Teksti suurus:

Kõrgharidusstandard

Vabariigi Valitsus
määrus

lisa 13356869

Lisad 1-3

  Vabariigi Valitsuse 18. detsembri 2008. a määruse nr 178
«Kõrgharidusstandard»
lisa 1

Kõrgharidustaseme astmete õpiväljundid ning nende seos kvalifikatsiooniraamistikuga

1.1. Bakalaureusekraadi saamiseks peab üliõpilane:
– omama süsteemset ülevaadet õppesuuna põhimõistetest, teoreetilistest printsiipidest ja uurimismeetoditest;
– oskama ära tunda interdistsiplinaarseid seoseid;
– mõistma õppesuuna erinevate erialade rakendusalasid;
– tundma eriala teoreetilisi koolkondi, arengusuundi ja aktuaalseid probleeme;
– oskama sõnastada erialaga seotud probleeme ning analüüsida ja hinnata erinevaid lahendusi;
– oskama kohaseid meetodeid ja vahendeid kasutades iseseisvalt informatsiooni koguda ning seda kriitiliselt ja loovalt tõlgendada;
– oskama eriala ülesannete lahendamisel valida ja kasutada sobivaid tehnoloogiaid ning meetodeid, muu hulgas olema valmis osalema meeskonnatöös ja seda juhtima;
– valdama tööks vajalikke suhtlusoskusi ning info- ja kommunikatsioonitehnoloogiaid;
– olema oma õppekeeles ja vähemalt ühes võõrkeeles võimeline erialaga seonduvaid probleeme suuliselt ja kirjalikult selgitama ning erialastes aruteludes osalema;
– olema valmis aktiivselt osalema kodanikuühiskonnas ning suhtuma sallivalt hoiakute ja väärtuste mitmekesisusse;
– oskama teaduslikke, ühiskondlikke ja eetilisi aspekte arvesse võttes hinnata teadmiste rolli ning oma erialase tegevuse rolli ja tagajärgi ühiskonnas;
– olema suuteline omandatud teadmisi ja oskusi töös rakendama, õpinguid jätkama ning ennast pidevalt iseseisvalt erialaselt ja tööalaselt täiendama.

1.2. Bakalaureuseõppe õppekava lõpetamisel saavutatavad õpiväljundid on kooskõlas kvalifikatsiooniraamistiku 6. tasemel kirjeldatud üldnõuetega. 

2.1. Rakenduskõrgharidusõppe diplomi saamiseks peab üliõpilane:
– omama süsteemset ülevaadet eriala põhimõistetest, teoreetilistest printsiipidest ja uurimismeetoditest;
– oskama ära tunda interdistsiplinaarseid seoseid erinevate erialade rakendusalades;
– tundma eriala aktuaalseid probleeme ja rakendusvõimalusi;
– oskama sõnastada erialaga seotud probleeme ning analüüsida ja hinnata erinevaid lahendusi;
– oskama kohaseid meetodeid ja vahendeid kasutades iseseisvalt informatsiooni koguda ning seda kriitiliselt ja loovalt tõlgendada;
– oskama eriala ülesannete lahendamisel etteantud raamides valida ja kasutada sobivaid meetodeid ja tehnoloogiad ning etteantud informatsiooni põhjal modelleerida ja/või hinnata võimalikke tagajärgi;
– näitama initsiatiivi projektide algatamisel ning vastutustunnet, juhtimis- ja meeskonnatööoskusi nende elluviimisel;
– valdama tööks vajalikke suhtlusoskusi ning info- ja kommunikatsioonitehnoloogiaid;
– olema oma õppekeeles ja vähemalt ühes võõrkeeles võimeline erialaga seonduvaid probleeme suuliselt ja kirjalikult selgitama ning erialastes aruteludes osalema;
– olema valmis aktiivselt osalema kodanikuühiskonnas ning suhtuma sallivalt hoiakute ja väärtuste mitmekesisusse;
– oskama ühiskondlikke ja eetilisi aspekte arvestades hinnata erialase tegevuse rolli ja tagajärgi ühiskonnale;
– olema suuteline omandatud teadmisi ja oskusi töös rakendama, olles valmis tegutsema oma kutsealal spetsialisti ülesannetes või ettevõtjana;
– olema suuteline ennast pidevalt iseseisvalt erialaselt ja tööalaselt täiendama.

