Haridus- ja teadusminister
määrus
lisa 13167165
Lisad
L i s a 1 | |
KINNITATUD haridus- ja teadusministri 25. märtsi 2009. a määrusega nr 34 |
Riikliku järelevalve prioriteedid 2009/2010. õppeaastal
Temaatilist riiklikku järelevalvet viiakse
2009/2010. õppeaastal läbi järgmistel teemadel:
1) alusharidus: pedagoogide
kvalifikatsioon, atesteerimise korraldus ja täienduskoolituse võimaldamine;
2) üldharidus: õpilaste õpijõudluse toetamiseks ja
väljalangevuse ennetamiseks rakendatavate meetmete mõjusus;
3) kutseharidus: praktikakorraldus ning õpilaste hindamine.
L i s a 2 | |
KINNITATUD haridus- ja teadusministri 25. märtsi 2009. a määrusega nr 34 |
Õppeasutused, kus teostatakse 2009/2010. õppeaastal temaatilist riiklikku järelevalvet
Maakond | Lasteasutus | Üldhariduskool | Kutseõppeasutus |
Harjumaa
|
Ardu Kool | Ardu Kool | Eesti Esimene Erakosmeetikakool |
Alavere Lasteaed Mõmmila | Karjamaa Gümnaasium | Tallinna Tööstushariduskeskus | |
Harku Lasteaed | Kehra Gümnaasium | Tallinna Kopli Ametikool | |
Lasteaed Lepatriinu (Anija vald) | Liivalaia Gümnaasium | ||
Lasteaed Midrimaa (Saue linn) | Loksa Vene Gümnaasium | ||
Lasteaed Mudila (Tallinn) | Merivälja Kool | ||
Lastesõim Planeedi Mudila | Pikavere Põhikool | ||
Lastesõim Päkapikk | Ruila Põhikool | ||
Lastesõim Pöialpoiss | Tallinna 32. Keskkool | ||
Pangapealse Lasteaed | Tallinna Laagna Gümnaasium | ||
Saku Lasteaed Päikesekild | Tallinna Läänemere Gümnaasium | ||
Saku Lasteaed Terake | Tallinna Mustamäe Gümnaasium | ||
Tallinna Lasteaed Sipsik | Tallinna Sikupilli Keskkool | ||
Tallinna Lasteaed Südameke | Tallinna Tehnikagümnaasium | ||
Tallinna Lehola Lasteaed | |||
Tallinna Liivamäe Lasteaed | |||
Hiiumaa | Käina Lastead | Käina Gümnaasium | |
Ida-Virumaa | Lasteaed Lepatriinu (Kohtla-Järve) | Kohtla-Järve Ahtme Gümnaasium | Juuksurite Erakool Maridel |
Lasteaed Muinasjutt (Kohtla-Järve) | Kohtla-Järve Slaavi Gümnaasium | ||
Lasteaed Väikemees (Kohtla-Järve) | Kohtla-Järve Ühisgümnaasium | ||
Sillamäe Lasteaed Helepunased Purjed | Narva Soldino Gümnaasium | ||
Sillamäe Lasteaed Jaaniussike | Sillamäe Eesti Põhikool | ||
Sillamäe Lasteaed Päikseke | |||
Jõgevamaa | Jõgeva Lasteaed Karikakar | Mustvee Vene Gümnaasium | |
Põltsamaa Lasteaed Tõruke | Oskar Lutsu Palamuse Gümnaasium | ||
Sadala Põhikool | |||
Järvamaa | Lokuta Lasteaed | Paide Ühisgümnaasium | Järvamaa Kutsehariduskeskus |
Türi-Alliku Lasteaed | Väätsa Põhikool | ||
Läänemaa | Lasteaed Tareke (Haapsalu linn) | Nõva Kool | |
Lasteaed Vikerkaar (Haapsalu linn) | Taebla Gümnaasium | ||
Taebla Lasteaed | Virtsu Põhikool | ||
Lääne-Virumaa | Lasteaed Vikerkaar (Tapa vald) | Rakvere Gümnaasium | |
Pajusti Lasteaed Tõrutõnn | Rakvere Reaalgümnaasium | ||
Tamsalu Lasteaed Krõll | Rakvere Vene Gümnaasium | ||
Vinni Lasteaed Tõruke | Võsu Põhikool | ||
Pärnumaa | Pärnu Lasteaed Pillerpall | Are Põhikool | |
Pärnu Raeküla Lasteaed | Pärnu Ühisgümnaasium | ||
Tahkuranna Lasteaed-Algkool | Tahkuranna Lasteaed-Algkool | ||
Tali Lasteaed | Tõstamaa Keskkool | ||
Tõstamaa Lasteaed | Viira Kool | ||
Põlvamaa | Mikitamäe Kool | Ruusa Põhikool | |
