KONTROLLIMINE JA KASUTAMISE ÕPPUS |
||||||||
7 |
VEEKINDLATE USTE, LUUKIDE, ILLUMINAATORITE JA MUUDE LAEVA KORPUSES OLEVATE AVADE SULGEMINE, MASINATELEGRAAFI JA SIDEVAHENDITE KONTROLLIMINE ENNE MERELE VÄLJUMIST |
||||||||
Majandus- ja kommunikatsiooniministri 10. märtsi
2003. a määruse nr 43 lisa 2 |
MASINAPÄEVARAAMAT |
|
Nr .......... |
|
Laeva nimi .................................................................................................................... |
|
Laeva registrinumber ..................................................................................................... |
|
Laeva tüüp .................................................................................................................... |
|
Kodusadam .................................................................................................................. |
|
Laeva omanik ............................................................................................................... |
|
Kutsung ........................................................................................................................ |
|
Alustatud .................................................. | |
Lõpetatud ................................................. |
Kellaaeg |
Peamasin |
kW Gener. |
MPa Aurukatel |
Kütuse temperatuur |
||||||||||||||||||||
Pööret/min |
Koormus |
Gaasiturbiin p/min |
Rõhud MPa |
Temperatuur °C |
||||||||||||||||||||
Mootori jahutusvesi |
Kolvijahutus |
Määrdeõli |
Õli reduktoris või muhvis |
Ülelaadimine |
Merevesi |
Käivitusõhk |
kolvijahutus |
jahutusvesi |
määrdeõli |
Merevesi |
Masinaruum |
Reduktor või muhv |
heitgaasid |
|||||||||||
sisse | välja | sisse | välja | sisse | välja | max | min | |||||||||||||||||
00:00 | ||||||||||||||||||||||||
02:00 | ||||||||||||||||||||||||
04:00 | ||||||||||||||||||||||||
06:00 | ||||||||||||||||||||||||
08:00 | ||||||||||||||||||||||||
10:00 | ||||||||||||||||||||||||
12:00 | ||||||||||||||||||||||||
14:00 | ||||||||||||||||||||||||
16:00 | ||||||||||||||||||||||||
18:00 | ||||||||||||||||||||||||
20:00 | ||||||||||||||||||||||||
22:00 | ||||||||||||||||||||||||
24:00 |
Töötunnid |
Peamasin |
Generaatorid |
Katel |
Kompr. |
Õli separ. |
Kütte separ. |
Õli pump |
|||
I | II | III | IV | |||||||
Ülekantud | ||||||||||
Ööpäevas | ||||||||||
KOKKU |
Varud |
Kütus |
Määrdeõli |
||||||||
Ülekantud | ||||||||||
Kulutatud | ||||||||||
Saadud | ||||||||||
Jääk |
Diisel- |
00:00 |
04:00 |
08:00 |
12:00 |
16:00 |
20:00 |
24:00 |
|||||||
õli
p |
vee
t |
õli
p |
vee
t |
õli
p |
vee
t |
õli
p |
vee
t |
õli
p |
vee
t |
õli
p |
vee
t |
õli
p |
vee
t |
|
1 | ||||||||||||||
2 | ||||||||||||||
3 | ||||||||||||||
4 |
_____________________________ 20 ____ a.
____________________________________________________________________
|
Majandus- ja kommunikatsiooniministri 10. märtsi
2003. a määruse nr 43 lisa 3 |
Raadiopäevaraamat |
|
Nr ............ |
|
Laeva nimi .................................................................................................................... |
|
Laeva registrinumber ..................................................................................................... |
|
Laeva tüüp .................................................................................................................... |
|
Kodusadam .................................................................................................................. |
|
Laeva omanik ............................................................................................................... |
|
Kutsung ....................................................................................................................... |
|
Alustatud .................................................. | |
Lõpetatud ................................................. |
I OSA |
LAEVA JA RAADIOSEADMETE ANDMED |
IMO number .................................................................................................................... |
Laevaomaniku kontaktandmed ......................................................................................... |
Kaldal asuva kontaktisiku nimi, aadress, telefon, faks jms
avariiolukorrast teatamiseks ........................................................................................................................................ ........................................................................................................................................ |
Kogumahutavus................................................................................................................ |