2.2. Rakenduskõrgharidusõppe õppekava lõpetamisel saavutatavad õpiväljundid on kooskõlas kvalifikatsiooniraamistiku 6. tasemel kirjeldatud üldnõuetega.

3.1. Magistrikraadi saamiseks (sealhulgas bakalaureuse- ja magistriõppe integreeritud õppekavade lõpetamisel) peab üliõpilane:
– omama süsteemset ülevaadet ja laiapõhjalisi teadmisi õppesuuna mõistetest, teooriatest ja uurimismeetoditest;
– tundma eriala teoreetilisi arengusuundi, aktuaalseid probleeme ja rakendusvõimalusi;
– omama süvendatud teadmisi eriala mõnes kitsamas uurimisvaldkonnas;
– oskama ära tunda ja luua interdistsiplinaarseid seoseid;
– oskama erialaga seotud probleeme ja/või uurimisküsimusi iseseisvalt ja loovalt ära tunda ja sõnastada ning suutma neid etteantud ajaraamides ja piiratud informatsiooni tingimustes kohaste meetoditega lahendada, kasutades selleks vajadusel teiste valdkondade teadmisi;
– oskama eriala ülesannete lahendamisel valida ja kasutada sobivaid meetodeid ja tehnoloogiad ning modelleerida ja/või hinnata võimalikke tagajärgi;
– oskama oma tegevust eriala probleemide ja/või uurimisküsimuste lahendamisel kriitiliselt hinnata;
– olema valmis tööks erialast kvalifikatsiooni nõudval tegevusalal, näidates seejuures algatusvõimet, vastutustunnet, juhtimis- ja meeskonnatööoskusi;
– olema pädevalt võimeline edasi andma oma teadmisi õpetamise, juhendamise või muul teel;
– olema oma õppekeeles ja oma erialal olulises võõrkeeles võimeline erialaga seonduvaid probleeme, järeldusi ja nende aluseks olevaid teooriaid suuliselt ja kirjalikult esitama ja argumenteerima ning osalema nii erialaspetsialistide kui ka erialaväliste inimeste sellekohastes aruteludes;
– olema valmis aktiivselt osalema kodanikuühiskonnas ning suhtuma sallivalt hoiakute ja väärtuste mitmekesisusse;
– oskama tegutseda eetiliselt keerulistes olukordades, olema teadlik oma tegevuse eetilistest aspektidest, võimalustest, piirangutest ja ühiskondlikust rollist ning oskama anda põhjendatud hinnanguid oma eriala puudutavates küsimustes;
– oskama hinnata enda ja teiste vajadust jätkuõppeks, erialaseks ja tööalaseks arenguks ning valdama iseseisvaks õppimiseks vajalikke efektiivseid meetodeid;
– olema võimeline jätkama õpinguid või osalema uurimistegevuses, tegutsema oma ala spetsialisti ja arendajana, sealhulgas rahvusvaheliselt.

3.2. Magistriõppe  õppekava lõpetamisel (sealhulgas bakalaureuse- ja magistriõppe integreeritud õppekavade lõpetamisel) saavutatavad õpiväljundid on kooskõlas kvalifikatsiooniraamistiku 7. tasemel kirjeldatud üldnõuetega. 