Põlva Lasteaed Mesimumm | Mikitamäe Kool | ||
Raplamaa | Kodila Põhikool | Kodila Põhikool | |
Kaiu Lasteaed Triinutare | Haimre Põhikool | ||
Märjamaa Lasteaed Midrimaa | Kehtna Põhikool | ||
Saaremaa | Kaarma Kool | Kaarma Kool | |
Kihelkonna Kool | Kihelkonna Kool | ||
Tartumaa | Tartu Lasteaed Hellik | Laeva Põhikool | Iluravi Rahvusvaheline Erakool |
Tartu Lasteaed Kivike | Lähte Ühisgümnaasium | ||
Tartu Maarjamõisa Lasteaed | Puhja Gümnaasium | ||
Tartu Lastesõim Mesipuu | Tartu Annelinna Gümnaasium | ||
Vara Lasteaed Õnnetriinu | Tartu Mart Reiniku Gümnaasium | ||
Ülenurme Gümnaasium | |||
Valgamaa | Sangaste Lasteaed | Hummuli Põhikool | Valgamaa Kutseõppekeskus |
Tsirguliina Lasteaed Õnnelind | Valga Vene Gümnaasium | ||
Viljandimaa | Kõidama Lasteaed Traksik | Kolga-Jaani Põhikool | |
Lasteaed Mängupesa (Viljandi linn) | Mõisaküla Kool | ||
Lasteaed Sipsik (Suure-Jaani vald) | Olustvere Põhikool | ||
Päri Lasteaed | Viljandi Paalalinna Gümnaasium | ||
Vana-Võidu Lasteaed | Viljandi Valuoja Põhikool | ||
Viljandi Vaba Waldorflasteaed | Võhma Gümnaasium | ||
Võrumaa | Rõuge Lasteaed | Parksepa Keskkool | |
Võru Lasteaed Okasroosike | Võru I Põhikool |
L i s a 3 | |
KINNITATUD haridus- ja teadusministri 25. märtsi 2009. a määrusega nr 34 |
Lasteasutuste kohta koostatavas õiendis ja koondkokkuvõttes esitatavad andmed
Pedagoogide kvalifikatsioon, atesteerimise korraldus ja täienduskoolituse võimaldamine
1. Pedagoogide kvalifikatsioon (tabelid 1–4 ja kirjeldus ning analüüs)
1.1. Pedagoogide kvalifikatsioon.
1.2. Lasteasutuse juhtide haridustase.
1.3. Õpetajate kvalifikatsioon.
Tabel 1. Juhataja ja juhataja asetäitja õppe- ning kasvatustöö alal (edaspidi juhtide) kvalifikatsioon seisuga 01.09.2009
Juhtide arv | Juhtide
arv, kelle kvalifikatsioon vastab nõuetele |
Juhtide
arv, kelle kvalifikatsioon ei vasta nõuetele |
Selgitus | |||
Dok | EHIS | Dok | EHIS | Dok | EHIS | |
Tabel 2. Lasteasutuse juhtide haridustase
Juhtide arv | Juhtide arv, kellel on
magistrikraad või sellele vastav haridustase |
Juhtide arv, kellel on bakalaureuse- kraad |
Juhtide arv, kellel on rakendus- kõrgharidus |
Juhtide arv, kellel on muu haridustase |
Juhtide arv, kes on asunud omandama magistri- või bakalaureuse tasemele vastavat haridust |
||||||
Dok | EHIS | Dok | EHIS | Dok | EHIS | Dok | EHIS | Dok | EHIS | Dok | EHIS |
Tabel 3. Õpetajate kvalifikatsioon
Õpetajate arv | Õpetajate arv, kelle
kvalifikatsioon vastab nõuetele |
Õpetajate arv, kelle
kvalifikatsioon ei vasta nõuetele |
Selgitus | |||
Dok | EHIS | Dok | EHIS | Dok | EHIS | |
Tabel 4. Pedagoogide kvalifikatsiooni vastavus nõuetele (tabelite 1 ja 3 koond)
Pedagoogide kvalifikatsiooni vastavus nõuetele | Pedagoogide arv |
Pedagoogide arv, kelle kvalifikatsioon vastab nõuetele | |
Pedagoogide arv, kelle kvalifikatsioon ei vasta nõuetele | |
Kokku |
2. Pedagoogide täienduskoolituse kavandamine ja hindamine 2008/2009. õa-l (tabel 5 ja kirjeldus ning analüüs)
2.1. Pedagoogide täienduskoolituse võimaldamisel on lähtutud lasteasutuse arengukavas määratletud põhisuundadest ja -valdkondadest ning tegevuskavast.
