Töötuskindlustushüvitise taotlemise avaldusele kantavate andmete ning avaldusele lisatavate dokumentide loetelu
Vastu võetud 08.04.2009 nr 31
Määrus kehtestatakse «Töötuskindlustuse seaduse» § 10 lõike 1 alusel.
§ 1. Reguleerimisala
Määrusega kehtestatakse töötuskindlustushüvitise (edaspidi hüvitis) taotlemise avaldusele kantavate andmete ja avaldusele lisatavate dokumentide loetelu.
§ 2. Avaldusele kantavad andmed
Hüvitise taotlemise avaldusele kantakse isiku ees- ja perekonnanimi, isikukood, aadress ja e-posti aadress, pangakonto number, andmed hüvitiselt tulumaksu kinnipidamisel maksuvaba tulu arvesse võtmise kohta.
§ 3. Avaldusele lisatavad dokumendid
(1) Avaldusele lisatakse järgmised dokumendid:
1) tõend(id)
kindlustatule viimasel kolmel kalendrikuul makstud tasude ja tasudelt
kinnipeetud töötuskindlustusmakse kohta;
2) dokument
viimase töölepingu lõpetamise või teenistusest vabastamise aluse ja aja
kohta või võlaõiguslik teenuse osutamise leping või Välis- või
lähetajaministeeriumi tõend abikaasatasu maksmise lõpetamise aja kohta.
(2) Hüvitise taotlemiseks esitatakse originaaldokumendid või nende ametlikult kinnitatud koopiad või väljavõtted või digitaalselt allkirjastatud elektroonilised dokumendid.
(3) Kui hüvitise taotlejal ei ole mõjuvatel põhjustel võimalik käesoleva paragrahvi lõike 1 punktis 1 nimetatud tõendit esitada, lisatakse võimalusel avaldusele muu dokument, mille alusel saab kindlaks teha taotleja töötuskindlustusstaaži viimasel kolmel kalendrikuul.
§ 4. Määruse kehtetuks tunnistamine
Sotsiaalministri 16. detsembri 2002. a määrus nr 147 «Töötuskindlustushüvitise taotlemise avalduse vorm, avaldusele kantavate andmete loetelu ning avaldusele lisatavate dokumentide loetelu» (RTL 2002, 144, 2118; 2009, 10, 122) tunnistatakse kehtetuks.
§ 5. Määruse jõustumine
Määrus jõustub 2009. aasta 1. mail.
Minister Hanno PEVKUR |
Kantsler Marelle ERLENHEIM |