4.1. Doktorikraadi saamiseks peab üliõpilane:
– omama laiapõhjalisi teadmisi ja süsteemset ülevaadet oma uurimisvaldkonnas ning sügavaid ja ajakohaseid teadmisi uurimisvaldkonna kitsamas osas;
– mõistma olemasolevate uurimisvaldkonna siseste ja valdkondadevaheliste teadmiste ja uurimismeetodite tähendust ja ulatust, et neid vajadusel laiendada, ümber hinnata ja sõnastada;
– oskama iseseisvalt ja kriitiliselt analüüsida, sünteesida ja hinnata uusi ja keerulisi erialaspetsiifilisi ideid ning loovalt ja teadusliku täpsusega identifitseerida ja formuleerida uurimisküsimusi;
– valdama oma uurimisvaldkonna uurimismetoodikaid;
– oskama iseseisvalt tegutseda keerulises, sealhulgas rahvusvahelises töö- ja õpikeskkonnas, sealhulgas uurimistöös, mis nõuab juhtimis- ja meeskonnatööoskusi, innovaatilist mõtlemist ning strateegiliste otsuste tegemise võimet;
– oskama algatada, kavandada, rakendada ja kriitiliselt hinnata uurimis- ning arendustöid, mis viivad uute teadmiste ning protseduuriliste lahendusteni;
– oskama anda teaduseetilisi hinnanguid, saama aru teaduse võimalustest ja piirangutest, teaduse ühiskondlikust rollist ning inimeste vastutusest teadussaavutuste kasutamisel;
– suutma analüüsida sotsiaalseid norme ja suhteid, neile vastata ning tegutseda vajadusel nende muutmiseks;
– olema võimeline suuliselt ja kirjalikult esitama teadussuuna ja oma uurimistööga seonduvaid probleeme, järeldusi ja nende aluseks olevaid teooriaid  nii erialaspetsialistidest auditooriumile kui ka erialaväliste inimestega suhtlemisel, argumenteerima ning osalema sellekohastes aruteludes oma õppekeeles ja oma erialal olulises võõrkeeles, sealhulgas avaldama originaalseid teadustulemusi rahvusvaheliselt eelretsenseeritavates teadusväljaannetes või kunstide erialadel loometöid rahvusvahelisele auditooriumile;
– oskama identifitseerida oma vajadusi uute teadmiste või oskuste järele ning toetama teiste õppimist nii hariduse ja teaduse kontekstis kui ka laiemal ühiskondlikul tasandil;
– olema pädevalt võimeline edasi andma oma teadmisi õpetamise, juhendamise või muul teel.

4.2. Doktoriõppe  õppekava lõpetamisel saavutatavad õpiväljundid on kooskõlas kvalifikatsiooniraamistiku 8. tasemel kirjeldatud üldnõuetega. 

 

  Vabariigi Valitsuse 18. detsembri 2008. a määruse nr 178
«Kõrgharidusstandard»
lisa 2

Õppevaldkondade ja suundade loetelu

I.  Õppevaldkonnad

1. Haridus

2. Humanitaaria ja kunst

3. Sotsiaalteadused, ärindus ja õigus

4. Loodus- ja täppisteadused

5. Tehnika, tootmine ja ehitus

6. Põllumajandus

7. Tervis ja heaolu

8. Teenindus

II. Õppesuunad

1. Õppesuund hariduse õppevaldkonnas on õpetajakoolitus ja kasvatusteadused

2. Õppesuunad humanitaaria ja kunsti õppevaldkonnas on:
1) kunstid
2) humanitaaria

3. Õppesuunad sotsiaalteaduste, ärinduse ja õiguse õppevaldkonnas on:
1) sotsiaal- ja käitumisteadused
2) ajakirjandus ja infolevi
3) ärindus ja haldus
4) õigus

4. Õppesuunad loodus- ja täppisteaduste õppevaldkonnas on:
1) bioteadused
2) füüsikalised loodusteadused
3) matemaatika ja statistika
4) arvutiteadused