2.2. Pedagoogide täienduskoolitus on kavandatud lasteasutuse aasta tegevuskavas.
2.3. Lasteasutuses on analüüsitud pedagoogide täienduskoolituse tulemuslikkust.
2.4. Pedagoogide täienduskoolituse kavandamisel on lähtutud lasteasutuse sisehindamise tulemustest.
Tabel 5. Pedagoogide täienduskoolituse kavandamine ja hindamine
Pedagoogide täienduskoolituse kavandamine ja hindamine | Selgitus |
Pedagoogide täienduskoolituse võimaldamisel on lähtutud lasteasutuse arengukavas määratletud põhisuundadest ja -valdkondadest ning tegevuskavast | |
Pedagoogide täienduskoolitus on kavandatud lasteasutuse aasta tegevuskavas | |
Lasteasutuses on analüüsitud pedagoogide täienduskoolituse tulemuslikkust | |
Pedagoogide täienduskoolituse kavandamisel on lähtutud lasteasutuse sisehindamise tulemustest |
3. Pedagoogide osalemine täienduskoolituses 2008/2009. õa-l (tabel 6 ja kirjeldus ning analüüs)
3.1. Pedagoogide osalemine pika- ja lühiajalistel koolitustel.
3.2. Pedagoogide iseseisev enesetäiendamine, mis on tõendatud lasteasutuse juhi poolt.
3.3. Täienduskoolituse tundide arv pedagoogi kohta.
3.4. Täienduskoolituses osalenud pedagoogide protsent pedagoogide üldarvust.
Tabel 6. Pedagoogide osalemine täienduskoolituses
Pedagoogide osalemine täienduskoolituses | Koolitustundide arv | Koolituses osalenud pedagoogide arv |
Selgitus | ||
Dok | EHIS | Dok | EHIS | ||
Pikaajalised koolitused (160 ja enam tundi) | |||||
Lühiajalised koolitused (alla 160 tunni) | |||||
Iseseisev enesetäiendamine,
mis on tõendatud lasteasutuse juhi poolt |
Pedagoogide osalemine täienduskoolituses | Näitaja | Selgitus |
Täienduskoolituse tundide arv pedagoogi kohta | ||
Täienduskoolituses osalenud pedagoogide protsent pedagoogide üldarvust |
4. Täienduskoolituse finantseerimine 2008/2009. õa-l (tabel 7 ja kirjeldus ning analüüs)
4.1. Pedagoogide täienduskoolituskulu.
4.2. Täienduskoolituse rahastamise allikad ja nende osakaal.
4.3. Täienduskoolituskulu pedagoogi kohta.
Tabel 7. Täienduskoolituse finantseerimine
Täienduskoolituse finantseerimine | Summa | Protsent pedagoogide täienduskoolituskulust |
Selgitus |
Pedagoogide täienduskoolituskulu kokku | |||
Omavalitsuse (sh riigi)
poolt rahastatud pedagoogide täienduskoolituskulu |
|||
Lasteasutuse omafinantseeritud täienduskoolituskulu | |||
Projektidest ja muudest
allikatest finantseeritud täienduskoolituskulu |
|||
Täienduskoolituskulu pedagoogi kohta 2008/2009. õa-l |
5. Õpetajate atesteerimine (tabelid 8–9 ja kirjeldus ning analüüs)
5.1. Õpetajatele omistatud ametijärgud.
5.2. Õpetajate atesteerimise korraldamisel on lähtutud pedagoogide atesteerimise tingimustest ja korrast.
5.3. Lasteasutuses on hinnatud õpetajate töö tulemuslikkust.
5.4. Lasteasutuses on rakendunud mentorsüsteem noorempedagoogide toetamiseks.
5.5. Lasteasutuse õpetajad on osalenud piirkonna ainesektsioonide töös.
5.6. Õpetajate atesteerimisel on toetatud nende arengut.
