Sideameti põhimäärus
Vastu võetud 11.02.2003 nr 24
RTL 2003, 24, 351
jõustumine 22.02.2003
Muudetud järgmiste määrustega (kuupäev, number, avaldamine Riigi Teatajas, jõustumise aeg):
19.02.2004 nr 31 (RTL 2004, 23, 345) 15.03.2004
29.04.2004 nr 119 (RTL 2004, 57, 955) 14.05.2004
29.12.2004 nr 224 (RTL 2005, 5, 38) 14.01.2005
8.12.2005 nr 150 (RTL 2005, 119, 1864) 1.01.2006
23.03.2006 nr 30 (RTL 2006, 27, 495) 1.04.2006
28.07.2006 nr 72 (RTL 2006, 62, 1131) 11.08.2006
31.08.2007 nr 73 (RTL 2007, 71, 1234) 15.09.2007
Määrus kehtestatakse «Vabariigi Valitsuse seaduse» § 42 lõike 1 alusel.
1. peatükk
ÜLDSÄTTED
§ 1. Sideameti staatus
Sideamet (edaspidi amet) on Majandus- ja Kommunikatsiooniministeeriumi (edaspidi ministeerium ) valitsemisalas tegutsev valitsusasutus, millel on juhtimisfunktsioon ja mis teostab riiklikku järelevalvet ja kohaldab riiklikku sundi seaduses ettenähtud alustel ja ulatuses.
§ 2. Esindamine
Oma ülesannete täitmisel esindab amet riiki.
§ 3. Ameti nimi eri keeltes
Ameti nimi on:
1) inglise keeles – Estonian National Communications
Board;
2) prantsuse keeles – Direction Nationale Estonienne de la
Communication;
3) saksa keeles – Estnisches Amt für Kommunikation;
4)
soome keeles – Viron Viestintävirasto;
5) vene keeles – Эстонский департамент
связи.
§ 4. Ameti tegevust reguleerivad õigusaktid
Amet juhindub oma tegevuses Eesti Vabariigi seadustest, rahvusvaheliste konventsioonide ja lepingute, millega Eesti Vabariik on ühinenud, nõuetest, Vabariigi Valitsuse määrustest ja korraldustest, majandus- ja kommunikatsiooniministri (edaspidi minister) määrustest ja käskkirjadest ning käesolevast põhimäärusest, samuti teiste ministrite asjassepuutuvatest määrustest.
§ 5. Aruandekohustuslikkus
(1) Amet on aruandekohustuslik ministri ees, kes suunab ja koordineerib tema tegevust ja teostab ameti üle teenistuslikku järelevalvet õigusaktidega sätestatud korras.
(2) Amet koostab ja esitab raamatupidamise ja statistilisi aruandeid õigusaktidega sätestatud korras.
§ 6. Ameti tegevuse koordineerimine ja koostöö
(1) Ameti tegevust koordineerib ja korraldab kantsler.
(2) Amet teeb koostööd ministeeriumi sideosakonna ja ministeeriumi teiste osakondadega.
§ 7. Ameti eelarve
(1) Ameti kulud kaetakse riigieelarvest. Ameti eelarve kinnitab, muudab ja eelarve täitmist kontrollib minister.
(2) Ametil on arvelduskontod Riigikassa kontsernikonto koosseisus. Ametil võib olla väljaspool Riigikassa kontsernikontot erikonto rahandusministri loal ja sätestatud tingimustel.
§ 8. Ameti pitsat ja sümboolika
Ametil on väikese riigivapi kujutise ja oma nimega pitsat ning kehtestatud korras registreeritud sümboolika.
§ 9. Ameti dokumentide vormistamine
(1) Ameti kirjaplangil, üldplangil ja turvaplangil kasutatakse Riigikantselei poolt registreeritud embleemi.
(2) Ameti krijaplangil trükitud dokumendid kannavad peadirektori, teenistuse juhataja – peadirektori asetäitja või osakonnajuhataja allkirja.
(3) Ameti poolt väljastatavad load ning koostatud ettekirjutused, otsused ja protokollid allkirjastatakse vastavalt õigusaktidega antud volitustele.
(4) Ameti muud dokumendid vormistatakse õigusaktides või asjaajamiskorraga ettenähtud korras.
