Väljaandja: Vabariigi Valitsus Akti liik: määrus Teksti liik: algtekst-terviktekst Redaktsiooni jõustumise kp: 18.01.2017 Redaktsiooni kehtivuse lõpp: Hetkel kehtiv Avaldamismärge: RT I, 17.01.2017, 5 Hanila valla, Koonga valla, Lihula valla ja Varbla valla osas haldusterritoriaalse korralduse ja Vabariigi Valitsuse 3. aprilli 1995. a määruse nr 159 „Eesti territooriumi haldusüksuste nimistu kinnitamine” muutmine Vastu võetud 12.01.2017 nr 10 Määrus kehtestatakse Eesti territooriumi haldusjaotuse seaduse § 3 lõike 1 ja § 7^1 lõigete 2‒5 alusel. § 1. Haldusterritoriaalse korralduse muutmine (1) Hanila valla, Koonga valla, Lihula valla ja Varbla valla ühinemise teel moodustatakse uus haldusüksus. (2) Uue haldusüksuse nimeks määratakse Lääneranna vald. § 2. Hanila valla ja Lihula valla maakondliku kuuluvuse muutmine Hanila vald ja Lihula vald arvatakse Lääne maakonna koosseisust Pärnu maakonna koosseisu. § 3. Haldusüksuse piiri määramine ja kaardistamine (1) Haldusterritoriaalse korralduse muutmise käigus moodustatava Lääneranna valla piiriks on endise Hanila valla, Koonga valla, Lihula valla ja Varbla valla piir, välja arvatud nende omavahelises osas. (2) Maa-amet kannab Lääneranna valla piiri riigi maakatastri kaardile. § 4. Vabariigi Valitsuse 3. aprilli 1995. a määruse nr 159 „Eesti territooriumi haldusüksuste nimistu kinnitamine” muutmine Vabariigi Valitsuse 3. aprilli 1995. a määrusega nr 159 „Eesti territooriumi haldusüksuste nimistu kinnitamine” kinnitatud „Eesti territooriumi haldusüksuste nimistut” muudetakse järgmiselt: 1) Lääne maakonna valdade loetelust jäetakse välja sõnad „Hanila,” ja „Lihula,”; 2) Pärnu maakonna valdade loetellu lisatakse sõna „Lääneranna,”; 3) Pärnu maakonna valdade loetelust jäetakse välja sõnad „Koonga,” ja „, Varbla,”. § 5. Määruse jõustumine (1) Määrus jõustub Riigi Teatajas avaldamisele järgneval päeval. (2) Paragrahvid 1, 2 ja 4 jõustuvad Lääneranna Vallavolikogu valimistulemuste väljakuulutamise päeval. Jüri Ratas Peaminister Mihhail Korb Riigihalduse minister Heiki Loot Riigisekretär