Tabel 8. Õpetajatele omistatud ametijärgud seisuga 01.09.2009
Pedagoog-metoodiku ametijärguga õpetajate arv |
Vanempedagoogi ametijärguga õpetajate arv |
Pedagoogi ametijärguga õpetajate arv |
Noorempedagoogi ametijärguga õpetajate arv |
Ametijärguta õpetajate arv |
Õpetajate
arv kokku |
||||||
Dok | EHIS | Dok | EHIS | Dok | EHIS | Dok | EHIS | Dok | EHIS | Dok | EHIS |
Tabel 9. Õpetajate atesteerimine
Õpetajate atesteerimine | Selgitus |
Õpetajate atesteerimise korraldamisel on lähtutud pedagoogide atesteerimise tingimustest ja korrast | |
Lasteasutuses on hinnatud õpetajate töö tulemuslikkust | |
Lasteasutuses on rakendunud mentorsüsteem noorempedagoogide toetamiseks | |
Lasteasutuse õpetajad on osalenud piirkonna ainesektsioonide töös | |
Õpetajate atesteerimisel on toetatud nende arengut |
L i s a 4 | |
KINNITATUD haridus- ja teadusministri 25. märtsi 2009. a määrusega nr 34 |
Üldhariduskoolide kohta koostatavas õiendis ja koondkokkuvõttes esitatavad andmed
Õpilaste õpijõudluse toetamiseks ja väljalangevuse ennetamiseks rakendatavate meetmete mõjusus
1. Koolis õpilaste nõustamiseks ja õpiabi osutamiseks rakendatavad tugisüsteemid (kirjeldus)
2. Mitterahuldavate veerandi- ja aastahinnetega I–IX klassi õpilased 2005/2006.–2008/2009. õppeaastal (tabel 1 ja analüüs)
3. Mitterahuldavate veerandi- ja aastahinnetega I–IX klassi õpilaste õpitulemused ja nende toetamiseks rakendatud tugimeetmed 2008/2009. õppeaastal (punktidest 3.1–3.10 lähtuv ja tabelite 2–10 andmetel põhinev analüüs)
3.1. 2007/2008. õa lõpus kõik klassikursust kordama jäetud õpilased (grupp A tabel 2).
3.2. 2007/2008. õa lõpus kõik mitterahuldavate hinnetega järgmisse klassi üleviidud õpilased (grupp B tabel 2).
3.3. Õpilased, kelle 2008/2009. õa I õppeveerandi õppeainete veerandihinneteks olid «puudulik» või «nõrk», kellele oli antud samaväärne sõnaline hinnang või jäetud hindamata (edaspidi mitterahuldavad veerandihinded) (grupp C tabel 2).
3.4. Kooli õppekeelest erineva koduse keelega õpilaste toimetulek koolis grupiti (tabel 2).
3.5. Õpilase koolist lahkumine õppeaasta jooksul ja selle põhjus grupiti (tabel 2).
3.6. Õpiraskuste tekkimise põhjused ja ennetavad tegevused grupiti (tabel 3).
3.7. Õpilaste mitterahuldavad õpitulemused õppeveerandite lõikes aineti ja grupiti (tabelid 4–7).
3.8. Õpilaste õpitulemused õppeaasta lõpus aineti ja grupiti (tabel 8).
3.9. Õpilastele õppeaasta jooksul rakendatud tugimeetmed ja nende mõjusus grupiti (tabel 9).
3.10. Õpilaste õppeaasta tulemuste alusel õppenõukogu poolt üleviimise kohta tehtud otsus (tabel 10).
4. Õpilaste õpitulemused ja nende toetamiseks rakendatud meetmed 2009/2010. õppeaasta l õppeveerandil (punktidest 4.1–4.3 lähtuv ja tabelite 11–13 andmetel põhinev analüüs)
4.1. Kõikide tabelitesse 2–10 kantud õpilaste 2009/2010. õa I õppeveerandi õpitulemused aineti ja grupiti (tabel 11).
4.2. Õpiraskuste tekkimise põhjused ja ennetavad tegevused grupiti (tabel 12).
4.3. Õpilastele 2009/2010. õa I õppeveerandil rakendatud tugimeetmed grupiti (tabel 13).