5. Õppesuunad tehnika, tootmise ja ehituse õppevaldkonnas on:
1) tehnikaalad
2) tootmine ja töötlemine
3) arhitektuur ja ehitus

6. Õppesuunad põllumajanduse õppevaldkonnas on:
1) põllumajandus, metsandus ja kalandus
2) veterinaaria

7. Õppesuunad tervise ja heaolu õppevaldkonnas on:
1) tervis
2) sotsiaalteenused

8. Õppesuunad teeninduse õppevaldkonnas on järgmised:
1) isikuteenindus
2) transporditeenused
3) keskkonnakaitse
4) turvamine

 

  Vabariigi Valitsuse 18. detsembri 2008. a määruse nr 178
«Kõrgharidusstandard»
lisa 3
[RT I 2010, 57, 372  – jõust. 21.08.2010]

Õppekavagrupid õppevaldkondades, nendes kõrgharidustaseme õpet läbiviivad õppeasutused
ning nende antavad diplomid ja akadeemilised kraadid

ÕPPEVALDKOND ÕPPEKAVAGRUPP KÕRGKOOL
  Diplomite ja akadeemiliste kraadide nimetused eesti ja inglise keeles Akronüüm
Haridus  
Õpetajakoolitus ja kasvatusteadus  
Rakenduskõrgharidusõppe diplom
Diploma of professional higher education
 
Haridusteaduse bakalaureus
Bachelor of Arts in Education (BA)
 
Haridusteaduse magister
Master of Arts in Education (MA)
 
Filosoofiadoktor
Doctor of Philosophy (PhD)
 
Humanitaaria ja kunstid  
Humanitaaria  
Rakenduskõrghariduse diplom
Diploma of professional higher education
 
Humanitaarteaduse bakalaureus
Bachelor of Arts in Humanities (BA)
TLÜ, TÜ
Humanitaarteaduse magister
Master of Arts in Humanities (MA)
TLÜ, TÜ
Filosoofiadoktor
Doctor of Philosophy (PhD)
 
Keeled ja kultuurid  
Rakenduskõrghariduse diplom
Diploma of professional higher education
TÜ – kuni 30. juunini 2013. a
Humanitaarteaduse bakalaureus
Bachelor of Arts in Humanities (BA)

TLÜ, TÜ
EA – kuni 30. juunini 2013. a

Humanitaarteaduse magister
Master of Arts in Humanities (MA)
TLÜ, TÜ
EA – kuni 30. juunini 2013. a
Filosoofiadoktor
Doctor of Philosophy (PhD)
 
Kunstid  
Rakenduskõrghariduse diplom
Diploma of professional higher education
TKK, TÜ
MK – kuni 30. juunini 2013. a;
TLÜ – kuni 30. juunini 2013. a
Humanitaarteaduse bakalaureus
Bachelor of Arts in Humanities (BA)
EA, EKA, TLÜ
TÜ – kuni 30. juunini 2013. a
Humanitaarteaduse magister
Master of Arts in Humanities (MA)
(õ) 6.09.2010 14:35
Kunstide magister
Master of Arts (MA)
EKA, TLÜ
TÜ – kuni 30. juunini 2013. a
Filosoofiadoktor
Doctor of Philosophy (PhD)
 
Muusika ja teatrikunst  
Rakenduskõrghariduse diplom
Diploma of professional higher education
Humanitaarteaduse bakalaureus
Bachelor of Arts in Humanities (BA)
EMTA, TLÜ
Humanitaarteaduse magister
Master of Arts in Humanities (MA)
Kunstide magister
Master of Arts (MA)

EMTA, TLÜ
TÜ – kuni 30. juunini 2013. a

Filosoofiadoktor
Doctor of Philosophy (PhD)
 
Usuteadus  
Rakenduskõrghariduse diplom
Diploma of professional higher education
TTA – kuni 31. detsembrini 2011. a
Humanitaarteaduse bakalaureus
Bachelor of Arts in Humanities (BA)
 
