Maksu- ja Tolliameti põhimäärus
Vastu võetud 06.10.2008 nr 29
RTL 2008, 84, 1168
jõustumine 01.12.2008
Muudetud järgmise määrusega (kuupäev, number, avaldamine Riigi Teatajas, jõustumise aeg):
22.01.2009 nr 4 (RTL 2009, 14, 151) 8.02.2009
Määrus kehtestatakse «Vabariigi Valitsuse seaduse» § 42 lõike 1 alusel ning kooskõlas nimetatud seaduse § 65 lõike 2 punktiga 2.
1. peatükk
ÜLDSÄTTED
§ 1. Maksu- ja Tolliameti staatus
Maksu- ja Tolliamet (edaspidi amet) on Rahandusministeeriumi valitsemisalasse kuuluv valitsusasutus, millel on juhtimisfunktsioon ja mis teostab riiklikku järelevalvet ning kohaldab riiklikku sundi seaduses ette nähtud alustel ja ulatuses.
§ 2. Ameti eelarve, pitsat ja sümboolika
(1) Ameti kulud kaetakse riigieelarvest. Ametil on oma eelarve, mille kinnitab, mida muudab ja mille täitmist kontrollib rahandusminister seaduses kehtestatud korras.
(2) Ametil on oma nimega dokumendiplangid, mille kasutamise kord määratakse kindlaks ameti asjaajamiskorras. Ameti struktuuriüksusel võib olla oma nimega dokumendiplank, kui see on ette nähtud struktuuriüksuse põhimääruses.
(3) Ametil on sõõrikujuline 35 mm läbimõõduga pitsat, mille keskel on väikese riigivapi kujutis ja millel on sõõri äärt mööda sõnad «Maksu- ja Tolliamet». Ameti struktuuriüksusel või selle allüksusel võib olla oma nimega lihtpitsat, kui see on ette nähtud struktuuriüksuse põhimääruses.
(4) Ametil on oma teenetemärgid. Need on:
1) Maksu- ja Tolliameti
teenistusmärk (lisa 1);
2) Maksu- ja Tolliameti aumärk, mis jaguneb
kolmeks klassiks – I, II ja III klassi aumärk (lisa 2).
(5) Maksu- ja Tolliameti teenistusmärk antakse ameti teenistujale laitmatu teenistuskohustuste täitmise eest. Ameti teenistusmärkide andmise otsustab ameti peadirektor.
(6) Maksu- ja Tolliameti aumärk antakse ametivälisele isikule tulemusrikka koostöö eest ametiga või ameti teenistujale eduka tegutsemise eest ameti valdkonnas. Ameti aumärkide andmise otsustab rahandusminister ameti peadirektori ettepanekul.
(7) Teenetemärgid antakse üldjuhul kätte üks kord aastas ameti aastapäeval.
§ 3. Aruandekohustus
Amet on aruandekohustuslik rahandusministri ees, kes suunab ja koordineerib tema tegevust ning teostab tema üle teenistuslikku järelevalvet.
§ 4. Asukoht
Amet asub Tallinnas. Ameti postiaadress on Narva mnt 9j, 15176 Tallinn. Ameti mujal asuva struktuuriüksuse asukoht ja postiaadress tuuakse ära struktuuriüksuse põhimääruses.
§ 5. Ameti ingliskeelne nimetus
Ameti ingliskeelne nimetus on Estonian Tax and Customs Board.
2. peatükk
TEGEVUSVALDKOND JA ÜLESANDED
§ 6. Ameti tegevusvaldkond
Ameti tegevusvaldkond on riigitulude haldamine, riikliku maksu- ja tollipoliitika rakendamine ning ühiskonna ja seadusliku majandustegevuse kaitsmine.
