Töötuskindlustushüvitise taotlemise avalduse vorm, avaldusele kantavate andmete loetelu ning avaldusele lisatavate dokumentide loetelu
Vastu võetud 16.12.2002 nr 147
Määrus kehtestatakse «Töötuskindlustuse seaduse» (RT I 2001, 59, 359; 82, 488; 2002, 44, 284; 57, 357; 61, 375, 89, 511) §10 alusel.
§ 1. Reguleerimisala
Määrusega kehtestatakse töötuskindlustushüvitise (edaspidi hüvitis) taotlemiseks vajalik avalduse vorm (lisa), sellele kantavate andmete loetelu ja avaldusele lisatavate dokumentide loetelu.
§ 2. Avaldusele kantavad andmed
(1) Hüvitise taotlemise avaldusele kantakse isiku ees- ja perekonnanimi, isikukood, elukoha aadress, pangakonto number ja andmed viimase taotlejale makstud töötu abiraha juhtumi kohta.
(2) Avaldusel peab olema avalduse esitamise kuupäev ja esitanud isiku allkiri.
§ 3. Avaldusele lisatavad dokumendid
(1) Avaldusele lisatakse järgmised dokumendid:
1) tööandja tõend kindlustatule makstud tasude ja tasudelt kinni peetud töötuskindlustusmakse
kohta;
2) dokument töölepingu lõpetamise või teenistusest vabastamise aluse ja aja
kohta.
(2) Hüvitise taotlemiseks esitatakse originaaldokumendid või nende ametlikult kinnitatud koopiad või väljavõtted. Tööhõiveamet kinnitab avaldusele lisatavate originaaldokumentide koopiad. Kõik originaaldokumendid tagastatakse.
§ 4. Määruse jõustumine
Määrus jõustub 1. jaanuaril 2003. a.
§ 5. Kehtetuks tunnistamine
Tunnistatakse kehtetuks sotsiaalministri 12. detsembri 2001. a määrus nr 120 «Töötuskindlustushüvitise taotlemise avalduse vorm, avaldusele kantavate andmete loetelu ning avaldusele lisatavate dokumentide loetelu» (RTL 2001, 136, 1982).
Minister Siiri OVIIR |
Kantsler Maarja MÄNDMAA |
Sotsiaalministri 16. detsembri 2002. a määruse nr 147 lisa 1 |