Laeva kiilu mahapanemise aeg .......................................................................................... |
Rahvusvaheline kutsung .................................................................................................... |
MMSI ............................................................................................................................. |
Laeva satelliitterminali(de) identifikatsiooninumbrid ............................................................ |
Laeva raadioteleksi number .............................................................................................. |
Laeva sõidupiirkond (GMDSS rajoon) ............................................................................. |
Veesõiduki raadioloa andmed (number, väljaandmise kuupäev,
kehtivusaeg jms) ....... ................................................................................................................................ |
Raadioohutuse tunnistus (kehtivusaeg) .............................................................................. |
Arveldusorganisatsiooni arvelduskood (AAIC) ................................................................ |
Raadioseadmete töökindluse tagamise meetod
................................................................. ....................................................................................................................................... ....................................................................................................................................... |
(seadmete dubleerimine, kaldateenindusleping, teenindamine laeval) |
II OSA
ANDMED KVALIFITSEERITUD RAADIOPERSONALI KOHTA
GMDSS raadioside operaatori diplomeid omavad laevapere liikmed:
Jrk |
Ees- ja perekonnanimi |
GMDSS |
Diplomi number ja |
Töötamine laevas |
|
algus | lõpp | ||||
Seadmete tehnilise seisukorra eest vastutavate GMDSS raadiospetsialistide andmed
Jrk |
Ees- ja perekonnanimi |
GMDSS |
Diplomi number ja |
Töötamine laevas |
|
algus | lõpp | ||||
Hädaolukorras raadioside eest vastutavate GMDSS raadiospetsialistide andmed
Jrk |
Ees- ja perekonnanimi |
GMDSS |
Diplomi number ja |
Töötamine laevas |
Instrueerija- |
|
algus | lõpp | |||||
III OSA
IGAPÄEVASED SISSEKANDED
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Kuupäev/ kellaaeg (UTC) |
Laeva asukoht | Väljakutsutav raadiojaam |
Väljakutsuv raadiojaam |
Sagedus/ kanal või satelliidi nr |
Raadiosidet puudutavad sissekanded |
LISA A
SEADMETE JA TOITEALLIKATE KOHUSTUSLIK KONTROLLIMINE (KOOS SELLE
REGISTREERIMISEGA RAADIOPÄEVARAAMATUS)
1) Enne laeva
väljumist reisile:
kogu raadio- ja elektroraadionavigatsiooni
seadmete kontroll, kaasa arvatud reservtoiteallikad.*
2) Iga päev:
DSC seadmete kontroll omakontrolli vahenditega eetrisse kiirgamata;
akumulaatorite tehnilise seisukorra kontroll;
printerite kontroll:
küllaldase paberivaru olemasolu ja trükkiva seadme seisukord.
3) Iga nädal:
DSC seadmete kontroll proovisides kaldaraadiojaamaga.
Kui laev viibib üle ühe nädala väljaspool kaldaraadiojaama tööpiirkonda,
siis tuleb teostada prooviside kohe pärast kaldaraadiojaama tööpiirkonda
jõudmist,
avariipäästevahendites kasutatavate kantavate ULL
raadiojaamade korrasoleku kontroll.
4) Iga kuu:
avariipoide,
EPIRB-ide ja SART-ide ülevaatus nähtavate väliste vigastuste
avastamiseks, seadmete kontroll omakontrolli vahenditega eetrisse
kiirgamata;
avariitoiteallikate põhjalik kontroll (ühendused,
kinnitused, ruumid);
antennide ja isolaatorite ülevaatus ning
kontroll, isolatsioonitakistuse mõõtmine.
LISA B
KALDATEENINDUSE KORRAL SEADMETE KONTROLL JA APARATUURI KOOSSEISUS OLEVATE VAHETATAVATE TOITEALLIKATE ASENDAMISE ANDMED
1. EPIRB-i korrasoleku kontrollimise tähtaeg:
2. EPIRB-i patarei vahetamise tähtaeg:
3. EPIRB-i hüdrostaadi vahetamise tähtaeg:
4. SART nr 1 korrasoleku kontrollimise tähtaeg:
5. SART nr 2 korrasoleku kontrollimise tähtaeg:
6. SART nr 1 patareide vahetamise tähtaeg:
7. SART nr 2 patareide vahetamise tähtaeg:
8. Päästevahendites kasutatavate kantavate VHF raadiojaamade patareide vahetamise tähtaeg:
9. Täiendavad andmed GMDSS sidevahendite ja toiteallikate kontrollimistest ning muudatustest sidevahendite koosseisus.
..............................................................................................................
..............................................................................................................
..............................................................................................................