[RTL 2005, 5, 38 – jõust. 14.01.2005]
§ 10. Asukoht
Ameti asukohaks on Tallinn. Ameti postiaadress on Ädala 2, 10614 TALLINN. Väljaspool Ameti asukohta asuvate struktuuriüksuste asukohad näidatakse nende põhimäärustes.
2. peatükk
AMETI TEGEVUSVALDKOND, EESMÄRK JA PÕHIÜLESANDED
§ 11. Ameti tegevusvaldkond
Ameti tegevusvaldkond on seadusega sätestatud ülesannete ulatuses juhtimisfunktsiooni ja riikliku järelevalve teostamine ning seadusega ettenähtud alustel ja ulatuses riikliku sunni kohaldamine elektroonilise side, infoühiskonna teenuse, ringhäälingu sagedushalduse ja postside valdkonnas ning digitaalallkirja sertifitseerimis- ja ajatempliteenuse osutajate registreerimise alal.
[RTL 2005, 5, 38 – jõust. 14.01.2005]
§ 12. Ameti tegevuse eesmärk
Ameti tegevuse eesmärgiks on riigi majanduspoliitika elluviimine määratud tegevusvaldkonnas ja ulatuses.
§ 13. Ameti põhiülesanded
Ameti põhiülesanded on:
1) riikliku järelevalve teostamine ameti
tegevusvaldkonda reguleerivatest õigusaktidest tulenevate nõuete täitmise üle ja
vajadusel riikliku sunni rakendamine;
2) osalemine oma tegevusvaldkonda
puudutavate õigusaktide väljatöötamisel ning ettepanekute tegemine nende
muutmiseks ja täiendamiseks, sealhulgas eestikeelse terminoloogia
täiustamine;
3) osalemine oma tegevusvaldkonnaga seotud poliitika,
strateegiate ja arengukavade väljatöötamisel; oma tegevusvaldkonnaga seotud
projektide ettevalmistamine ja elluviimine, sh osalemine rahvusvaheliste
projektide ettevalmistamisel ja läbiviimisel.
§ 14. Ameti tegevus põhiülesannete täitmiseks
Põhiülesannete täitmiseks amet:
1) teeb koostööd teiste valitsusasutuste,
kohalike omavalitsusüksuste, sihtasutuste, mittetulundusühingute, ettevõtlus- ja
tarbijaorganisatsioonidega ning teiste riikide vastavate asutuste ja
rahvusvaheliste organisatsioonidega õigusaktidega ettenähtud korras;
2)
esindab kooskõlastatult ministeeriumiga riiki oma tegevusvaldkonna
rahvusvahelistes organisatsioonides, sealhulgas Euroopa Liidus ja Põhja-Atlandi
Lepingu Organisatsioonis (NATO), ning vastavates
standardiorganisatsioonides;
3) korraldab oma tegevusvaldkonda puudutavatest
välislepingutest tulenevate Eesti Vabariigi kohustuste täitmise;
4) koostab
ameti eelarve eelnõu ning eelmise aasta eelarve täitmise aruande;
5) töötab
välja ja viib ellu ameti strateegia ja tööplaanid;
6) jälgib ja hindab oma
tegevusvaldkonnas kujunenud olukorda ning informeerib sellest ministeeriumi
sideosakonda;
7) informeerib avalikkust ja asjassepuutuvaid isikuid
arengutest, muudatustest ja saavutatud tulemustest oma tegevusvaldkonnas;
8)
lahendab oma tegevusvaldkonnas kaebusi ja vaidlusi; osaleb oma pädevuse piires
kohtumenetluses, sealhulgas tsiviilkohtumenetluses;
9) täidab õigusaktidest
tulenevaid kriisireguleerimisalaseid ülesandeid ja osaleb oma tegevusvaldkonna
kriisireguleerimisplaanide väljatöötamisel;
10) peab talle õigusaktidega
antud riiklikke registreid;
11) annab õigusaktidega sätestatud korras välja
tegevuslubasid, kvalifikatsioonitunnistusi ja muid dokumente oma pädevuse
piires;
12) nõustab teisi isikuid oma tegevusvaldkonnaga seotud
küsimustes;
13) täidab muid talle õigusaktidega pandud üle sandeid.