Tabel 1. Mitterahuldavate veerandi- ja aastahinnetega I–IX klassi õpilaste arv koolis
Klass | I veerand | II veerand | III veerand | IV veerand | Õppeaasta | |||||||||||||||
Õa | 05/06 | 06/07 | 07/08 | 08/09 | 05/06 | 06/07 | 07/08 | 08/09 | 05/06 | 06/07 | 07/08 | 08/09 | 05/06 | 06/07 | 07/08 | 08/09 | 05/06 | 06/07 | 07/08 | 08/09 |
I | ||||||||||||||||||||
II | ||||||||||||||||||||
III | ||||||||||||||||||||
I kooliaste kokku | ||||||||||||||||||||
IV | ||||||||||||||||||||
V | ||||||||||||||||||||
VI | ||||||||||||||||||||
II kooliaste kokku | ||||||||||||||||||||
VII | ||||||||||||||||||||
VIII | ||||||||||||||||||||
IX | ||||||||||||||||||||
III kooliaste kokku | ||||||||||||||||||||
Kokku | ||||||||||||||||||||
I–IX kl õpilaste üldarv | ||||||||||||||||||||
% I–IX kl õpilaste üldarvust |
Tabel 2. Andmed õpilaste kohta seisuga 10.09.2008
Grupp | Õpilase jrk nr1 |
P | T | Klass | Kodune keel |
Lahkus koolist | Koolist lahkumise põhjus | |||
2008/2009 õppeperioodi jooksul |
Peale õppeperioodi lõppu |
Teise kooli |
Kooli- kohustusliku ea ületamine |
Põhikooli lõpetamine |
||||||
A – 2007/2008. õa
klassikursust kordama jäetud õpilased |
||||||||||
Kokku (õpilaste arv) | × | × | ||||||||
B – 2007/2008. õa mitterahuldavate hinnetegaüle viidud õpilased |
||||||||||
Kokku (õpilaste arv) | × | × | ||||||||
C – 2008/2009. õa
I õppeveerandil mitterahuldavate veerandihinnetega õpilased |
||||||||||
Kokku (õpilaste arv) | × | × |
1 – järjekorranumbrite arv võrdub õpilaste arvuga grupis
Tabel 3. Õpiraskuste tekkimise peamised põhjused ja ennetavad tegevused
Grupp | Jrk nr |
Koolikohustuse mittetäitmine2 | Puudumine haiguse tõttu |
Spetsiifilised püsivad õpiraskused3 | Käitumis raskused4 |
Sotsiaalsed probleemid5 |
Muu6 | Eelmisel õppeaastal rakendatud tugimeetmed |
A | ||||||||
Kokku | × | × | ||||||
B | ||||||||
Kokku | × | × | ||||||
C | ||||||||
Kokku | × | × |
2 – koolikohustuse mittetäitjaks loetakse õpilane, kes on õppetöölt põhjendamata puudunud enam kui 20% tundidest ühe õppeaasta jooksul.
3 – spetsiifilised püsivad õpiraskused avalduvad suulise ja kirjaliku kõne, arutlus- ja meenutusoskuste, teabe struktureerimise ja arvutamisoskuste valdkonnas; samuti õpilased, kes vajaksid õpetamist lihtsustatud õppekava järgi, kuid kellele seda ei rakendata.
4 – käitumisraskused on õpilase sedavõrd erinev koolikäitumine, et see avaldab negatiivset mõju õpiedukusele, sh nii ainealastele, sotsiaalsetele kui ka õpilase eriomastele oskustele.
5 – sotsiaalsed probleemid ei tulene õpilasest, need on tingitud perede majanduslikest ja sotsiaalsetest toimetulekuraskustest või muudest väliskeskkonna mõjudest.
6 – muu all kajastatakse mitmetel erinevatel põhjustel tekkinud ajutisi õpiraskusi.
Tabel 4. Õpilaste mitterahuldavad õpitulemused 2008/2009. õa I õppeveerandil
Grupp | Jrk nr |
Eesti keel/ vene keel ja kirjandus |
Eesti keel teise keelena7 | A-võõrkeel | B-võõrkeel | Mate- maatika |
Loodus õpetus |
Geograafia | Bioloogia | Keemia | Füüsika | Ajalugu | Inimese- õpetus |
Ühiskonna- õpetus |
Muusika | Kunst | Töö- õpetus |
Kehaline kasvatus |
Valikaine |
A | |||||||||||||||||||
Kokku | × | ||||||||||||||||||
B | |||||||||||||||||||
Kokku | × | ||||||||||||||||||
C | |||||||||||||||||||
Kokku | × |
7 – eesti keelt teise keelena õpivad õpilased eesti, vene või muu õppekeelega koolis. Eesti õppekeelega koolis võivad õppida eesti keelt teise keelena õppekeelest erineva koduse keelega õpilased, vene või muu õppekeelega koolis on eesti keele teise keelena õppimine kõigile kohustuslik.
