Teksti suurus:

Riikliku järelevalve prioriteedid, temaatilise riikliku järelevalve läbiviimise, selle tulemuste vormistamise ja tulemustest teavitamise kord 2009/2010. õppeaastal

Haridus- ja teadusminister
määrus

lisa 13167165

Lisad

  L i s a  1
  KINNITATUD
haridus- ja teadusministri 25. märtsi 2009. a määrusega nr 34

Riikliku järelevalve prioriteedid 2009/2010. õppeaastal

Temaatilist riiklikku järelevalvet viiakse 2009/2010. õppeaastal läbi järgmistel teemadel:
1) alusharidus: pedagoogide kvalifikatsioon, atesteerimise korraldus ja täienduskoolituse võimaldamine;
2) üldharidus: õpilaste õpijõudluse toetamiseks ja väljalangevuse ennetamiseks rakendatavate meetmete mõjusus;
3) kutseharidus: praktikakorraldus ning õpilaste hindamine.

 

  L i s a  2
  KINNITATUD
haridus- ja teadusministri 25. märtsi 2009. a määrusega nr 34

Õppeasutused, kus teostatakse 2009/2010. õppeaastal temaatilist riiklikku järelevalvet

Maakond Lasteasutus Üldhariduskool Kutseõppeasutus
Harjumaa

 

Ardu Kool Ardu Kool Eesti Esimene Erakosmeetikakool
Alavere Lasteaed Mõmmila Karjamaa Gümnaasium Tallinna Tööstushariduskeskus
Harku Lasteaed Kehra Gümnaasium Tallinna Kopli Ametikool
Lasteaed Lepatriinu (Anija vald) Liivalaia Gümnaasium  
Lasteaed Midrimaa (Saue linn) Loksa Vene Gümnaasium  
Lasteaed Mudila (Tallinn) Merivälja Kool  
Lastesõim Planeedi Mudila Pikavere Põhikool  
Lastesõim Päkapikk Ruila Põhikool  
Lastesõim Pöialpoiss Tallinna 32. Keskkool  
Pangapealse Lasteaed Tallinna Laagna Gümnaasium  
Saku Lasteaed Päikesekild Tallinna Läänemere Gümnaasium  
Saku Lasteaed Terake Tallinna Mustamäe Gümnaasium  
Tallinna Lasteaed Sipsik Tallinna Sikupilli Keskkool  
Tallinna Lasteaed Südameke Tallinna Tehnikagümnaasium  
Tallinna Lehola Lasteaed    
Tallinna Liivamäe Lasteaed    
Hiiumaa Käina Lastead Käina Gümnaasium  
Ida-Virumaa Lasteaed Lepatriinu (Kohtla-Järve) Kohtla-Järve Ahtme Gümnaasium Juuksurite Erakool Maridel
Lasteaed Muinasjutt (Kohtla-Järve) Kohtla-Järve Slaavi Gümnaasium  
Lasteaed Väikemees (Kohtla-Järve) Kohtla-Järve Ühisgümnaasium  
Sillamäe Lasteaed Helepunased Purjed Narva Soldino Gümnaasium  
Sillamäe Lasteaed Jaaniussike Sillamäe Eesti Põhikool  
Sillamäe Lasteaed Päikseke    
Jõgevamaa Jõgeva Lasteaed Karikakar Mustvee Vene Gümnaasium  
Põltsamaa Lasteaed Tõruke Oskar Lutsu Palamuse Gümnaasium  
  Sadala Põhikool  
Järvamaa Lokuta Lasteaed Paide Ühisgümnaasium Järvamaa Kutsehariduskeskus
Türi-Alliku Lasteaed Väätsa Põhikool  
Läänemaa Lasteaed Tareke (Haapsalu linn) Nõva Kool  
Lasteaed Vikerkaar (Haapsalu linn) Taebla Gümnaasium  
Taebla Lasteaed Virtsu Põhikool  
Lääne-Virumaa Lasteaed Vikerkaar (Tapa vald) Rakvere Gümnaasium  
Pajusti Lasteaed Tõrutõnn Rakvere Reaalgümnaasium  
Tamsalu Lasteaed Krõll Rakvere Vene Gümnaasium  
Vinni Lasteaed Tõruke Võsu Põhikool  
Pärnumaa Pärnu Lasteaed Pillerpall Are Põhikool  
Pärnu Raeküla Lasteaed Pärnu Ühisgümnaasium  
Tahkuranna Lasteaed-Algkool Tahkuranna Lasteaed-Algkool  
Tali Lasteaed Tõstamaa Keskkool  
Tõstamaa Lasteaed Viira Kool  
Põlvamaa Mikitamäe Kool Ruusa Põhikool  
Põlva Lasteaed Mesimumm Mikitamäe Kool  
Raplamaa Kodila Põhikool Kodila Põhikool  
Kaiu Lasteaed Triinutare Haimre Põhikool  
Märjamaa Lasteaed Midrimaa Kehtna Põhikool  
Saaremaa Kaarma Kool Kaarma Kool  
Kihelkonna Kool Kihelkonna Kool  
Tartumaa Tartu Lasteaed Hellik Laeva Põhikool Iluravi Rahvusvaheline Erakool
Tartu Lasteaed Kivike Lähte Ühisgümnaasium  
 Tartu Maarjamõisa Lasteaed Puhja Gümnaasium  
Tartu Lastesõim Mesipuu Tartu Annelinna Gümnaasium  
Vara Lasteaed Õnnetriinu Tartu Mart Reiniku Gümnaasium  
  Ülenurme Gümnaasium  
Valgamaa Sangaste Lasteaed Hummuli Põhikool Valgamaa Kutseõppekeskus
Tsirguliina Lasteaed Õnnelind Valga Vene Gümnaasium  
Viljandimaa Kõidama Lasteaed Traksik Kolga-Jaani Põhikool  
Lasteaed Mängupesa (Viljandi linn) Mõisaküla Kool  
Lasteaed Sipsik (Suure-Jaani vald) Olustvere Põhikool  
Päri Lasteaed Viljandi Paalalinna Gümnaasium  
Vana-Võidu Lasteaed Viljandi Valuoja Põhikool  
Viljandi Vaba Waldorflasteaed Võhma Gümnaasium  
Võrumaa Rõuge Lasteaed Parksepa Keskkool  
Võru Lasteaed Okasroosike Võru I Põhikool  

