Teksti suurus:

Valga maakonna liinide II liinigrupi avaliku teenindamise otselepingu 3-3/15-331 muudatus

Väljaandja:Valgamaa Ühistranspordikeskus
Akti liik:leping
Teksti liik:algtekst
Jõustumise kp:28.06.2019
Avaldamismärge:RT I, 25.06.2019, 5

Valga maakonna liinide II liinigrupi avaliku teenindamise otselepingu 3-3/15-331 muudatus

Vastu võetud 13.06.2018

MTÜ Valgamaa Ühistranspordikeskus, registrinumber 80425297, asukoht Jaama pst 12, Valga 68204 (edaspidi: Tellija)  ja Hargla Masinaühistu, registrinumber 10271421, asukoht Valgamaa, Hargla küla (edaspidi Vedaja), eraldi nimetatud Pool ja koos Pooled, sõlmisid käesoleva bussiliiniveo avaliku teenindamise otselepingu 3-3/15-331 19.10.2015, (edaspidi Leping) muudatuse võttes aluseks Riigihangete seaduse § 123 lg 1 p 7.

Pooled on kokku leppinud, et juhul kui õigusaktides sätestatakse, et avalikul maakondlikul bussiliiniveol rakendatakse veokorraldust, kus sõitja käest sõidu eest tasu ei võeta, siis kohaldatakse sellel ajaperioodil lepingut alljärgnevate erisustega:

1. Punkte 2.2, 2.4 ja 2.5 muudetakse ja sõnastatakse järgmiselt: Tellija poolt makstava toetuse suurus bussiliiniveo korraldamiseks igaks järgnevaks eelarveaastaks sõltub liinikilomeetri maksumusest. Liinikilomeetri maksumus vormistatakse eraldi käesoleva lepingu lisana 1 pärast vastava aasta riigieelarve vastuvõtmist. Juhul, kui riigieelarve ei ole vastu võetud, lähtutakse kuni vahendite saamiseni selleks perioodiks kinnitatud sõiduplaanidest ja veomahust ning vahendid eraldatakse nende laekumisel ilma viivise arvestuseta. 

2. Punkti 3.1 muudetakse ja sõnastatakse järgmiselt: Vedajale makstav toetus on vedajale lepingu kohustuste täitmise eest makstav hüvitis, mille tellija arvestab vedajale korrutades lepingu objektiks olevatel bussiliinidel vastavalt sõiduplaanile tegelikult teostatud töömahu (liiniläbisõidu km) lepingus sätestatud liinikilomeetri maksumusega (eurot/km) ilma käibemaksuta.  Üleplaanilise töö eest toetust ei maksta, välja arvatud eelnevalt tellijaga kokku lepitud juhtudel. Tellijast ja vedajast mittesõltuvate töömahtude muudatuste korral käsitletakse ja lahendatakse toetuse maksmise küsimus iga juhtumi korral eraldi. 

3. Punkt 3.3 tunnistatakse kehtetuks.

4. Punkti 3.5 muudetakse ja sõnastatakse järgmiselt: Lepingu objektiks olevate bussiliinide teenindamise eest tasub tellija vedajale toetust kaks korda kuus. Esimene makse, mille suurus on 50% teenuse osutamise kuu eeldatavast toetuse maksumusest, hiljemalt teenuse osutamise kuu 15-daks kuupäevaks ja teine makse  hiljemalt teenuse osutamisele järgneva kuu 15. kuupäevaks, kui on täpsustunud toetusest tehtavate mahaarvamiste summa. Vedajale makstava toetuse summa tasub tellija pangaülekandega pangaarvele. Toetuse teise osamakse tähtaeg lükkub edasi, kui vedaja ei ole tähtaegselt esitanud lepingus nimetatud aruandeid, selgitusi ja lisateavet ning sellisel juhul maksab tellija toetuse vedaja pangaarvele 15 (viieteistkümne) päeva jooksul alates vedaja poolt kõikide lepingus nimetatud nõuetekohaste aruannete, selgituste ja lisateabe esitamist

5. Punkti 4.3.1.8 muudetakse ja sõnastatakse järgmiselt: sõidukijuhid tagavad, et sõitjad siseneksid bussi esiuksest ja registreeriksid oma sõidu lähtepeatuse ja sihtpeatuse juhi juures. Sõidukijuhid tagavad sõitjate sisenemise ja väljumise registreerimise süsteemis ning vajadusel sõitjatele sõidukaartide müümise.