[RTL 2004, 23, 345 – jõust. 15.03.2004]
3. peatükk
AMETI STRUKTUUR
§ 15. Struktuuriüksused
(1) Ameti põhilisteks struktuuriüksusteks on teenistused, kuhu kuuluvad põhitegevuse osakonnad. Ametis on ka tugiosakonnad, mis ei kuulu ühegi teenistuse koosseisu.
(2) Valdkonnaspetsiifilise regulatsiooni teenistuse koosseisu kuuluvad reguleeritavate turgude osakond, kuluarvestuse ja tariifide osakond, postside ja universaalteenuse osakond ning juurdepääsu ja sidumise osakond.
(3) Sagedushalduse teenistuse koosseisu kuuluvad raadiosageduste korraldamise osakond, raadiosageduste järelevalve osakond, aparatuuri osakond, sideteenuste osakond ning numeratsioonihalduse osakond.
(4) Ameti struktuuri ja teenistujate koosseisu kinnitab minister ameti peadirektori ettepanekul.
[RTL 2005, 119, 1864 – jõust. 1.01.2006]
§ 16. Struktuuriüksuse struktuur
(1) Teenistuste, põhitegevuse osakondade ja tugiosakondade struktuur ning ülesanded määratakse peadirektori poolt kinnitatud põhimäärustega.
(2) Teenistujate kohustused, õigused ja vastutus määratakse peadirektori poolt kinnitatud ametijuhenditega.
[RTL 2004, 57, 955 – jõust. 14.05.2004]
§ 17. Struktuuriüksuse juhtimine
Struktuuriüksust juhib peadirektor, teenistuse juhataja – peadirektori asetäitja, osakonnajuhataja või peadirektori poolt määratud ametnik, kes vastutab struktuuriüksusele pandud ülesannete täitmise eest.
[RTL 2007, 71, 1234 – jõust. 15.09.2007]
§ 18. Ameti osakonnad ja nende põhiülesanded
(1) Reguleeritavate turgude osakond, mille põhiülesanneteks on:
1)
elektroonilise side valdkonna üldise turusituatsiooni jälgimine ja analüüsimine
ning ettevõtjate majandustegevuse analüüsimine;
2) elektroonilise
sideteenuste turgude piiritlemine ning piiritletud turgudel konkurentsiolukorra
regulaarne analüüsimine;
3) piiritletud elektroonilise sideteenuste turgudel
märkimisväärse turujõuga ettevõtjaks tunnistamise ning märkimisväärse turujõuga
ettevõtjale kohustuste kehtestamise protsessi läbiviimine ja vajadusel
märkimisväärse turujõuga ettevõtja kohustuste muutmine.
(2) Kuluarvestuse ja tariifide osakond, mille põhiülesanneteks on:
1)
elektroonilise side teenuste tasude ja kulude analüüsimine, kontroll ning
kaebuste lahendamine;
2) märkimisväärse turujõuga ettevõtja püsiliiniteenuse,
juurdepääsu ja sidumise tasude ning kuludega seotud, samuti jaemüügituruga
seotud, kohustuste kehtestamine ja nende kohustuste täitmise kontroll;
3)
olulise turujõuga ettevõtjale telekommunikatsiooniseaduse järgsete tasude ja
kuludega seotud kohustuste rakendamine elektroonilise side seaduse järgsele
tururegulatsioonile ülemineku ajal;
4) universaalteenuse osutamise kohustuse
täitmiseks vajalike täiendavate investeeringute ja kulude eelarve õigsuse ning
seadusega ettenähtud põhimõtetele vastavuse kontrollimine;
5)
universaalteenuse liitumis- ja kuutasude põhjendatuse hindamine.
(3) Postside ja universaalteenuse osakond, mille põhiülesanneteks on:
1)
universaalteenuse kohustusega ettevõtja määramiseks vajalike toimingute
teostamine;
2) universaalteenuse osutamise kohustuse täitmisega seotud
ebamõistlikult koormavate kulude hüvitamise taotluste analüüsimine;
3)
universaalteenuse makse määra aluste analüüs;
4) universaalteenuse
nõuetekohase osutamise kontrollimine;
5) postiteenuse osutamisest teadete
vastuvõtmine ja andmete majandustegevuse registrisse kandmine, tegevusloa
väljastamine ja tegevusloa tingimuste kehtestamine ning muutmine;
6)
tegevusloa alusel osutatava postiteenuse osutamise tüüptingimuste ning nende
muudatuste kooskõlastamine;
7) tegevusloa alusel osutatava postiteenuse
tasude rakendamise kontrollimine;
8) postiteenuse osutamisel tekkinud
vaidluste, sealhulgas universaalse postiteenuse tingimuste ja tasude vaidluste,
ning kaebuste lahendamine;
9) postiseaduses sätestatud nõuete täitmise üle
järelevalve teostamine;
10) postsidealaste standardite kohta universaalse
postiteenuse osutajale informatsiooni väljastamine.