Tabel 5. Õpilaste mitterahuldavad õpitulemused 2008/2009. õa II õppeveerandil
Grupp | Jrk nr |
Eesti keel/ vene keel ja kirjandus |
Eesti keel teise keelena7 | A-võõrkeel | B-võõrkeel | Matemaatika | Loodus õpetus |
Geograafia | Bioloogia | Keemia | Füüsika | Ajalugu | Inimese- õpetus |
Ühiskonna- õpetus |
Muusika | Kunst | Töö- õpetus |
Kehaline kasvatus |
Valikaine |
A | |||||||||||||||||||
Kokku | × | ||||||||||||||||||
B | |||||||||||||||||||
Kokku | × | ||||||||||||||||||
C | |||||||||||||||||||
Kokku | × |
Tabel 6. Õpilaste mitterahuldavad õpitulemused 2008/2009. õa III õppeveerandil
Grupp | Jrk nr |
Eesti keel/ vene keel ja kirjandus |
Eesti keel teise keelena7 | A-võõrkeel | B-võõrkeel | Matemaatika | Loodus õpetus |
Geograafia | Bioloogia | Keemia | Füüsika | Ajalugu | Inimese- õpetus |
Ühiskonna- õpetus |
Muusika | Kunst | Töö- õpetus |
Kehaline kasvatus |
Valikaine |
A | |||||||||||||||||||
Kokku | × | ||||||||||||||||||
B | |||||||||||||||||||
Kokku | × | ||||||||||||||||||
C | |||||||||||||||||||
Kokku | × |
Tabel 7. Õpilaste mitterahuldavad õpitulemused 2008/2009. õa IV õppeveerandil
Grupp | Jrk nr |
Eesti keel/ vene keel ja kirjandus |
Eesti keel teise keelena7 | A-võõrkeel | B-võõrkeel | Matemaatika | Loodus õpetus |
Geograafia | Bioloogia | Keemia | Füüsika | Ajalugu | Inimese- õpetus |
Ühiskonna- õpetus |
Muusika | Kunst | Töö- õpetus |
Kehaline kasvatus |
Valikaine |
A | |||||||||||||||||||
Kokku | × | ||||||||||||||||||
B | |||||||||||||||||||
Kokku | × | ||||||||||||||||||
C | |||||||||||||||||||
Kokku | × |
Tabel 8. Õpilaste mitterahuldavad õpitulemused 2008/2009. õa õppeaasta lõpus
Grupp | Jrk nr |
Eesti keel/ vene keel ja kirjandus |
Eesti keel teise keelena7 | A-võõrkeel | B-võõrkeel | Matemaatika | Loodus õpetus |
Geograafia | Bioloogia | Keemia | Füüsika | Ajalugu | Inimese- õpetus |
Ühiskonna- õpetus |
Muusika | Kunst | Töö- õpetus |
Kehaline kasvatus |
Valikaine |
A | |||||||||||||||||||
Kokku | × | ||||||||||||||||||
B | |||||||||||||||||||
Kokku | × | ||||||||||||||||||
C | |||||||||||||||||||
Kokku | × |
Tabel 9. Õpilastele 2008/2009. õa jooksul rakendatud tugimeetmed ja nende mõjusus
Grupp | Jrk nr |
Parandusõpe | Koduõpe tervislikel põhjustel |
Individuaalne õppekava |
Tasandusklass | Logopeediline abi | Psühholoogi konsultatsioon |
||||||||||||||||||
Õppeveerand | I | II | III | IV | I | II | III | IV | I | II | III | IV | I | II | III | IV | I | II | III | IV | I | II | III | IV | |
A | |||||||||||||||||||||||||
Kokku | × | ||||||||||||||||||||||||
B | |||||||||||||||||||||||||
Kokku | × | ||||||||||||||||||||||||
C | |||||||||||||||||||||||||
Kokku | × |
Sotsiaal- pedagoog/ sotsiaaltöötaja |
Kasvatus- raskustega õpilaste klass |
Pikapäevarühm | Õpilaskodu | Muu8 | Pidaja kaasamine |
Meetmete mõjusus | Koolipoolne põhjendus, kui meetmeid ei rakendatud |
||||||||||||||
Positiivne | Positiivne trend | Mõjuta | |||||||||||||||||||
I | II | III | IV | I | II | III | IV | I | II | III | IV | I | II | III | IV | ||||||
8 – abiõpetaja, aineõpetaja õpiabi, lisatunnid, rühmaõpe, suunamine eriarsti või muu spetsialisti konsultatsioonile väljaspool kooli, koostöö lapsevanemaga jm
Tabel 10. Õpilase 2008/2009. õa tulemuste alusel õppenõukogu poolt tehtud otsus