 

  L i s a  3
  KINNITATUD
haridus- ja teadusministri 25. märtsi 2009. a määrusega nr 34

Lasteasutuste kohta koostatavas õiendis ja koondkokkuvõttes esitatavad andmed

Pedagoogide kvalifikatsioon, atesteerimise korraldus ja täienduskoolituse võimaldamine

1. Pedagoogide kvalifikatsioon (tabelid 1–4 ja kirjeldus ning analüüs)

1.1. Pedagoogide kvalifikatsioon.

1.2. Lasteasutuse juhtide haridustase.

1.3. Õpetajate kvalifikatsioon.

Tabel 1. Juhataja ja juhataja asetäitja õppe- ning kasvatustöö alal (edaspidi juhtide) kvalifikatsioon seisuga 01.09.2009

Juhtide arv Juhtide arv, kelle kvalifikatsioon
vastab nõuetele
Juhtide arv, kelle kvalifikatsioon
ei vasta nõuetele
Selgitus
Dok EHIS Dok EHIS Dok EHIS  
             

Tabel 2. Lasteasutuse juhtide haridustase

Juhtide arv Juhtide arv, kellel on
magistrikraad või sellele
vastav haridustase
Juhtide arv, kellel on
bakalaureuse-
kraad
Juhtide arv, kellel on
rakendus-
kõrgharidus
Juhtide arv, kellel on
muu haridustase
Juhtide arv, kes on asunud
omandama magistri- või
bakalaureuse tasemele
vastavat haridust
Dok EHIS Dok EHIS Dok EHIS Dok EHIS Dok EHIS Dok EHIS
                       

Tabel 3. Õpetajate kvalifikatsioon

Õpetajate arv Õpetajate arv, kelle kvalifikatsioon
vastab nõuetele
Õpetajate arv, kelle kvalifikatsioon
ei vasta nõuetele
Selgitus
Dok EHIS Dok EHIS Dok EHIS  
             

Tabel 4. Pedagoogide kvalifikatsiooni vastavus nõuetele (tabelite 1 ja 3 koond)

Pedagoogide kvalifikatsiooni vastavus nõuetele Pedagoogide arv
Pedagoogide arv, kelle kvalifikatsioon vastab nõuetele  
Pedagoogide arv, kelle kvalifikatsioon ei vasta nõuetele  
Kokku  

2. Pedagoogide täienduskoolituse kavandamine ja hindamine 2008/2009. õa-l (tabel 5 ja kirjeldus ning analüüs)

2.1. Pedagoogide täienduskoolituse võimaldamisel on lähtutud lasteasutuse arengukavas määratletud põhisuundadest ja -valdkondadest ning tegevuskavast.