[RTL 2006, 62, 1131 – jõust. 11.08.2006]
(4) Sideteenuste osakond, mille põhiülesanneteks on:
1) sideteenust
osutada soovivate ettevõtjate tegevuse alustamise teadete vastuvõtmine;
2)
sideteenusele ja -võrkudele kehtestatavate nõuete väljatöötamine ja nende
rakendamine;
3) sideteenusele ja -võrkudele kehtestatud nõuete täitmise üle
järelevalve teostamine;
4) sideteenuste lõppkasutaja õiguste kaitse;
5)
liinirajatise kaitsevööndis tegutsemise tingimuste täitmise ja liinirajatise
märgistamise nõuete üle järelevalve teostamine;
6) infoühiskonna teenuse
seaduse täitmise üle järelevalve teostamine vastavalt Sideameti pädevusele.
(5) Juurdepääsu ja sidumise osakond, mille põhiülesanneteks on:
1)
märkimisväärse turujõuga ettevõtjale juurdepääsu ja sidumisega seotud kohustuste
kehtestamine ja nende kohustuste täitmise kontroll;
2) sideettevõtjatele
juurdepääsu ja sidumisega seotud kohustuste kehtestamine ja nende kohustuste
täitmise kontroll;
3) juurdepääsu ja sidumisega seotud kaebuste ning
vaidluste lahendamine;
4) juurdepääsu- ja sidumislepingute, sealhulgas
märkimisväärse turujõuga ettevõtja juurdepääsu ning sidumise näidispakkumise,
kontrollimine;
5) olulise turujõuga ettevõtjale telekommunikatsiooniseaduse
järgsete juurdepääsu ja sidumisega seotud kohustuste rakendamine elektroonilise
side seaduse järgsele tururegulatsioonile ülemineku ajal.
(6) Numeratsioonihalduse osakond, mille põhiülesanneteks on:
1) Eesti
numeratsiooniplaani haldamine, mis seisneb selle kavandamises, koostamises ja
kasutamise planeerimises ning kasutamise efektiivsuse analüüsimises ja
korraldamises;
2) numeratsiooni haldamine, mis seisneb numeratsiooni
eraldamises ja broneerimises vastavuses Eesti numeratsiooniplaaniga,
numbrilubade andmises ning järelevalves numeratsiooni kasutamise üle;
3)
numeratsiooni kasutamise osas esitatud tehniliste kaebuste ja vaidluste
lahendamine;
4) numeratsioonialase tehnoloogia arengu, regulatsiooni ning
õigusaktide ja soovituste, sealhulgas rahvusvaheliste, jälgimine ja analüüs,
ülevaadete koostamine ning ettepanekute tegemine;
5) numeratsioonialase
teabevahetuse tagamine Euroopa Komisjonile ning vastava nõude esitamise korral
Eesti ja välisriikide järelevalveasutustele;
6) numbri liikuvuse rakendamine
ja numbri liikuvuse nõuete täitmise üle järelevalve teostamine.
(7) Raadiosageduste korraldamise osakond, mille põhiülesanneteks on:
1)
Eesti raadiosageduste plaani koostamine ja raadiosagedusalade kasutamise
planeerimine, koordineerimine, notifitseerimine ning haldamine;
2)
raadiosagedusalade kasutamiseks sageduslubade andmine;
3) raadioamatööri
kvalifikatsioonitunnistuste ja amatöörraadiojaamade töölubade
väljastamine;
4) vee- ja õhusõiduki raadiolubade väljastamine;
5)
ringhäälingukanalite ja -sageduste määramine, koordineerimine ning
notifitseerimine.
(8) Raadiosageduste järelevalve osakond, mille põhiülesanneteks on:
1)
raadiosagedusala kasutamise üle järelevalve teostamine;
2) raadiosagedusala
häirepuhtuse tagamine;
3) raadiohäireteadete vastuvõtt ja nende
lahendamine;
4) ringhäälinguloa tehniliste tingimuste üle järelevalve
teostamine;
5) ööpäevaringse raadiosageduste kasutamise riikliku järelevalve
korraldamine ja teostamine.