Grupp | Jrk nr |
Õppeperioodi lõpus tehtud otsus | Täiendava õppetöö tulemuslikkus | Õppeaasta lõpus tehtud otsus | ||||
Viiakse üle järgmisse klassi |
Jäetakse täiendavale õppetööle |
Jäetakse kordama |
Tulemuslik | Viiakse üle mitterahuldavate hinnetega |
Viiakse üle järgmisse kl/ lõpetas põhikooli |
Jäetakse kordama |
||
A | ||||||||
Kokku | × | |||||||
B | ||||||||
Kokku | × | |||||||
C | ||||||||
Kokku | × |
Tabel 11. Õpilaste mitterahuldavad õpitulemused 2009/2010. õa I õppeveerandil
Grupp | Jrk nr |
Eesti keel/ vene keel ja kirjandus |
Eesti keel teise keelena7 | A-võõrkeel | B-võõrkeel | Matemaatika | Loodus õpetus |
Geograafia | Bioloogia | Keemia | Füüsika | Ajalugu | Inimese- õpetus |
Ühiskonna- õpetus |
Muusika | Kunst | Töö- õpetus |
Kehaline kasvatus |
Valikaine |
A | |||||||||||||||||||
Kokku | × | ||||||||||||||||||
B | |||||||||||||||||||
Kokku | × | ||||||||||||||||||
C | |||||||||||||||||||
Kokku | × |
Tabel 12. Õpiraskuste tekkimise põhjused ja ennetavad tegevused
Grupp | Jrk nr |
Koolikohustuse mittetäitmine2 |
Puudumine haiguse tõttu |
Spetsiifilised püsivad õpiraskused3 |
Käitumis raskused4 |
Sotsiaalsed probleemid5 |
Muu6 |
A | |||||||
Kokku | × | ||||||
B | |||||||
Kokku | × | ||||||
C | |||||||
Kokku | × |
Tabel 13. Õpilastele 2009/2010. õa I õppeveerandil rakendatud tugimeetmed
Grupp | Jrk nr |
Parandus õpe |
Koduõpe tervislikel põhjustel | Individuaalne õppekava | Logo- peediline abi |
Tasandus- klass |
Kasvatus- raskustega õpilaste klass |
Psühholoogi konsultatsioon | Sotsiaal- pedagoog/ sotsiaaltöötaja |
Õpilas- kodu |
Pika- päeva- rühm |
Muu8 | Pidaja kaasamine | Koolipoolne põhjendus, kui tugimeetmeid ei rakendatud |
A | ||||||||||||||
Kokku | × | × | ||||||||||||
B | ||||||||||||||
Kokku | × | × | ||||||||||||
C | ||||||||||||||
Kokku | × | × |
L i s a 5 | |
KINNITATUD haridus- ja teadusministri 25. märtsi 2009. a määrusega nr 34 |
Kutseõppeasutuste kohta koostatavas õiendis ja koondkokkuvõttes esitatavad andmed
Praktikakorraldus ja õpilaste hindamine
1. Praktikakorraldus
1.1. Praktikakohtadega kindlustatus (tabel 1 ja kirjeldus ning analüüs).
Punktides 1.1–1.3 moodustatakse valim II kursuse kolme erineva eriala õpperühmast ajavahemikul 01.01.2009–31.08.2009
1.2. Praktika maht, eesmärgid ja ülesanded ning praktika vastavus seatud eesmärkidele (tabel 2 ja kirjeldus ning analüüs).
1.3. Praktika juhendamine ja praktika juhendajate koolitus (tabelid 3–4 ja kirjeldus ning analüüs).
1.4. Kooli nõukogu osalus praktikakorralduses 2008/2009. õppeaastal (kirjeldus ning analüüs).
1.5. Kooli koostöö ettevõtetega praktikakorralduse parendamiseks 2008/2009. õppeaastal (kirjeldus ning analüüs).
2. Õpilaste hindamine
2.1. Hindamise põhimõtted ja kriteeriumid ning järgmisele kursusele üleviimise tingimuste sätestatus õppekorralduseeskirjas (kirjeldus ning analüüs).
2.2. Hindamise põhimõtted õppekavas (tabel 5 ja kirjeldus ning analüüs).
Punktides 2.2–2.4 moodustatakse valim II kursuse kolme erineva eriala õpperühmast ajavahemikul 01.01.2009–31.08.2009
2.3. Sissekanded õppetöö päevikutes (tabel 6 ja kirjeldus ning analüüs).
2.4. Õppeedukus ning meetmed õppevõlgnevuste vähendamiseks (tabel 7 ja kirjeldus ning analüüs).