Usuteaduse magister
Master of Arts in Theology (MA)
 
Filosoofiadoktor
Doctor of Philosophy (PhD)
 
Sotsiaalteadused,
ärindus ja õigus
 
Ajakirjandus ja infolevi  
Rakenduskõrghariduse diplom
Diploma of professional higher education
 
Sotsiaalteaduse bakalaureus
Bachelor of Arts in Social Sciences (BA)
 
Humanitaarteaduse magister
Master of Arts in Humanities (MA)
 
Sotsiaalteaduse magister
Master of Arts in Social Sciences (MA)
 
Filosoofiadoktor
Doctor of Philosophy (PhD)
 
Psühholoogia  
Rakenduskõrghariduse diplom
Diploma of professional higher education
 
Sotsiaalteaduse bakalaureus
Bachelor of Arts in Social Sciences (BA)
TLÜ, TÜ
Sotsiaalteaduse magister
Master of Arts in Social Sciences (MA)
TLÜ, TÜ
Filosoofiadoktor
Doctor of Philosophy (PhD)
 
Sotsiaalteadused  
Rakenduskõrghariduse diplom
Diploma of professional higher education
 
Sotsiaalteaduse bakalaureus
Bachelor of Arts in Social Sciences (BA)
 
Sotsiaalteaduse magister
Master of Arts in Social Sciences (MA)
 
Filosoofiadoktor
Doctor of Philosophy (PhD)
 
Õigus  
Rakenduskõrghariduse diplom
Diploma of professional higher education
TMK – kuni 30. juunini 2013. a
Sotsiaalteaduse bakalaureus
Bachelor of Arts in Social Sciences (BA)
TLÜ, TTÜ, TÜ
Õigusteaduse magister
Master of Arts in Law (MA)
TLÜ, TTÜ, TÜ
Filosoofiadoktor
Doctor of Philosophy (PhD)
 
Ärindus ja haldus  
Rakenduskõrghariduse diplom
Diploma of professional higher education
LVRKK, MJI, MK, SKA, TMK, TTÜ, TÜ, VKHK
EAÄA – kuni 30. juunini 2013. a
Sotsiaalteaduse bakalaureus
Bachelor of Arts in Social Sciences (BA)
EBS, EMÜ, TLÜ, TTÜ, TÜ
EA – kuni 30. juunini 2012. a
Sotsiaalteaduse magister
Master of Arts in Social Sciences (MA)
EBS, EMÜ, TLÜ, TTÜ, TÜ
Ärijuhtimise magister
Master in Business Administration (MBA)
EBS, TLÜ, TTÜ, TÜ
EA – kuni 30. juunini 2012. a
MK – kuni 30. juunini 2013. a
Filosoofiadoktor
Doctor of Philosophy (PhD)
 
Loodus- ja täppisteadused  
Bio- ja keskkonnateadused  
Loodusteaduse bakalaureus
Bachelor of Science (BSc)
 
Loodusteaduse magister
Master of Science (MSc)
 
Filosoofiadoktor
Doctor of Philosophy (PhD)
 
Füüsikalised loodusteadused  
Rakenduskõrghariduse diplom
Diploma of professional higher education
 
Loodusteaduse bakalaureus
Bachelor of Science (BSc)
 
Loodusteaduse magister
Master of Science (MSc)
 
Filosoofiadoktor
Doctor of Philosophy (PhD)
 
Informaatika ja infotehnoloogia  
Rakenduskõrghariduse diplom
Diploma of professional higher education
AK, EIK, TLÜ, TTÜ, VKHK
MK – kuni 30. juunini 2013. a
Loodusteaduse bakalaureus
Bachelor of Science (BSc)
 
Tehnikateaduse bakalaureus
Bachelor of Science in Engineering (BSc)
TLÜ, TTÜ, TÜ
Loodusteaduse magister
Master of Science (MSc)
 
