Sotsiaalministri 19. septembri 2002. a määruse nr 109 „Ajutise töövõimetuse hüvitise määramiseks ja maksmiseks vajalike dokumentide ja andmete koosseis ning hüvitise määramise ja maksmise kord” muutmine
Vastu võetud 19.03.2010 nr 25
Määrus kehtestatakse «Ravikindlustuse seaduse» § 53 lõike 7 alusel.
§ 1. Sotsiaalministri 19. septembri 2002. a määruses nr 109 «Ajutise töövõimetuse hüvitise määramiseks ja maksmiseks vajalike dokumentide ja andmete koosseis ning hüvitise määramise ja maksmise kord» (RTL 2002, 108, 1609; 2009, 54, 795) tehakse järgmised muudatused:
1) paragrahvi 3 punkt 2 muudetakse ja sõnastatakse järgmiselt:
«2) arsti või ämmaemanda otsus;»;
2) paragrahvi 6 pealkiri ja lõige 1 muudetakse ning sõnastatakse järgmiselt:
«§ 6. Arsti või ämmaemanda otsus
(1) «Ravikindlustuse seaduse» § 53 lõikes 3 nimetatud arsti või
ämmaemanda otsus sisaldab järgmisi andmeid:
1)
tervishoiuteenuse osutaja nimetus;
2) arsti või ämmaemanda ees- ja
perekonnanimi;
3) arsti või ämmaemanda registreerimistõendi number;
4)
arsti või ämmaemanda otsuse number;
5) töövõimetuslehe
seeria ja number;
6) kindlustatud isiku ees- ja perekonnanimi;
7)
kindlustatud isiku isikukood;
8) töö- või teenistustingimuste ajutise
kergendamise või teisele tööle või ametikohale üleviimise alguse ja lõpu
kuupäevad;
9) soovitused töö- või teenistustingimuste muutmiseks;
10)
otsuse vormistamise kuupäev;
11) arsti või ämmaemanda allkiri ja
pitsati jäljend.»
§ 2. Määrus jõustub 1. aprillil 2010. a.
Minister Hanno PEVKUR |
Kantsler Marelle ERLENHEIM |