2.2. Pedagoogide täienduskoolitus on kavandatud lasteasutuse aasta tegevuskavas.

2.3. Lasteasutuses on analüüsitud pedagoogide täienduskoolituse tulemuslikkust.

2.4. Pedagoogide täienduskoolituse kavandamisel on lähtutud lasteasutuse sisehindamise tulemustest.

Tabel 5. Pedagoogide täienduskoolituse kavandamine ja hindamine

Pedagoogide täienduskoolituse kavandamine ja hindamine Selgitus
Pedagoogide täienduskoolituse võimaldamisel on lähtutud lasteasutuse arengukavas määratletud põhisuundadest ja -valdkondadest ning tegevuskavast  
Pedagoogide täienduskoolitus on kavandatud lasteasutuse aasta tegevuskavas  
Lasteasutuses on analüüsitud pedagoogide täienduskoolituse tulemuslikkust  
Pedagoogide täienduskoolituse kavandamisel on lähtutud lasteasutuse sisehindamise tulemustest  

3. Pedagoogide osalemine täienduskoolituses 2008/2009. õa-l (tabel 6 ja kirjeldus ning analüüs)

3.1. Pedagoogide osalemine pika- ja lühiajalistel koolitustel.

3.2. Pedagoogide iseseisev enesetäiendamine, mis on tõendatud lasteasutuse juhi poolt.

3.3. Täienduskoolituse tundide arv pedagoogi kohta.

3.4. Täienduskoolituses osalenud pedagoogide protsent pedagoogide üldarvust.

Tabel 6. Pedagoogide osalemine täienduskoolituses

Pedagoogide osalemine täienduskoolituses Koolitustundide arv Koolituses osalenud
pedagoogide arv
Selgitus
Dok EHIS Dok EHIS
Pikaajalised koolitused (160 ja enam tundi)          
Lühiajalised koolitused (alla 160 tunni)          
Iseseisev enesetäiendamine, mis on tõendatud
lasteasutuse juhi poolt
         

Pedagoogide osalemine täienduskoolituses Näitaja Selgitus
Täienduskoolituse tundide arv pedagoogi kohta    
Täienduskoolituses osalenud pedagoogide protsent pedagoogide üldarvust    

4. Täienduskoolituse finantseerimine 2008/2009. õa-l (tabel 7 ja kirjeldus ning analüüs)

4.1. Pedagoogide täienduskoolituskulu.

4.2. Täienduskoolituse rahastamise allikad ja nende osakaal.

4.3. Täienduskoolituskulu pedagoogi kohta.

Tabel 7. Täienduskoolituse finantseerimine

Täienduskoolituse finantseerimine Summa Protsent pedagoogide
täienduskoolituskulust
Selgitus
Pedagoogide täienduskoolituskulu kokku      
Omavalitsuse (sh riigi) poolt rahastatud pedagoogide
täienduskoolituskulu
     
Lasteasutuse omafinantseeritud täienduskoolituskulu      
Projektidest ja muudest allikatest finantseeritud
täienduskoolituskulu
     
Täienduskoolituskulu pedagoogi kohta 2008/2009. õa-l      

5. Õpetajate atesteerimine (tabelid 8–9 ja kirjeldus ning analüüs)

5.1. Õpetajatele omistatud ametijärgud.

5.2. Õpetajate atesteerimise korraldamisel on lähtutud pedagoogide atesteerimise tingimustest ja korrast.

5.3. Lasteasutuses on hinnatud õpetajate töö tulemuslikkust.

5.4. Lasteasutuses on rakendunud mentorsüsteem noorempedagoogide toetamiseks.

5.5. Lasteasutuse õpetajad on osalenud piirkonna ainesektsioonide töös.

5.6. Õpetajate atesteerimisel on toetatud nende arengut.