Tehnikateaduse magister
Master of Science in Engineering (MSc)
TLÜ, TTÜ, TÜ
Filosoofiadoktor
Doctor of Philosophy (PhD)
 
Matemaatika ja statistika  
Loodusteaduse bakalaureus
Bachelor of Science (BSc)
 
Loodusteaduse magister
Master of Science (MSc)
 
Filosoofiadoktor
Doctor of Philosophy (PhD)
 
Tehnika, tootmine ja ehitus  
Arhitektuur ja ehitus  
Rakenduskõrghariduse diplom
Diploma of professional higher education
TTÜ – kuni 30. juunini 2013. a
Tehnikateaduse bakalaureus
Bachelor of Science in Engineering (BSc)
EMÜ, TTÜ
Tehnikateaduse magister
Master of Science in Engineering (MSc)
EKA, TTÜ
Tehnikateaduste magister*
Master of Science in Civil Engineering (MSc)
EMÜ
Arhitektuurimagister
Master of Science in Architecture (MSc)
EKA
Filosoofiadoktor
Doctor of Philosophy (PhD)
 
Tehnika, tootmine ja tehnoloogia  
Rakenduskõrghariduse diplom
Diploma of professional higher education
EMERA, EMÜ, TTK, TTÜ
VKHK – kuni 30. juunini 2013. a
Tehnikateaduse bakalaureus
Bachelor of Science in Engineering (BSc)
EMÜ, TTÜ, TÜ
Tehnikateaduse magister
Master of Science in Engineering (MSc)
EMÜ, TTÜ, TÜ
Filosoofiadoktor
Doctor of Philosophy (PhD)
 
Põllumajandus  
Põllumajandus, metsandus ja kalandus  
Rakenduskõrghariduse diplom
Diploma of professional higher education
 
Põllumajandusteaduse bakalaureus
Bachelor of Science in Agriculture (BSc)
 
Põllumajandusteaduse magister
Master of Science in Agriculture (MSc)
 
Loodusteaduse magister
Master of Science (MSc)
 
Filosoofiadoktor
Doctor of Philosophy (PhD)
 
Veterinaaria  
Loomaarstikraad
Degree in Veterinary Medicine (DVM)
 
Filosoofiadoktor
Doctor of Philosophy (PhD)
 
Tervis ja heaolu  
Meditsiin  
Arstikraad
Degree in Medicine (MD)
 
Farmaatsiamagister
Master of Science in Pharmacy (MSc)
 
Hambaarstikraad
Degree in Dentistry (DD)
 
Filosoofiadoktor
Doctor of Philosophy (PhD)
 
Tervishoid  
Rakenduskõrghariduse diplom
Diploma of professional higher education
TTHK
Terviseteaduse bakalaureus
Bachelor of Science in Health Sciences (BSc)
 
Terviseteaduse magister
Master of Science in Health Sciences (MSc)
 
Filosoofiadoktor
Doctor of Philosophy (PhD)
 
Sotsiaalteenused  
Rakenduskõrghariduse diplom
Diploma of professional higher education
 
Sotsiaalteaduse bakalaureus
Bachelor of Arts in Social Sciences (BA)
 
Sotsiaalteaduse magister
Master of Arts in Social Sciences (MA)
 
Teenindus  
Isikuteenindus  
Rakenduskõrghariduse diplom
Diploma of professional higher education
 
Sotsiaalteaduse bakalaureus
Bachelor of Arts in Social Sciences (BA)
 
Sotsiaalteaduse magister
Master of Arts in Social Sciences (MA)
 
Keskkonnahoid  
Rakenduskõrghariduse diplom
Diploma of professional higher education
TTK, TÜ
Loodusteaduse bakalaureus
Bachelor of Science (BSc)
EMÜ, TLÜ, TTÜ, TÜ
EA – kuni 30. juunini 2012. a
Loodusteaduse magister
Master of Science (MSc)
EMÜ, TLÜ, TTÜ, TÜ
EA – kuni 30. juunini 2012. a
Filosoofiadoktor
Doctor of Philosophy (PhD)
 