§ 7. Ameti ülesanded
Ameti ülesanded on:
1) riigieelarvesse laekunud ning tasumisele kuuluvate
riiklike maksude ja muude rahaliste kohustuste täitmise üle arvestuse pidamine,
aruannete koostamine, nende esitamine rahandusministrile ning maksukohustuslaste
registri pidamine;
2) riiklike maksudega seotud maksuasjade menetlemine,
riiklike maksude arvestamise ja tasumise õigsuse kontrollimine ning seadusega
sätestatud suuruses ja korras maksude tasumise ning maksusoodustuste kohaldamise
jälgimine, tasumisele kuuluva maksusumma ja intressi arvestamine ning
määramine;
3) maksuvõlgade sissenõudmine, maksuvõla tasumise ajatamine,
maksuvõla mahakandmine ja kustutamine;
4) enammakstud või hüvitatavate
summade tagastamine ja tasaarvestamine;
5) Eesti ja ühenduseväliste riikide
vahelise seadusliku kaubanduse hõlbustamine;
6) kaupade ebaseadusliku
käitlemise tõkestamine;
7) tollieeskirjade rakendamine ja nendest
kinnipidamise tagamine;
8) ühiskonna ja majanduse kaitsmine maksu- ja
tollialaste süütegude ennetamisega, tõkestamisega ja avastamisega;
9)
riikliku sunni kohaldamine tollieeskirjade ja maksuseaduste rikkujate suhtes
seaduses sätestatud korras ning ulatuses;
10) ameti tegevusvaldkonda
puudutavate õigusaktide eelnõude kohta arvamuste andmine;
11) vaiete
menetlemine, kaebuste läbivaatamine ja lahendamine;
12) isikute juhendamine
ja informeerimine maksunduse küsimustes ja tolli valdkonnas;
13) oma pädevuse
piires riigi ja ameti esindamine kohtus;
14) rahvusvahelise maksu- ja
tollialase infovahetuse korraldamine;
15) väliskaubandusstatistikaks vajalike
andmete kogumine ja töötlemine;
16) välislepingutega võetud maksu- ja
tollialaste kohustuste täitmise tagamine;
17) hasartmängude tegevuslubade ja korralduslubade väljaandmine ning tegutsemine hasartmängu järelevalveasutusena;
[RTL 2009, 14, 151 – jõust. 8.02.2009]
18) koostöö teiste ametiasutuste, välisriikide asjakohaste ametiasutuste
ja rahvusvaheliste organisatsioonidega;
19) muude ametile õigusaktiga pandud
ülesannete täitmine.
3. peatükk
STRUKTUUR
§ 8. Ameti struktuuri ja teenistujate koosseisu kinnitamine
Ameti struktuuri ja teenistujate koosseisu kinnitab rahandusminister eraldi määrusega.
§ 9. Ameti struktuuriüksused
(1) Ameti struktuuriüksused on:
1) ameti osakonnad;
2) piirkondlikud
maksu- ja tollikeskused;
3) peadirektori büroo.
(2) Ameti struktuuriüksuste ülesanded ja pädevus täpsustatakse ameti peadirektori (edaspidi peadirektor) poolt kinnitatavates struktuuriüksuste põhimäärustes.
§ 10. Ameti osakonnad
Ameti osakonnad on:
1) infosüsteemi arendusosakond;
2) juriidiline
osakond;
3) kontrolliosakond;
4) maksude osakond;
5) siseauditi
osakond;
6) sisekontrolli osakond;
7) süsteemihooldusosakond;
8)
teabeosakond;
9) teeninduskorralduse osakond;
10) tollikorralduse
osakond;
11) tulude osakond;
12) uurimisosakond;
13) üldosakond.
§ 11. Infosüsteemi arendusosakond
Infosüsteemi arendusosakonna põhiülesanded on:
1) infosüsteemi
arendamine;
2) infosüsteemi arendusprojektide juhtimine;
3) riist- ja
tarkvara soetamiseks või loomiseks vajaduste väljaselgitamine;
4) nõustamine
infosüsteemi protsesside kvaliteedi juhtimisel.
§ 12. Juriidiline osakond
Juriidilise osakonna põhiülesanded on:
1) vaiete menetlemine ja kaebuste
lahendamine;
2) ameti esindamine likvideerimis-, pankroti- ja
kohtumenetluses;
3) ameti tegevusvaldkonda puudutavate õigusaktide eelnõude
kohta arvamuste andmine;
4) osalemine lepingute koostamisel;
5) ameti
teiste struktuuriüksuste juriidiline nõustamine;
6) väärteomenetluse
haldamine.