Tabel 1. Praktikakohad
Õppekava nimetus |
Õppekava kood | Õpperühma tähis | Õpilaste arv õpperühmas | Kooli ja ettevõtte vaheliste koostöölepingutega tagatud praktikakohtade arv | Kooli poolt tagatud praktikakohtade nimekirja olemasolu (jah/ei) | Praktikalepingute arv (kool-ettevõte-õpilane) |
Tabel 2. Praktika maht, eesmärgid ja ülesanded
Õppekava nimetus | Õppekava kood | Õpperühma tähis | Õpilaste arv õpperühmas | Õpilaste arv, kelle läbitud praktika maht ei vastanud õppekavas sätestatule | Praktika eesmärkide ja ülesannete olemasolu praktikalepingutes (jah/ei) | Õpilaste arv, kelle praktikaaruannetest ei selgu praktika eesmärkide ja ülesannete täitmine |
Tabel 3. Praktika juhendamine kooli poolt
Õppekava nimetus | Õppekava kood | Õpperühma tähis | Õpilaste arv õpperühmas | Praktikalepingute arv, kus on määratletud koolipoolne juhendaja | Õpilaste arv, kelle osas koolipoolne juhendaja on kontakteerunud praktikaettevõttega | Õpilaste arv, kellega koolipoolne juhendaja on kontakteerunud praktika ajal | Kooli algatusel praktikalepingute lõpetamiste arv | Õpilaste arv, kelle praktika on koolis hinnatud |
Tabel 4. Praktika juhendamine ettevõttes
Õppekava nimetus |
Õppekava kood |
Õpperühma tähis |
Õpilaste arv õpperühmas |
Õpilaste arv, kellele pole määratud ettevõttepoolset juhendajat |
Ettevõtte poolt algatatud praktikalepingute lõpetamiste arv |
Õpilaste arv, kellele ettevõtte- poolne juhendaja ei ole andnud kirjalikku hinnangut |
Ettevõttepoolsete
juhendajate arv, keda on kooli praktikakorraldusest informeeritud või juhendatud |
Tabel 5. Hindamise nõuete kajastatus ja vastavus õigusaktidele
Õppekava nimetus | Hindamise üldised nõuded õppekavas (jah/ei) |
Moodulite hindamise
sätestatus õppekavas (jah/ei) |
Õppekava hindamise nõuete vastavus õigusaktidele (jah/ei) |
Tabel 6. Õppetöö päevikute täitmine
Õpperühma tähis | Paberkandjal/ elektrooniline õppetöö päevik |
Sissekannete vastavus õppetöö päeviku täitmise nõuetele (jah/ei) |
Eksimused õppetöö päeviku täitmisel |
Tabel 7. Õppeedukus ning meetmed õppevõlgnevuste vähendamiseks
Õppe- rühma tähis |
Õpilase kood1 |
Mitte- rahuldavate kokkuvõtvate hinnete arv |
Mitterahuldavate kokkuvõtvate hinnete arv erialaainetes |
Mitterahuldavate kokkuvõtvate hinnete arv üldharidusainetes |
Puudutud tundide arv |
Kooli poolt rakendatud meetmed õpilastele tugiteenuste osutamiseks |
Mitterahuldavate hinnete arv seisuga 01.10.2009 |
1 Õpilase kood moodustub õpilase järjekorranumbrist
L i s a 6 | |
KINNITATUD haridus- ja teadusministri 25. märtsi 2009. a määrusega nr 34 |
Õiendis esitatavad andmed
I. Sissejuhatav osa
1. Järelevalve läbiviimise koht ja alus (õppeasutuse nimetus, maavanema korralduse väljaandmise number ja kuupäev).
2. Järelevalve läbiviimise eesmärk, aeg ja läbiviija(d).
3. Järelevalve läbiviimisel kasutatud metoodika.
4. Lühiülevaade õppeasutusest:
4.1. õppeasutuse omandivorm ja
aadress;
4.2. õppeasutuse liik;
4.3. õppeasutuse pidaja;
4.4. õppekeel;
4.5. õpilaste (laste) üldarv;
4.6. pedagoogide üldarv.
II. Olukorra kirjeldus ja analüüs lähtudes määruse lisades 3, 4 ja 5 esitatud andmetest.
III. Temaatilise riikliku järelevalve prioriteedist lähtuv kokkuvõte.
IV. Ettepanekud.
V. Ettekirjutused.
VI. Riikliku järelevalve läbiviimises osalenud ametnike allkiri, nimi ja ametikoht.