Hüvitise taotlemise avalduse vorm tööandja maksejõuetuse korral ja avaldusele lisatavate dokumentide loetelu
Vastu võetud 07.12.2006 nr 66
RTL 2006, 88, 1631
jõustumine 01.01.2007
Muudetud järgmiste aktidega (näita)
Vastuvõtmine | Avaldamine | Jõustumine |
---|---|---|
15.01.2009 | RTL 2009, 10, 122 | 01.02.2009 |
Määrus kehtestatakse «Töötuskindlustuse seaduse» § 21 lõike 1 alusel.
§ 1. Reguleerimisala
Määrusega kehtestatakse avalduse vorm tööandja maksejõuetuse hüvitise taotlemiseks (lisa) ja avaldusele lisatavate dokumentide loetelu.
§ 2. Avaldusele lisatavad dokumendid
Hüvitise taotlemise avaldusele lisatakse järgmised dokumendid:
1) töötajate nimekiri (avalduse lisa) koos töötajate omakäelise kinnitusega nõude suuruse kohta või omakäelise kinnituse puudumisel nõudeavaldustega;
2) halduri kinnitatud väljavõtted töötajate tööraamatutest või koopiad töölepingutest, koopiad jõustunud kohtuotsustest või töövaidluskomisjoni otsustest või muudest töösuhet või töötajate nõudeõigust tõendavatest dokumentidest;
3) tööandja pankroti korral ametlikult kinnitatud ärakiri jõustunud kohtuotsusest pankroti väljakuulutamise kohta, tööandja pankrotimenetluse raugemisel ametlikult kinnitatud ärakiri kohtumäärusest pankrotimenetluse lõpetamise kohta pankrotti välja kuulutamata, tööandja maksejõuetuks tunnistamisel teises Euroopa Majanduspiirkonna lepinguriigis selle riigi pädeva asutuse otsuse ärakiri, mis on tõestatud otsuse tegemise riigi õiguse kohaselt koos selle notariaalselt või vandetõlgi poolt kinnitatud tõlkega eesti keelde;
4) töötajate saamata jäänud palga arvestused kalendrikuude kaupa, saamata jäänud puhkusetasu ja töölepingu lõpetamisel Eesti Vabariigi töölepingu seaduses ettenähtud hüvituste arvestused, töötajate keskmise brutokuupalga arvestused ning arvestuste alusdokumendid.
§ 3. [Käesolevast tekstist välja jäetud]
§ 4. Määruse jõustumine
Määrus jõustub 2007. aasta 1. jaanuaril.
Lisa AVALDUS TÖÖANDJA MAKSEJÕUETUSE HÜVITISE TAOTLEMISEKS