6. Punkti 4.3.2.5 muudetakse ja sõnastatakse järgmiselt: bussides on sõitjatele nähtavas kohas vedaja andmed, bussijuhi nimi, teave vedaja infotelefoni ja tasuta sõiduõiguse registreerimata jätmise eest määratavate trahvimäärade kohta.

7. Punkti 4.3.2.11 muudetakse ja sõnastatakse järgmiselt: bussid on varustatud vähemalt eesmise teenindusukse/bussijuhi juures seadmega, mis võimaldab nõuetekohaste andmete kogumist reisijate arvu ning peatuste kasutatavuse kohta. 

8. Punkt 5.1.6, 5.1.7, 5.1.9  tunnistatakse kehtetuks.

9. Punkti 5.2.3 sõnastusest kustutatakse sõna „sõidupiletihindade“.

10.  Punkti 6.1.1 muudetakse ja sõnastatakse järgmiselt: teostada järelevalvet vastavalt ühistranspordiseadusele ja kontrollida tasuta sõiduõiguse registreerimiskohustuse täitmist sõitjate poolt, liiniveo aluseks olevaid dokumente, sõiduplaanidest kinnipidamist, busside täituvust ja liinivedude teostamise kvaliteeti vastavalt lepingus sätestatud nõuetele ning asjaomastele õigusaktidele, kaasates järelevalve läbiviimisse vajadusel teisi pädevaid ametiasutusi.

11. Punkti 7.1 muudetakse ja sõnastatakse järgmiselt:  Vedaja on kohustatud esitama tellijale elektroonselt ja töödeldaval kujul õigusaktides sätestatud või tellija poolt aktsepteeritavas formaadis iga kalendrikuu 10-ndaks kuupäevaks aruanded vastavalt õigusaktides ja lepingus toodud vormidele eelmise kalendrikuu kohta, sh teostatud bussiliiniveoteenuse mahu, kasutatud riigieelarve toetuse, ebaregulaarsete veootsade mahu, nõudeliinide tegelikult teostatud veomahu ja bussiliiniveoteenuse osutamisega seonduvate kulude kohta. 

12. Punkti 8.3 muudetakse ja sõnastatakse järgmiselt: Vedaja poolt aruannete, mittenõuetekohast esitamist või nendes tõele mittevastavate andmete esitamist (sh tõele vastavate andmete mitteesitamist), tasuta sõiduõiguse kasutatavuse andmetele ja sõitjate arvu andmestikule ligipääsu mittevõimaldamist loetakse oluliseks lepingurikkumiseks ning iga rikkumise eest on tellijal õigus vähendada vedajale makstavat toetussummat kuni 320 (kolmsada kakskümmend) eurot. Vedaja poolt teadete või teavituste, sh sõitjate arvu kättesaadavaks tegemata jätmist, mittenõuetekohast esitamist või tõelemittevastavate andmete esitamist, sh tõele vastavate andmete mitteesitamist, loetakse lepingu rikkumiseks ning iga rikkumise eest on tellijal õigus vähendada vedajale makstavat toetussummat kuni 500  (viissada) eurot.

13. Punkti 8.8 muudetakse ja sõnastatakse järgmiselt: Kui lepingu täitmise kontrollimisel tellija või tema määratud kolmandate isikute poolt avastatakse registreerimise kohustuse täitmata jätnud sõitjad lepingu objektiks olevate bussiliinide bussidest, siis on tellijal õigus vähendada vedajale makstavat toetussummat iga registreerimise kohustust täitmata jätnud sõitja kohta summas 100 (ükssada) eurot.

Käesolev lepingu muudatus on kirjalikult vormistatud ja mõlemapoolselt digitaalselt allkirjastatud.

Poolte allkirjad:

Tellija                                     Vedaja              

(allkirjastatud digitaalselt)      (allkirjastatud digitaalselt)

https://www.riigiteataja.ee/otsingu_soovitused.json