Tabel 8. Õpetajatele omistatud ametijärgud seisuga 01.09.2009

Pedagoog-metoodiku
ametijärguga
õpetajate arv
Vanempedagoogi
ametijärguga
õpetajate arv
Pedagoogi
ametijärguga
õpetajate arv
Noorempedagoogi
ametijärguga
õpetajate arv
Ametijärguta
õpetajate arv
Õpetajate arv
kokku
Dok EHIS Dok EHIS Dok EHIS Dok EHIS Dok EHIS Dok EHIS
                       

Tabel 9. Õpetajate atesteerimine

Õpetajate atesteerimine Selgitus
Õpetajate atesteerimise korraldamisel on lähtutud pedagoogide atesteerimise tingimustest ja korrast  
Lasteasutuses on hinnatud õpetajate töö tulemuslikkust  
Lasteasutuses on rakendunud mentorsüsteem noorempedagoogide toetamiseks  
Lasteasutuse õpetajad on osalenud piirkonna ainesektsioonide töös  
Õpetajate atesteerimisel on toetatud nende arengut  

 

  L i s a  4
  KINNITATUD
haridus- ja teadusministri 25. märtsi 2009. a määrusega nr 34

Üldhariduskoolide kohta koostatavas õiendis ja koondkokkuvõttes esitatavad andmed

Õpilaste õpijõudluse toetamiseks ja väljalangevuse ennetamiseks rakendatavate meetmete mõjusus

1. Koolis õpilaste nõustamiseks ja õpiabi osutamiseks rakendatavad tugisüsteemid (kirjeldus)

2. Mitterahuldavate veerandi- ja aastahinnetega I–IX klassi õpilased 2005/2006.–2008/2009. õppeaastal (tabel 1 ja analüüs)

3. Mitterahuldavate veerandi- ja aastahinnetega I–IX klassi õpilaste õpitulemused ja nende toetamiseks rakendatud tugimeetmed 2008/2009. õppeaastal (punktidest 3.1–3.10 lähtuv ja tabelite 2–10 andmetel põhinev analüüs)

3.1. 2007/2008. õa lõpus kõik klassikursust kordama jäetud õpilased (grupp A tabel 2).

3.2. 2007/2008. õa lõpus kõik mitterahuldavate hinnetega järgmisse klassi üleviidud õpilased (grupp B tabel 2).

3.3. Õpilased, kelle 2008/2009. õa I õppeveerandi õppeainete veerandihinneteks olid «puudulik» või «nõrk», kellele oli antud samaväärne sõnaline hinnang või jäetud hindamata (edaspidi mitterahuldavad veerandihinded) (grupp C tabel 2).

3.4. Kooli õppekeelest erineva koduse keelega õpilaste toimetulek koolis grupiti (tabel 2).

3.5. Õpilase koolist lahkumine õppeaasta jooksul ja selle põhjus grupiti (tabel 2).

3.6. Õpiraskuste tekkimise põhjused ja ennetavad tegevused grupiti (tabel 3).

3.7. Õpilaste mitterahuldavad õpitulemused õppeveerandite lõikes aineti ja grupiti (tabelid 4–7).

3.8. Õpilaste õpitulemused õppeaasta lõpus aineti ja grupiti (tabel 8).

3.9. Õpilastele õppeaasta jooksul rakendatud tugimeetmed ja nende mõjusus grupiti (tabel 9).

3.10. Õpilaste õppeaasta tulemuste alusel õppenõukogu poolt üleviimise kohta tehtud otsus (tabel 10).

4. Õpilaste õpitulemused ja nende toetamiseks rakendatud meetmed 2009/2010. õppeaasta l õppeveerandil (punktidest 4.1–4.3 lähtuv ja tabelite 11–13 andmetel põhinev analüüs)

4.1. Kõikide tabelitesse 2–10 kantud õpilaste 2009/2010. õa I õppeveerandi õpitulemused aineti ja grupiti (tabel 11).

4.2. Õpiraskuste tekkimise põhjused ja ennetavad tegevused grupiti (tabel 12).

4.3. Õpilastele 2009/2010. õa I õppeveerandil rakendatud tugimeetmed grupiti (tabel 13).

