Sotsiaaltoetuste suuruste kinnitamine
Vastu võetud 17.03.2022 nr 2
Rakendatakse 1. märtsist 2022.a.
Määrus kehtestatakse Kambja Vallavolikogu 18. detsembri 2020 määruse nr 93 „Sotsiaalhoolekandelise abi andmise kord“ § 7 lõike 1 alusel.
§ 1. Sotsiaaltoetuste suurused
(1) Kambja valla eelarvest makstavate sotsiaaltoetuste suurused on järgmised:
1) sünnitoetuse I osa 250 eurot;
2) sünnitoetuse II osa 100 eurot;
3) ranitsatoetus 100 eurot;
4) eakate sünnipäevatoetus 30 eurot;
5) matusetoetus 250 eurot;
6) laagritoetus 80 eurot;
7) küttetoetus 100 eurot;
8) transporditoetus töövõimetoetust või riiklikku pensioni (va toitjakaotuspension) saavale liikumispuudega isikule 50 eurot kalendriaastas;
9) tervisetoetus retseptiravimite kompenseerimiseks kuni 60 eurot kalendriaastas;
10) tervisetoetus lapse prillide hüvitamiseks 50% prilliklaaside maksumusest, prilliraamide maksumus kuni 100 eurot kalendriaastas;
11) tervisetoetus nägemispuudega isiku juhtkoera ülalpidamiseks 80 eurot kvartalis;
12) tervisetoetus hapnikravi saajale 22 eurot kuus.
(2) Hooldajatoetuse suurused on järgmised:
1) täisealise isiku hooldajale 75 eurot kuus;
2) puude raskusastmeta või keskmise puudega lapse hooldajale 75 eurot kuus;
3) raske või sügava puudega lapse hooldajale 100 eurot kuus.
§ 2. Vajaduspõhised sotsiaaltoetused
Vallavalitsus otsustab sotsiaalosakonna juhataja või sotsiaaltöö spetsialisti ettepanekul igakordselt järgmiste vajadusest lähtuvate toetuste suuruse:
1) koolilõunatoetus;
2) õppetoetus;
3) toetus kriisiolukorra või õnnetusjuhtumi korral;
4) ühekordne peretoetus;
5) tervisetoetus puudega lapsele ja puudega täiskasvanule meditsiiniliselt põhjendatud abivahendi ostmiseks või laenutamiseks;
6) tervisetoetus muudel tervisest tulenevatel põhjendatud juhtudel.
7) transporditoetus liikumispuudega lapsele ja töötavale üle 16-aastase liikumispuudega isikule.
§ 3. Rakendussätted
(1) Tunnistatakse kehtetuks Kambja Vallavalitsuse 07.01.2021 määrus nr 33 „Sotsiaaltoetuste suuruste kinnitamine“.
(2) Määrust rakendatakse 1. märtsist 2022. a.
Argo Annuk
vallavanem
Marina Lehismets
vallasekretär