§ 13. Kontrolliosakond
Kontrolliosakonna põhiülesanded on:
1) ameti struktuuriüksuste
kontrollialase töö planeerimine ja juhendamine;
2) järelevalve
kontrollialaste tööplaanide täitmise üle;
3) kontrollialaste probleemide
haldamine;
4) kontrollialaste projektide juhtimine;
5) kontrolli
läbiviimine kas iseseisvalt või koostöös ameti piirkondlike
struktuuriüksustega;
6) hasartmängude ja loteriide korraldamise seaduslikkuse
kontrollimine;
7) maksumaksjate maksuriskide hindamine ja riskide
kindlaksmääramine;
8) maksumaksjatele enammakstud maksude tagastamise
kontrollimine, välja arvatud juhul, kui eeltoodu kuulub tollikorralduse osakonna
pädevusse vastavalt käesoleva määruse §-le 20.
§ 14. Maksude osakond
Maksude osakonna põhiülesanded on:
1) maksu- ja tolliseaduste ning nende alusel antud õigusaktide rakendamise metoodika väljatöötamine;
[RTL 2009, 14, 151 – jõust. 8.02.2009]
2) maksualaste õigusaktide eelnõude kohta arvamuste andmine;
3)
laekumiste maksusisuline analüüsimine.
§ 15. Siseauditi osakond
Siseauditi osakonna põhiülesanded on:
1) ameti ja tema struktuuriüksuste
tegevuse seaduslikkuse, sihipärasuse, säästlikkuse, tõhususe ja mõjususe ning
sisekontrolli süsteemi toimimise kohta hinnangu andmine;
2) auditite käigus
ilmsiks tulnud kehtestatud nõuetest kõrvalekaldumiste ning esinenud puuduste
kohta teabe õigeaegne ja objektiivne edastamine peadirektorile.
§ 16. Sisekontrolli osakond
Sisekontrolli osakonna põhiülesanded on:
1) süstemaatilise järelevalve
teostamine ameti teenistujate tegevuse seaduslikkuse üle;
2)
distsiplinaarmenetluse läbiviimine;
3) ameti spetsiifikast tulenevate
isikutega seotud riskide maandamine;
4) korruptsiooni ennetava tegevuse
korraldamine.
§ 17. Süsteemihooldusosakond
Süsteemihooldusosakonna põhiülesanded on:
1) infosüsteemi rakendamine ja
haldamine;
2) riist- ja tarkvara soetamine ning selleks riigihangete
korraldamine;
3) riist- ja tarkvara hooldamine;
4) infosüsteemi andmeturbe
korraldamine.
§ 18. Teabeosakond
Teabeosakonna põhiülesanded on:
1) järelevalve efektiivseks teostamiseks
vajaliku riskihindamise süsteemi väljatöötamine ja elluviimine;
2)
siseriikliku ja rahvusvahelise informatsiooni vahetamise korraldamine.
§ 19. Teeninduskorralduse osakond
Teeninduskorralduse osakonna põhiülesanded on:
1) e-teenuste
haldamine;
2) teenindusprotsesside ja teenindusstandardite kirjelduste
väljatöötamine ning sellekohane nõustamine;
3) kontaktkeskuse ja piirkondlike
maksu- ja tollikeskuste teenindusvaldkonna allüksuste tegevuse
koordineerimine;
4) kliendirahulolu käsitlevate küsitluste
ettevalmistamine;
5) maksumaksjate kaebuste analüüsimine.
§ 20. Tollikorralduse osakond
Tollikorralduse osakonna põhiülesanded on:
1) majanduspoliitilistest
otsustest tuleneva tollipoliitika elluviimise korraldamine;
2)
tollieeskirjade ja teiste õigusaktide täitmiseks vajaliku teabe ning
avalikkusele määratud teadaannete ettevalmistamine;
3) tollialaste
õigusaktide eelnõude kohta arvamuste andmine;
4) kauba, isikute ja veokite
kontrollipoliitika väljatöötamine ning elluviimine.
§ 21. Tulude osakond
Tulude osakonna põhiülesanne on:
1) riiklike maksude ja muude rahaliste
kohustuste tasumise korraldamine ning arvestuse pidamine;
2) võlgade
sissenõudmisega seotud tegevuste korraldamine;
3) maksukohustuslaste registri
pidamine ning maksu- ja tollivaldkonda puudutavate teiste põhiinfosüsteemide
andmete töötlemine.