Tabel 1. Mitterahuldavate veerandi- ja aastahinnetega I–IX klassi õpilaste arv koolis

Klass I veerand II veerand III veerand IV veerand Õppeaasta
Õa 05/06 06/07 07/08 08/09 05/06 06/07 07/08 08/09 05/06 06/07 07/08 08/09 05/06 06/07 07/08 08/09 05/06 06/07 07/08 08/09
I                                        
II                                        
III                                        
I kooliaste kokku                                        
IV                                        
V                                        
VI                                        
II kooliaste kokku                                        
VII                                        
VIII                                        
IX                                        
III kooliaste kokku                                        
Kokku                                        
I–IX kl õpilaste üldarv                                        
% I–IX kl õpilaste üldarvust                                        

Tabel 2. Andmed õpilaste kohta seisuga 10.09.2008

Grupp Õpilase
jrk nr1
P T Klass Kodune
keel
Lahkus koolist Koolist lahkumise põhjus
2008/2009
õppeperioodi
jooksul
Peale
õppeperioodi
lõppu
Teise
kooli
Kooli-
kohustusliku
ea ületamine
Põhikooli
lõpetamine
A – 2007/2008. õa klassikursust
kordama jäetud õpilased
                   
Kokku (õpilaste arv) ×     ×            
B – 2007/2008. õa mitterahuldavate
hinnetegaüle viidud õpilased
                   
Kokku (õpilaste arv) ×     ×            
C – 2008/2009. õa I õppeveerandil
mitterahuldavate veerandihinnetega õpilased
                   
Kokku (õpilaste arv) ×     ×            

1 – järjekorranumbrite arv võrdub õpilaste arvuga grupis

Tabel 3. Õpiraskuste tekkimise peamised põhjused ja ennetavad tegevused

Grupp Jrk
nr
Koolikohustuse mittetäitmine2 Puudumine
haiguse tõttu
Spetsiifilised püsivad õpiraskused3 Käitumis­
raskused4
Sotsiaalsed
probleemid5
Muu6 Eelmisel õppeaastal
rakendatud tugimeetmed
A                
Kokku ×             ×
B                
Kokku ×             ×
C                
Kokku ×             ×

2 – koolikohustuse mittetäitjaks loetakse õpilane, kes on õppetöölt põhjendamata puudunud enam kui 20% tundidest ühe õppeaasta jooksul.

3 – spetsiifilised püsivad õpiraskused avalduvad suulise ja kirjaliku kõne, arutlus- ja meenutusoskuste, teabe struktureerimise ja arvutamisoskuste valdkonnas; samuti õpilased, kes vajaksid õpetamist lihtsustatud õppekava järgi, kuid kellele seda ei rakendata.

4 – käitumisraskused on õpilase sedavõrd erinev koolikäitumine, et see avaldab negatiivset mõju õpiedukusele, sh nii ainealastele, sotsiaalsetele kui ka õpilase eriomastele oskustele.

5 – sotsiaalsed probleemid ei tulene õpilasest, need on tingitud perede majanduslikest ja sotsiaalsetest toimetulekuraskustest või muudest väliskeskkonna mõjudest.

6 – muu all kajastatakse mitmetel erinevatel põhjustel tekkinud ajutisi õpiraskusi.

Tabel 4. Õpilaste mitterahuldavad õpitulemused 2008/2009. õa I õppeveerandil

Grupp Jrk
nr
Eesti keel/
vene keel ja
kirjandus
Eesti keel teise keelena7 A-võõrkeel B-võõrkeel Mate-
maatika
Loodus­
õpetus
Geograafia Bioloogia Keemia Füüsika Ajalugu Inimese-
õpetus
Ühiskonna-
õpetus
Muusika Kunst Töö-
õpetus
Kehaline
kasvatus
Valikaine
A                                      
Kokku ×                                    
B                                      
Kokku ×                                    
C                                      
Kokku ×                                    

7 – eesti keelt teise keelena õpivad õpilased eesti, vene või muu õppekeelega koolis. Eesti õppekeelega koolis võivad õppida eesti keelt teise keelena õppekeelest erineva koduse keelega õpilased, vene või muu õppekeelega koolis on eesti keele teise keelena õppimine kõigile kohustuslik.

