Kohtla-Järve Linnavolikogu Kantselei põhimäärus
Vastu võetud 11.12.2013 nr 7
RT IV, 18.12.2013, 72
jõustumine 01.01.2014
Muudetud järgmiste aktidega (näita)
Vastuvõtmine | Avaldamine | Jõustumine |
---|---|---|
22.03.2023 | RT IV, 28.03.2023, 1 | 31.03.2023, rakendatakse alates 11.02.2023 |
Määrus kehtestatakse kohaliku omavalitsuse korralduse seaduse § 22 lõike 1 punkti 34 ja Kohtla-Järve Linnavolikogu 16. oktoobri 2013. a määruse nr 192 „Kohtla-Järve linna põhimäärus“ § 55 lõike 5 alusel.
§ 1. Kohtla-Järve Linnavolikogu Kantselei
(1) Kohtla-Järve Linnavolikogu Kantselei (edaspidi kantselei) on linna ametiasutus, mis tagab Kohtla-Järve Linnavolikogu (edaspidi volikogu) asjaajamise korraldamise, majandusliku teenindamise ning volikogu ja selle komisjonide töö korralduse.
(2) Kantselei asub aadressil Keskallee 19, 30395 Kohtla-Järve.
(3) Kantseleil on Kohtla-Järve linna vapi kujutise ja oma nimetusega pitsat, dokumendiplangid ning arveldusarve pangas.
(4) Kantselei juhindub oma tegevuses Eesti Vabariigi ja Kohtla-Järve linna õigusaktidest ning käesolevast põhimäärusest.
(5) Kantselei põhimääruse, struktuuri, teenistujate koosseisu, palgajuhendi kinnitab ja teeb nendes muudatusi volikogu.
[RT IV, 28.03.2023, 1 - jõust. 31.03.2023, rakendatakse alates 11.02.2023]
§ 2. Kantselei ülesanded
(1) Kantselei põhiülesandeks on:
1) volikogu liikmete ja komisjonide töö organisatsiooniline ja tehniline tagamine;
2) volikogu asjaajamise korraldamine;
3) volikogu istungite ja eestseisuse koosolekute ettevalmistamine ning nende töö tagamine;
4) volikogu menetlusse esitatud määruste ja otsuste eelnõude arvestus ja säilitamine ning volikogu liikmetele edastamine;
5) arvamuste andmine volikogu menetluses olevate eelnõude kohta ning vajadusel volikogu määruste ja otsuste eelnõude koostamine;
6) volikogu istungite ja eestseisuse koosolekute protokollimine;
7) vastuvõetud otsuste ja määruste vormistamine;
8) volikogu õigusaktide, volikogu istungite ja eestseisuse koosolekute protokollide, volikogu komisjonide koosolekute protokollide ja muude dokumentide süsteemne avalikustamine ja säilitamine;
9) volikogu esimehe või aseesimeeste, liikmete, komisjonide ja volikogu õigusaktide eelnõude esitajate nõustamine;
10) volikogu liikmetele volikogu tööst osavõtu eest makstava tasu ja hüvituse arvestamise ja väljamaksmise korraldamine;
11) kantselei eelarve projekti koostamine ja kinnitatud eelarve täitmine;
12) kantselei teenistujate töö organisatsioonilise, tehnilise ja majandusliku tagamise kindlustamine;
13) volikogu liikmete ja kantselei teenistujate koolituse ja teenistujate avaliku teenistuse korraldamine;
14) külaliste teenindamine ja linna elanike nõustamine.
(2) Kantselei täidab teisi volikogu õigusaktidega pandud ülesandeid.
(3) Kantselei asjaajamine, arhiveerimine ja personali arvestus toimub Kohtla-Järve Linnavalitsuse linnakantselei (edaspidi linnakantselei) asjaajamiskorra järgi.
§ 3. Kantselei õigused
(1) Kantseleil on õigus:
1) kasutada kantseleid puudutavates küsimustes linnakantselei teenuseid, sh kantselei tööd puudutavates küsimustes juriidilist abi.
2) kaasata oma töösse lepingulisel alusel spetsialiste ja eksperte;
3) saada teistelt linna ametiasutustelt, linna hallatavatelt asutustelt ning linna osalusega äriühingutelt andmeid kantseleile pandud ülesannete täitmiseks.
(2) Kantselei raamatupidamist tagab Kohtla-Järve Linnavalitsuse finantsteenistus.
§ 4. Kantselei juhtimine
(1) Kantselei tegevust juhib kantselei juhataja (edaspidi juhataja).
(11) Juhataja puudumisel täidab tema ülesandeid volikogu esimees.
[RT IV, 28.03.2023, 1 - jõust. 31.03.2023, rakendatakse alates 11.02.2023]
(2) Juhataja nimetab ametisse konkursi alusel ja vabastab ametist volikogu esimees.
(3) Juhataja:
1) tagab käesolevas põhimääruses sätestatud ülesannete täitmise ja korraldab kantselei tööd;
2) koostab ja kooskõlastab kantselei teenistujate ametijuhendid ning esitab need kinnitamiseks volikogu esimehele;
3) nimetab ametisse ja vabastab ametist kantselei teenistujad, sõlmib, muudab ja ütleb üles töölepinguid kantselei teenistujatega, kohaldab ergutusi ning määrab distsiplinaarkaristusi;
4) sõlmib, muudab ja ütleb üles võlaõiguslikud lepingud;
5) annab välja käskkirju kantselei sisemise töö korraldamiseks;
6) esitab volikogu esimehele ettepanekuid kantselei struktuuri, teenistujate koosseisu ja funktsioonide kohta;
7) kirjutab alla panga dokumentidele, kantseleile esitatud arvetele, ning oma pädevuse piires tõenditele ja kirjadele;
8) hoiab volikogu vapipitsatit ja muid kantselei tööks vajalikke pitsateid.
(4) Juhataja ametiülesanded on täpsemalt kirjeldatud juhataja ametijuhendis.