§ 22. Uurimisosakond
Uurimisosakonna põhiülesanded on:
1) maksuseaduste ja tollieeskirjade
rikkumistega seotud kuritegude ennetamine, tõkestamine ja avastamine, teostades
selleks vajadusel jälitustegevust seaduses sätestatud alustel ning korras;
2)
maksuseaduste ning tollieeskirjade rikkumistega seotud kuritegude kohtueelne
uurimine.
§ 23. Üldosakond
Üldosakonna põhiülesanded on:
1) ameti personalipoliitika väljatöötamine
ja elluviimine;
2) personaliandmete haldamine;
3) teenistujate koolituse,
täiendus- ja ümberõppe korraldamine;
4) juhtimissüsteemi arendamine;
5)
eelarve, strateegia ja juhtimisplaani koostamine ning aruandluse
korraldamine;
6) raamatupidamisarvestuse ning sellekohase aruandluse
korraldamine;
7) välissuhtluse korraldamine ja koordineerimine;
8)
ametisisese suhtluse korraldamine;
9) infomaterjalide avaldamise korraldamine
ja kodulehe haldamine;
10) ameti valduses oleva riigivara haldamise
korraldamine;
11) riigihangete läbiviimine;
12) asjaajamise ja arhiivi
pidamise koordineerimine.
§ 24. Piirkondlikud maksu- ja tollikeskused
(1) Piirkondlikud maksu- ja tollikeskused on:
1) Ida maksu- ja
tollikeskus;
2) Lõuna maksu- ja tollikeskus;
3) Lääne maksu- ja
tollikeskus;
4) Põhja maksu- ja tollikeskus.
(2) Piirkondliku maksu- ja tollikeskuse tööpiirkonna kinnitab peadirektor piirkondliku maksu- ja tollikeskuse põhimääruses.
§ 25. Piirkondliku maksu- ja tollikeskuse põhiülesanded
Piirkondliku maksu- ja tollikeskuse põhiülesanded on:
1) riigieelarve
tulude laekumise tagamine riiklike maksude ja tollitulude osas;
2) ühiskonna
ja seadusliku majandustegevuse kaitsmine;
3) riigi maksu- ja tollipoliitikast
juhinduva maksu- ja tollikorralduse elluviimine;
4) maksuseaduste,
tollieeskirjade ja muude õigusaktide täitmise kontrollimine seaduses ette nähtud
alustel ja ulatuses;
5) klientide teenindamine maksukohustuse ja
tolliformaalsuste täitmisel.
§ 26. Peadirektori büroo
Peadirektori büroo põhiülesanded on peadirektori ja peadirektori asetäitjate nõustamine ja teenindamine ning ameti avaliku suhtluse korraldamine.
§ 27. Ameti struktuuriüksuste allüksused
(1) Ameti struktuuriüksustel võivad olla järgmised allüksused, kui need on
rahandusministri poolt kinnitatud ameti struktuuris ette nähtud:
1) ameti
osakonnal – talitus;
2) piirkondlikul maksu- ja tollikeskusel –
osakond, talitus, teenindusbüroo, tollipunkt.
(2) Ameti struktuuriüksuse allüksuse ülesanded ja pädevus sätestatakse struktuuriüksuse põhimääruses.
4. peatükk
JUHTIMISE KORRALDUS
§ 28. Ameti juhtimine
Ametit juhib peadirektor, kelle nimetab ametisse ja vabastab ametist rahandusminister Rahandusministeeriumi kantsleri ettepanekul.