Riigikaitse  
Rakenduskõrghariduse diplom
Diploma of professional higher education
 
Sotsiaalteaduse magister
Master of Arts in Social Sciences (MA)
 
Sisekaitse  
Rakenduskõrghariduse diplom
Diploma of professional higher education
 
Sotsiaalteaduse magister
Master of Arts in Social Sciences (MA)
 
Sport  
Rakenduskõrghariduse diplom
Diploma of professional higher education
 
Sporditeaduse bakalaureus
Bachelor of Arts in Sport (BA)
 
Sporditeaduse magister
Master of Arts in Sport (MA)
 
Filosoofiadoktor
Doctor of Philosophy (PhD)
 
Transporditeenused  
Rakenduskõrghariduse diplom
Diploma of professional higher education
ELA, EMERA, TTK
Tehnikateaduse bakalaureus
Bachelor of Science in Engineering (BSc)
TTÜ
Tehnikateaduse magister
Master of Science in Engineering (MSc)
EMERA, TTÜ
ELA – kuni 30. juunini 2013. a

* Ehitusinseneriõppe bakalaureuse ja magistriõppe integreeritud õppekava lõpetajale väljastatav akadeemiline kraad.

[RT I 2010, 57, 372  – jõust. 21.08.2010]


Õppeasutuste nimed ja akronüümid

AVALIK-ÕIGUSLIKUD ÜLIKOOLID
EKA Eesti Kunstiakadeemia
EMÜ Eesti Maaülikool
EMTA Eesti Muusika- ja Teatriakadeemia
TTÜ Tallinna Tehnikaülikool
TLÜ Tallinna Ülikool
Tartu Ülikool
ERAÜLIKOOLID
AN Akadeemia Nord
EBS Estonian Business School
EELKUI Eesti Evangeelse Luterliku Kiriku Usuteaduse Instituut
EA Euroakadeemia
RIIGIRAKENDUSKÕRGKOOLID
EMERA Eesti Mereakadeemia
KVÜÕA Kaitseväe Ühendatud Õppeasutused
LVRKK Lääne-Viru Rakenduskõrgkool
SKA Sisekaitseakadeemia
ELA Eesti Lennuakadeemia
TPS Tallinna Pedagoogiline Seminar
TTK Tallinna Tehnikakõrgkool
TTHK Tallinna Tervishoiu Kõrgkool
TKK Tartu Kõrgem Kunstikool
TTHKK Tartu Tervishoiu Kõrgkool
ERARAKENDUSKÕRGKOOLID
AK Arvutikolledž
EAÄA Eesti-Ameerika Äriakadeemia
EELKUS Eesti  EKB Liidu Kõrgem Usuteaduslik Seminar
EIK Eesti Infotehnoloogia Kolledž
EMKTS Eesti Metodisti Kiriku Teoloogiline Seminar
KIS Kõrgkool I Studium
MK Mainori Kõrgkool
MJI Majanduse ja Juhtimise Instituut
SHI Sotsiaal-Humanitaarinstituut
TÄK Tallinna Ärijuhtimise Kolledž
TTA Tartu Teoloogia Akadeemia
RIIGIKUTSEÕPPEASUTUSED
TMK Tallinna Majanduskool
VKHK Võrumaa Kutsehariduskeskus
ERAKUTSEÕPPEASUTUSED
EHTE Eesti Hotelli- ja Turismimajanduse Erakool

[RT I 2010, 57, 372  – jõust. 21.08.2010]

 

Õiend

Kustutatud liigne kirje «EKA, TLÜ; TÜ – kuni 30. juunini 2013. a».
Alus: «Riigi Teataja seadus» § 10 lg 4.

https://www.riigiteataja.ee/otsingu_soovitused.json