(9) Aparatuuri osakond, mille põhiülesanneteks on:
1) aparatuuri nõuete
väljatöötamine ja rakendamise korraldamine;
2) aparatuuri maaletoomisest
teavituste vastuvõtmine;
3) aparatuuri nõuetele vastavuse üle järelevalve
teostamine ja ameti turujärelvalve alase tegevuse korraldamine.
(10) Klienditeenindus, mille põhiülesanneteks on:
1) teabe väljastamise
korraldamine;
2) sisemise ja välimise infovahetuse korraldamine ning
arendamine;
3) teabepäevade, avalike arutelude ja suhete ning meediasuhete
korraldamine;
4) klientide teenindamine;
5) teabetoa ja raamatukogu
tegevuse korraldamine;
6) kirjavahetuse ja asjaajamise korraldamine;
7)
teabe ja dokumentide säilitamise korraldamine.
[RTL 2006, 27, 495 – jõust. 1.04.2006]
(11) [kehtetu]
[RTL 2006, 27, 495 – jõust. 1.04.2006]
(12) Personaliosakond, mille põhiülesanneteks on:
1) personalipoliitika ja
koolitusstrateegia väljatöötamine ning elluviimise tagamine;
2)
personalialaste toimingute teostamine;
3) koolitustegevuse
korraldamine;
4) teenistujate nõustamine personaliküsimustes.
(13) Finantsosakond, mille põhiülesanneteks on:
1) ameti valdusesse antud
riigivara üle arvestuse pidamine;
2) ameti eelarve koostamine ja täitmise
kontrollimine;
3) ameti tulude laekumise jälgimine;
4) raamatupidamise
alase tegevuse korraldamine ja aruandluse, sealhulgas aastaaruande, koostamine.
(14) Infotehnoloogia osakond, mille põhiülesanneteks on:
1)
digitaalallkirja teenuste osutajate ning teenuste osutamise lõpetamise
registreerimine;
2) riiklike registrite ja andmekogude pidamise
korraldamine;
3) arvutivõrgu riist- ja tarkvara haldamine, kasutamise
korraldamine ning hooldamine;
4) ametnike juhendamine arvutivõrgu riist- ja
tarkvara kasutamisel;
5) infotehnoloogia arendamine ametis.
(15) Varahalduse osakond, mille põhiülesanneteks on:
1) ameti valdusse
antud riigivara ja vahendite haldamine;
2) majanduslepingute sõlmimise ja
täitmise korraldamine;
3) riigivara ja vahendite hankimise, sealhulgas
riigihangete läbiviimise, korraldamine.
[RTL 2005, 5, 38 – jõust. 14.01.2005]
4. peatükk
AMETI JUHTIMINE
§ 19. Ameti juhtimine
Ametit juhib peadirektor, kelle nimetab ametisse ja vabastab ametist minister kantsleri ettepanekul. Peadirektori äraolekul asendab teda teenistuse juhataja – peadirektori asetäitja või peadirektori poolt määratud ametnik.