§ 29. Peadirektor
(1) Peadirektor:
1) juhib ameti tööd ja korraldab peadirektori asetäitjate
ning ameti struktuuriüksuste juhtide kaudu ameti pädevusse kuuluvate ülesannete
täitmist;
2) koordineerib, suunab ja kontrollib sisekontrolli osakonna,
siseauditi osakonna ning peadirektori büroo tööd;
3) esindab ametit ning
annab üld- ja erivolitusi ameti esindamiseks (sealhulgas avalik-õiguslike
haldustoimingute sooritamiseks ja esindamiseks kohtumenetluses ning
tsiviilõiguslikes suhetes);
4) vastutab ameti tegevust korraldavate
õigusaktide täpse ja otstarbeka täitmise eest ning annab aru
rahandusministrile;
5) teostab teenistuslikku järelevalvet või annab selleks
ülesande vastavalt käesoleva määruse 5. peatükile;
6) nimetab ametisse
ja vabastab ametist ameti ametnikud ning sõlmib, muudab ja lõpetab ameti
abiteenistujatega töölepinguid;
7) kinnitab ameti sisekorraeeskirja,
asjaajamiskorra, raamatupidamise sise-eeskirja ja muud sisemist töökorraldust
reguleerivad juhendid ning korrad, struktuuriüksuste põhimäärused, teenistujate
ametijuhendid ja ametipalgad vastavuses kehtivate õigusaktidega;
8) esitab
rahandusministrile ettepanekuid ameti tulude ning kulude eelarve kohta ja valvab
eelarve täpse ning otstarbeka täitmise üle;
9) teeb rahandusministrile
ettepanekuid ameti tegevusvaldkonna korraldamiseks;
10) moodustab nõuandva
õigusega alalisi või ajutisi komisjone, nõukogusid ja töörühmi ning määrab nende
ülesanded ja töökorra;
11) riikliku järelevalve teostamisel annab
õigusaktides sätestatud maksuhalduri haldusakte;
12) annab nõusoleku
piirkondlikule maksu- ja tollikeskusele või selle allüksusele ülesannete
täitmiseks väljaspool antud struktuuriüksuse tööpiirkonda;
13) korraldab
ameti valdusesse antud riigivara heaperemehelikku kasutamist kooskõlas
riigivaraseadusega;
14) täidab muid õigusaktidest tulenevaid ülesandeid.
(2) Peadirektoril on õigus anda vastavalt õigusaktidele teenistusalastes küsimustes käskkirju.
§ 30. Peadirektori asetäitja
(1) Peadirektoril on kaks asetäitjat, kes alluvad vahetult
peadirektorile:
1) peadirektori asetäitja põhiprotsesside alal;
2)
peadirektori asetäitja tugiprotsesside alal.
(2) Peadirektori asetäitja äraolekul võib peadirektor panna tema ülesanded teisele peadirektori asetäitjale või ameti osakonnajuhatajale.
(3) Peadirektori asetäitja:
1) juhib tema alluvuses olevate
struktuuriüksuste tööd;
2) annab oma pädevuse piires ameti
struktuuriüksustele suulisi ja kirjalikke korraldusi;
3) pärib aru temale
alluvatelt osakonnajuhatajatelt nende tegevuse kohta;
4) esindab ametit oma
pädevuse ja peadirektorilt saadud volituste piires;
5) kirjutab oma pädevuse
piires alla ameti dokumentidele;
6) asendab peadirektorit tema äraolekul
vastavalt käesoleva määruse §-le 33;
7) teeb ettepanekuid teenistujate
edutamiseks, ergutuste kohaldamiseks ja distsiplinaarkaristuste
määramiseks;
8) arendab koostööd teiste täidesaatva riigivõimu
asutustega;
9) täidab muid õigusaktis sätestatud või peadirektori poolt antud
ülesandeid.
§ 31. Peadirektori asetäitja põhiprotsesside alal
Peadirektori asetäitja põhiprotsesside alal juhib tulude osakonna, maksude osakonna, teeninduskorralduse osakonna, tollikorralduse osakonna, kontrolliosakonna ja uurimisosakonna tööd.
§ 32. Peadirektori asetäitja tugiprotsesside alal
Peadirektori asetäitja tugiprotsesside alal juhib teabeosakonna, infosüsteemi arendusosakonna, süsteemihooldusosakonna, juriidilise osakonna ja üldosakonna tööd.
§ 33. Peadirektori asendamine
(1) Peadirektori äraolekul asendab teda peadirektori asetäitja põhiprotsesside alal, peadirektori asetäitja põhiprotsesside alal äraolekul asendab peadirektorit peadirektori asetäitja tugiprotsesside alal.
(2) Erandjuhtudel võib rahandusminister määrata peadirektori asendaja, järgimata lõikes 1 toodud asendamise järjekorda või määrata peadirektori asendajaks lõikes 1 nimetamata isiku.
