Teksti suurus:

Majandus- ja taristuministri 26. märtsi 2015. a määruse nr 24 „Riigisisesed lennureeglid ja erandid ning erisused komisjoni rakendusmääruses (EL) nr 923/2012 sätestatud lennureeglitest“ muutmine

Lingimärkmikku lisamiseks pead olema MinuRT keskkonda sisse loginud

Väljaandja:Majandus- ja taristuminister
Akti liik:määrus
Teksti liik:algtekst
Jõustumise kp:20.06.2016
Avaldamismärge:RT I, 17.06.2016, 3

Majandus- ja taristuministri 26. märtsi 2015. a määruse nr 24 „Riigisisesed lennureeglid ja erandid ning erisused komisjoni rakendusmääruses (EL) nr 923/2012 sätestatud lennureeglitest“ muutmine

Vastu võetud 15.06.2016 nr 43

Määrus kehtestatakse lennundusseaduse § 4 lõike 31 alusel.

Majandus- ja taristuministri 26. märtsi 2015. a määruse nr 24 „Riigisisesed lennureeglid ja erandid ning erisused komisjoni rakendusmääruses (EL) nr 923/2012 sätestatud lennureeglitest“ § 10 muudetakse ja sõnastatakse järgmiselt:

§ 10. Visuaallennureeglite järgi teostatavate meditsiinilise, otsingu- ja päästeoperatsiooni, politsei- ja tollioperatsiooni, keskkonnakontrolli, evakueerimislennu ning tuletõrjelennu  käitamismiinimumid operatiiv-teenistuslikus lennutegevuses käitataval kopteril

(1)  Visuaallennureeglite järgi teostatava meditsiinilise, otsingu- ja päästeoperatsiooni, politsei- ja tollioperatsiooni, keskkonnakontrolli, evakueerimislennu ning tuletõrjelennu käitamismiinimumide puhul tuleb järgida komisjoni määruse (EL) nr 965/2012, millega kehtestatakse lennutegevusega seotud tehnilised nõuded ja haldusmenetlused vastavalt Euroopa Parlamendi ja nõukogu määrusele (EÜ) nr 216/2008 (ELT L 296, 25.10.2012, lk 1–148), V lisa punktis SPA.HEMS.120 kopteri meditsiinilisele lennule HEMS – (Helicopter Emergency Medical Services) sätestatud tingimusi.

(2) Lõikes 1 toodud öised käitamismiinimumid kahe piloodiga meeskonna puhul võib asendada kahe piloodiga meeskonna päevaste käitamismiinimumidega, kui täidetakse kõiki järgmiseid nõudeid:

1) lendu opereeritakse öönägemissüsteemiga NVIS – (Night Vision Imaging System) kahe piloodi meeskonnaga, kes vastavad vähemalt samaväärsetele nõuetele, mis on kehtestatud komisjoni määruse (EL) nr 965/2012 V lisa punktis SPA.NVIS.130;

2) kopter ja kõik lennuga seonduvad NVIS - seadmed vastavad vähemalt samaväärsetele nõuetele, mis on kehtestatud komisjoni määruse (EL) nr 965/2012 V lisa punktis SPA.NVIS.110;

3) kopteril on neljateljeline autopiloot või raadiokõrgusmõõtja.“.

Kristen Michal
Majandus- ja taristuminister

Ahti Kuningas
Asekantsler kantsleri ülesannetes

https://www.riigiteataja.ee/otsingu_soovitused.json