[RTL 2004, 57, 955 – jõust. 14.05.2004]
§ 20. Peadirektori kohustused, õigused ja vastutus
Ameti peadirektor:
1) juhib ameti ning otseselt valdkonnaspetsiifilise
regulatsiooni teenistuse ja tugiosakondade tööd. Lisaks eeltoodule juhib
peadirektor ameti tööd sagedushalduse teenistuse juhataja – peadirektori
asetäitja ja osakonnajuhatajate kaudu ning otsustab ja korraldab ameti pädevusse
kuuluvate ülesannete täitmise ning vastutab ameti tegevuse tulemuste eest;
[RTL 2007, 71, 1234 – jõust. 15.09.2007]
2) tagab ameti ülesannete õiguspärase, täpse ja õigeaegse täitmise ja annab
aru ministrile;
3) kinnitab teenistuste ja teiste struktuuriüksuste
põhimäärused, ameti asjaajamise korra, sisekorraeeskirja ja muud
töökorralduslikud dokumendid ning teenistujate ametipalgad ja ametijuhendid
vastavuses õigusaktidega;
4) nimetab ametisse ja vabastab ametist ameti
koosseisu kuuluvad ametnikud ja teised teenistujad; sõlmib, muudab ja lõpetab
töölepingud ameti abiteenistujatega;
5) rakendab ametis otstarbeka
sisekontrolli süsteemi;
6) nimetab ameti siseauditi eest vastutava
isiku;
7) teostab teenistuslikku järelevalvet ameti teenistujate toimingute
üle õigusaktidega ettenähtud korras, määrab ergutusi ja distsiplinaarkaristusi
ameti ametnikele ja abiteenistujatele;
8) esitab ministrile ettepanekuid
ameti kulude eelarve kohta, tagab eelarve täpse ja otstarbeka täitmise ning
riigivara sihipärase kasutamise;
9) esindab ametit teistes riigiasutustes ja
organisatsioonides;
10) teeb otsuseid sõltumatult ja iseseisvalt kooskõlas
õigusaktidega;
11) tagab ametnikele tööriietuse ja isikukaitsevahendid
kooskõlas õigusaktidega;
12) esitab ministrile ettepanekuid ameti
tegevusvaldkonna korraldamiseks;
13) kehtestab ameti pitsati kasutamise korra
ja tagab selle järgimise;
14) teeb õigusaktidega ettenähtud juhtudel
ettekirjutusi ja otsuseid;
15) moodustab töörühmi tegevusvaldkonna üksikküsimuste lahendamiseks;
16)
annab volitusi ameti esindamiseks;
17) kehtestab ametnike
atesteerimisnõuded;
18) omab esimese allkirja õigust ameti panga- ja
raamatupidamisdokumentidel, määrab teised allkirjaõiguslikud ametnikud;
19)
täidab muid ülesandeid, mis on talle pandud seaduse või muude õigusaktidega.
[RTL 2005, 5, 38 – jõust. 14.01.2005]
§ 21. Peadirektori haldusaktid
(1) Ameti peadirektor annab seaduse, Vabariigi Valitsuse määruse või korralduse ja ministri määruse või käskkirja alusel käskkirju ning teeb ettekirjutusi ja otsuseid.
(2) Ameti peadirektor võib anda ameti sisemises asjaajamises ka muid kirjalikke korraldusi.
(3) Ameti peadirektori käskkirjad, ettekirjutused, otsused ja muud kirjalikud korraldused vormistatakse ning registreeritakse vastavalt asjaajamise juhendile.
[RTL 2005, 5, 38 – jõust. 14.01.2005]
§ 22. Peadirektori ja teenistuse juhataja – peadirektori asetäitja vastutusvaldkonnad teenistuste juhtimisel
(1) Valdkonnaspetsiifilise regulatsiooni teenistuse tööd juhib otseselt peadirektor, kes reguleeritavate turgude, kuluarvestuse ja tariifide, postside ja universaalteenuse ning juurdepääsu ja sidumise alal koordineerib, suunab, juhendab, kontrollib ja analüüsib reguleeritavate turgude, kuluarvestuse ja tariifide, postside ja universaalteenuse ning juurdepääsu ja sidumise osakonnale pandud ülesannete täitmist, korraldab osakondade vahelist koostööd ning vastutab ülesannete efektiivse täitmise eest.
(2) Sagedushalduse teenistuse tööd juhib otseselt teenistuse juhataja – peadirektori asetäitja, kes raadiosageduste korraldamise, raadiosageduste järelevalve, aparatuuri, sideteenuste ning numeratsioonihalduse alal koordineerib, suunab, juhendab, kontrollib ning analüüsib raadiosageduste korraldamise, raadiosageduste järelevalve, aparatuuri, sideteenuste ning numeratsioonihalduse osakonnale pandud ülesannete täitmist, korraldab osakondade vahelist koostööd ning vastutab ülesannete efektiivse täitmise eest.
(3) Teenistuse juhataja – peadirektori asetäitja täidab lisaks muid peadirektori poolt antud teenistusülesandeid.
[RTL 2007, 71, 1234 – jõust. 15.09.2007]
5. peatükk
LÕPPSÄTE
§ 23. Ümberkorraldamine ja tegevuse lõpetamine
Ameti ümberkorraldamine või tema tegevuse lõpetamine toimub seaduse alusel.
6. peatükk
RAKENDUSSÄTE
§ 24. [Käesolevast tekstist välja jäetud]