§ 34. Ameti struktuuriüksuste ja nende allüksuste juhtimine
(1) Ameti struktuuriüksuseid ja nende allüksuseid juhivad järgmised
ametiisikud:
1) ameti osakonda juhib osakonnajuhataja, kes allub vahetult kas
peadirektorile tulenevalt käesoleva määruse § 29 lõike 1
punktist 2 või peadirektori asetäitjale tulenevalt käesoleva määruse
§-dest 31–32;
2) piirkondlikku maksu- ja tollikeskust juhib maksu- ja
tollikeskuse juhataja, kes allub vahetult peadirektorile;
3) piirkondliku
maksu- ja tollikeskuse osakonda juhib osakonnajuhataja, kes allub vahetult
maksu- ja tollikeskuse juhatajale;
4) tollipunkti juhib tollipunktijuhataja,
kes allub vahetult piirkondliku maksu- ja tollikeskuse põhimääruses määratletud
maksu- ja tollikeskuse osakonnajuhatajale;
5) piirkondliku maksu- ja
tollikeskuse teenindusbürood juhib büroojuhataja, kes allub vahetult
piirkondliku maksu- ja tollikeskuse põhimääruses määratletud
osakonnajuhatajale;
6) talitust juhib talitusejuhataja, kes allub vahetult
osakonnajuhatajale, välja arvatud ameti uurimisosakonnas ja juriidilises
osakonnas, kus talitusejuhataja allub osakonna põhimääruses sätestatud juhul
vahetult osakonnajuhataja asetäitjale;
7) peadirektori bürood juhib
büroojuhataja, kes allub vahetult peadirektorile.
(2) Iga üksuse juht peab tagama tema poolt juhitava üksuse põhimäärusega
kinnitatud funktsioonide täitmise ning üksusele eraldatud ressursside sihipärase
ja efektiivse kasutamise. Selleks üksuse juht:
1) vastutab tema poolt
juhitavale üksusele pandud ülesannete õiguspärase, õigeaegse ja asjatundliku
täitmise eest ning kontrollib temale alluvate teenistujate teenistuskohustuste
täitmist;
2) osaleb arengustrateegiate ja aastaplaanide väljatöötamisel ning
juhib üksuse arenguplaanide koostamist;
3) annab alluvatele teenistujatele
korraldusi üksuse ülesannete täitmiseks;
4) täidab temale kõrgemalseisva juhi
poolt antud korraldused või teatab nende täitmise takistustest ning annab
kõrgemalseisvale juhile aru üksuse tegevusest;
5) annab üksuse nimel arvamusi
ja kooskõlastusi juhtkonnale ja teistele üksustele;
6) teeb kõrgemalseisvale
juhile ettepanekuid üksuse struktuuri, koosseisu ja töökorralduse muutmiseks,
üksuse teenistujate edutamiseks ning üksuse teenistujatele palga, toetuste või
distsiplinaarkaristuste määramiseks või ergutuste kohaldamiseks;
7) taotleb
üksuse ülesannete täitmiseks vajalikke vahendeid ning korraldab nende
nõuetekohase hoidmise, hooldamise ja kasutamise;
8) taotleb üksuse
töötajatele täienduskoolitust teenistusülesannete tulemuslikumaks
täitmiseks;
9) allkirjastab üksuses koostatud kirjad ja dokumendid, millega
ei võeta rahalisi ega muid varalisi kohustusi ning ei anta õigusi ega panda
kohustusi ametivälistele isikutele, kui õigusakt ei sätesta teisiti.
5. peatükk
TEENISTUSLIK JÄRELEVALVE
§ 35. Teenistuslik järelevalve
(1) Peadirektor teostab seadusega ette nähtud korras teenistuslikku järelevalvet ameti struktuuriüksuste ja ameti teenistujate tegevuse üle.
(2) Peadirektor võib teenistusliku järelevalve vahetu teostamise teha ülesandeks peadirektori asetäitjale või ameti struktuuriüksuse juhile.
6. peatükk
ÜMBERKORRALDAMINE JA LÕPETAMINE
§ 36. Ameti ümberkorraldamine ja lõpetamine
Amet korraldatakse ümber või lõpetatakse seaduse alusel.
§ 37. Registritoimingud
Amet registreeritakse seaduses sätestatud korras.
7. peatükk
RAKENDUSSÄTTED
§ 38. Määruse kehtetuks tunnistamine
Rahandusministri 19. jaanuari 2004. a määrus nr 9 «Maksu- ja Tolliameti põhimäärus» tunnistatakse kehtetuks.
§ 39. Määruse jõustumine
Määrus jõustub 1. detsembril 2008. a.
Lisa 13142105 Lisa 1
Lisa 13142107 Lisa 2