Sotsiaalkindlustusreformi valitsuskomisjoni moodustamine
Vastu võetud 03.10.2019 nr 234
RT III, 08.10.2019, 5
jõustumine 03.10.2019
Muudetud järgmiste aktidega (näita)
Vastuvõtmine | Avaldamine | Jõustumine |
---|---|---|
22.04.2021 | RT III, 27.04.2021, 1 | 22.04.2021 |
20.10.2022 | RT III, 25.10.2022, 1 | 01.11.2022 |
Vabariigi Valitsuse seaduse § 21 lõike 1 alusel:
1. Moodustada sotsiaalkindlustusreformi valitsuskomisjon (edaspidi komisjon) järgmises koosseisus:
Esimees:
sotsiaalkaitseminister
Liikmed:
peaministri nõunik
Rahandusministeeriumi finants- ja maksupoliitika asekantsler
rahandusminister
Riigikantselei strateegiabüroo nõunik
Siseministeeriumi rahvastiku ja kodanikuühiskonna asekantsler
Sotsiaalministeeriumi innovatsiooni asekantsler
Sotsiaalministeeriumi sotsiaalala asekantsler
Sotsiaalministeeriumi terviseala asekantsler
Sotsiaalministeeriumi tööala asekantsler
tervise- ja tööminister.
[RT III, 25.10.2022, 1 - jõust. 01.11.2022]
2. Komisjoni ülesanne on kujundada seisukohad sotsiaalkindlustusreformide kohta, sealhulgas esitada Vabariigi Valitsusele ettepanekud järgmiste valdkondade kohta:
1) pensionikindlustuse edendamine;
2) ravikindlustuse edendamine;
3) töötuskindlustuse edendamine;
4) töötaja töövõime toetamine;
5) pikaajalise hoolduse edendamine;
6) perehüvitiste edendamine;
7) sotsiaalkindlustuse rahastamine, sealhulgas maksuküsimused ja jätkusuutlikkuse tagamine.
3. Oma ülesannete täitmiseks on komisjonil õigus:
1) moodustada eksperdikomisjone ja töörühmi;
2) saada riigi- ja kohaliku omavalitsuse asutustelt tööks vajalikke dokumente ja andmeid;
3) kaasata küsimuste lahendamisse ministeeriumide ja teiste riigiasutuste spetsialiste ja eksperte.
4. Komisjon teeb oma ülesandeid täites koostööd asjassepuutuvate sihtrühmadega ning lisab ettepanekutele sihtrühmade seisukohad.
5. Sotsiaalministeeriumil tagada komisjoni teenindamine.
6. [Käesolevast tekstist välja jäetud.]