Tabel 5. Õpilaste mitterahuldavad õpitulemused 2008/2009. õa II õppeveerandil

Grupp Jrk
nr
Eesti keel/
vene keel ja
kirjandus
Eesti keel teise keelena7 A-võõrkeel B-võõrkeel Matemaatika Loodus­
õpetus
Geograafia Bioloogia Keemia Füüsika Ajalugu Inimese-
õpetus
Ühiskonna-
õpetus
Muusika Kunst Töö-
õpetus
Kehaline
kasvatus
Valikaine
A                                      
Kokku ×                                    
B                                      
Kokku ×                                    
C                                      
Kokku ×                                    

Tabel 6. Õpilaste mitterahuldavad õpitulemused 2008/2009. õa III õppeveerandil 

Grupp Jrk
nr
Eesti keel/
vene keel ja
kirjandus
Eesti keel teise keelena7 A-võõrkeel B-võõrkeel Matemaatika Loodus­
õpetus
Geograafia Bioloogia Keemia Füüsika Ajalugu Inimese-
õpetus
Ühiskonna-
õpetus
Muusika Kunst Töö-
õpetus
Kehaline
kasvatus
Valikaine
A                                      
Kokku ×                                    
B                                      
Kokku ×                                    
C                                      
Kokku ×                                    

Tabel 7. Õpilaste mitterahuldavad õpitulemused 2008/2009. õa IV õppeveerandil

Grupp Jrk
nr
Eesti keel/
vene keel ja
kirjandus
Eesti keel teise keelena7 A-võõrkeel B-võõrkeel Matemaatika Loodus­
õpetus
Geograafia Bioloogia Keemia Füüsika Ajalugu Inimese-
õpetus
Ühiskonna-
õpetus
Muusika Kunst Töö-
õpetus
Kehaline
kasvatus
Valikaine
A                                      
Kokku ×                                    
B                                      
Kokku ×                                    
C                                      
Kokku ×                                    

Tabel 8. Õpilaste mitterahuldavad õpitulemused 2008/2009. õa õppeaasta lõpus

Grupp Jrk
nr
Eesti keel/
vene keel ja
kirjandus
Eesti keel teise keelena7 A-võõrkeel B-võõrkeel Matemaatika Loodus­
õpetus
Geograafia Bioloogia Keemia Füüsika Ajalugu Inimese-
õpetus
Ühiskonna-
õpetus
Muusika Kunst Töö-
õpetus
Kehaline
kasvatus
Valikaine
A                                      
Kokku ×                                    
B                                      
Kokku ×                                    
C                                      
Kokku ×                                    

Tabel 9. Õpilastele 2008/2009. õa jooksul rakendatud tugimeetmed ja nende mõjusus

Grupp Jrk
nr
Parandusõpe Koduõpe
tervislikel põhjustel
Individuaalne
õppekava
Tasandusklass Logopeediline abi Psühholoogi
konsultatsioon
Õppeveerand I II III IV I II III IV I II III IV I II III IV I II III IV I II III IV
A                                                  
Kokku ×                                                
B                                                  
Kokku ×                                                
C                                                  
Kokku ×                                                

Sotsiaal-
pedagoog/
sotsiaaltöötaja
Kasvatus-
raskustega
õpilaste klass
Pikapäevarühm Õpilaskodu Muu8 Pidaja
kaasamine
Meetmete mõjusus Koolipoolne põhjendus,
kui meetmeid ei rakendatud
Positiivne Positiivne trend Mõjuta
I II III IV I II III IV I II III IV I II III IV            
                                           
                                           
                                           
                                           
                                           
                                           

8 – abiõpetaja, aineõpetaja õpiabi, lisatunnid, rühmaõpe, suunamine eriarsti või muu spetsialisti konsultatsioonile väljaspool kooli, koostöö lapsevanemaga jm

Tabel 10. Õpilase 2008/2009. õa tulemuste alusel õppenõukogu poolt tehtud otsus

Grupp Jrk
nr
Õppeperioodi lõpus tehtud otsus Täiendava õppetöö tulemuslikkus Õppeaasta lõpus tehtud otsus
Viiakse üle
järgmisse
klassi
Jäetakse
täiendavale
õppetööle
Jäetakse
kordama
Tulemuslik Viiakse üle
mitterahuldavate
hinnetega
Viiakse üle
järgmisse kl/
lõpetas põhikooli
Jäetakse
kordama
A                
Kokku ×              
B                
Kokku ×              
C                
Kokku ×              

Tabel 11. Õpilaste mitterahuldavad õpitulemused 2009/2010. õa I õppeveerandil

Grupp Jrk
nr
Eesti keel/
vene keel ja
kirjandus
Eesti keel teise keelena7 A-võõrkeel B-võõrkeel Matemaatika Loodus­
õpetus
Geograafia Bioloogia Keemia Füüsika Ajalugu Inimese-
õpetus
Ühiskonna-
õpetus
Muusika Kunst Töö-
õpetus
Kehaline
kasvatus
Valikaine
A                                      
Kokku ×                                    
B                                      
Kokku ×                                    
C                                      
Kokku ×                                    

Tabel 12. Õpiraskuste tekkimise põhjused ja ennetavad tegevused

Grupp Jrk
nr
Koolikohustuse
mittetäitmine2
Puudumine
haiguse tõttu
Spetsiifilised
püsivad
õpiraskused3
Käitumis­
raskused4
Sotsiaalsed
probleemid5
Muu6
A              
Kokku ×            
B              
Kokku ×            
C              
Kokku ×            

Tabel 13. Õpilastele 2009/2010. õa I õppeveerandil rakendatud tugimeetmed

Grupp Jrk
nr
Parandus­
õpe
Koduõpe tervislikel põhjustel Individuaalne õppekava Logo-
peediline abi
Tasandus-
klass
Kasvatus-
raskustega õpilaste klass
Psühholoogi konsultatsioon Sotsiaal-
pedagoog/
sotsiaaltöötaja
 Õpilas-
kodu
Pika-
päeva-
rühm
Muu8 Pidaja kaasamine Koolipoolne põhjendus, kui tugimeetmeid ei rakendatud
A                            
Kokku ×                         ×
B                            
Kokku ×                         ×
C                            
Kokku ×                         ×

 

  L i s a  5
  KINNITATUD
haridus- ja teadusministri 25. märtsi 2009. a määrusega nr 34

Kutseõppeasutuste kohta koostatavas õiendis ja koondkokkuvõttes esitatavad andmed

Praktikakorraldus ja õpilaste hindamine

1. Praktikakorraldus

1.1. Praktikakohtadega kindlustatus (tabel 1 ja kirjeldus ning analüüs).

Punktides 1.1–1.3 moodustatakse valim II kursuse kolme erineva eriala õpperühmast ajavahemikul 01.01.2009–31.08.2009

1.2. Praktika maht, eesmärgid ja ülesanded ning praktika vastavus seatud eesmärkidele (tabel 2 ja kirjeldus ning analüüs).

1.3. Praktika juhendamine ja praktika juhendajate koolitus (tabelid 3–4 ja kirjeldus ning analüüs).

1.4. Kooli nõukogu osalus praktikakorralduses 2008/2009. õppeaastal (kirjeldus ning analüüs).

1.5. Kooli koostöö ettevõtetega praktikakorralduse parendamiseks 2008/2009. õppeaastal (kirjeldus ning analüüs).

2. Õpilaste hindamine

2.1. Hindamise põhimõtted ja kriteeriumid ning järgmisele kursusele üleviimise tingimuste sätestatus õppekorralduseeskirjas (kirjeldus ning analüüs).

2.2. Hindamise põhimõtted õppekavas (tabel 5 ja kirjeldus ning analüüs).

Punktides 2.2–2.4 moodustatakse valim II kursuse kolme erineva eriala õpperühmast ajavahemikul 01.01.2009–31.08.2009

2.3. Sissekanded õppetöö päevikutes (tabel 6 ja kirjeldus ning analüüs).

2.4. Õppeedukus ning meetmed õppevõlgnevuste vähendamiseks (tabel 7 ja kirjeldus ning analüüs).

Tabel 1. Praktikakohad

Õppekava
nimetus
Õppekava kood Õpperühma tähis Õpilaste arv õpperühmas Kooli ja ettevõtte vaheliste koostöölepingutega tagatud praktikakohtade arv Kooli poolt tagatud praktikakohtade nimekirja olemasolu (jah/ei) Praktikalepingute arv (kool-ettevõte-õpilane)
             

Tabel 2. Praktika maht, eesmärgid ja ülesanded

Õppekava nimetus Õppekava kood Õpperühma tähis Õpilaste arv õpperühmas Õpilaste arv, kelle läbitud praktika maht ei vastanud õppekavas sätestatule Praktika eesmärkide ja ülesannete olemasolu praktikalepingutes (jah/ei) Õpilaste arv, kelle praktikaaruannetest ei selgu praktika eesmärkide ja ülesannete täitmine
             

Tabel 3. Praktika juhendamine kooli poolt

Õppekava nimetus Õppekava kood Õpperühma tähis Õpilaste arv õpperühmas Praktikalepingute arv, kus on määratletud koolipoolne juhendaja Õpilaste arv, kelle osas koolipoolne juhendaja on kontakteerunud praktikaettevõttega Õpilaste arv, kellega koolipoolne juhendaja on kontakteerunud praktika ajal Kooli algatusel praktikalepingute lõpetamiste arv Õpilaste arv, kelle praktika on koolis hinnatud
                 

Tabel 4. Praktika juhendamine ettevõttes

Õppekava
nimetus
Õppekava
kood
Õpperühma
tähis
Õpilaste arv
õpperühmas
Õpilaste arv,
kellele pole
määratud
ettevõttepoolset
juhendajat
Ettevõtte poolt
algatatud
praktikalepingute
lõpetamiste arv
Õpilaste arv,
kellele ettevõtte-
poolne juhendaja ei ole andnud
kirjalikku hinnangut
Ettevõttepoolsete
juhendajate arv,
keda on kooli
praktikakorraldusest
informeeritud või
juhendatud
               

Tabel 5. Hindamise nõuete kajastatus ja vastavus õigusaktidele

Õppekava nimetus Hindamise üldised
nõuded õppekavas
(jah/ei)
Moodulite hindamise
sätestatus õppekavas
(jah/ei)
Õppekava hindamise
nõuete vastavus
õigusaktidele (jah/ei)
       

Tabel 6. Õppetöö päevikute täitmine

Õpperühma tähis Paberkandjal/
elektrooniline
õppetöö päevik
Sissekannete
vastavus õppetöö
päeviku täitmise
nõuetele (jah/ei)
Eksimused
õppetöö päeviku
täitmisel
       

Tabel 7. Õppeedukus ning meetmed õppevõlgnevuste vähendamiseks

Õppe-
rühma
tähis
Õpilase
kood1
Mitte-
rahuldavate
kokkuvõtvate
hinnete arv
Mitterahuldavate
kokkuvõtvate
hinnete arv
erialaainetes
Mitterahuldavate
kokkuvõtvate
hinnete arv
üldharidusainetes
Puudutud
tundide arv
Kooli poolt
rakendatud meetmed
õpilastele tugiteenuste osutamiseks
Mitterahuldavate
hinnete arv
seisuga 01.10.2009
               

1 Õpilase kood moodustub õpilase järjekorranumbrist

 

  L i s a  6
  KINNITATUD
haridus- ja teadusministri 25. märtsi 2009. a määrusega nr 34

Õiendis esitatavad andmed

I. Sissejuhatav osa

1. Järelevalve läbiviimise koht ja alus (õppeasutuse nimetus, maavanema korralduse väljaandmise number ja kuupäev).

2. Järelevalve läbiviimise eesmärk, aeg ja läbiviija(d).

3. Järelevalve läbiviimisel kasutatud metoodika.

4. Lühiülevaade õppeasutusest:
4.1. õppeasutuse omandivorm ja aadress;
4.2. õppeasutuse liik;
4.3. õppeasutuse pidaja;
4.4. õppekeel;
4.5. õpilaste (laste) üldarv;
4.6. pedagoogide üldarv.

II. Olukorra kirjeldus ja analüüs lähtudes määruse lisades 3, 4 ja 5 esitatud andmetest.

III. Temaatilise riikliku järelevalve prioriteedist lähtuv kokkuvõte.

IV. Ettepanekud.

V. Ettekirjutused.

VI. Riikliku järelevalve läbiviimises osalenud ametnike allkiri, nimi ja ametikoht.

https://www.riigiteataja.ee/otsingu_soovitused.json