Töötervishoiuteenuse osutaja registreerimistaotluses ja registreerimistõendis esitatavad andmed ning registreerimistaotlusele lisatavad dokumendid
Vastu võetud 20.06.2003 nr 90
Määrus kehtestatakse «Töötervishoiu ja tööohutuse seaduse» (RT I 1999, 60, 616; 2000, 55, 362; 2001, 17, 78; 2002, 47, 297; 63, 387; 2003, 20, 120) § 191 lõike 8 alusel.
§ 1. Registreerimistaotluses esitatavad andmed
Registreerimist taotlev isik (edaspidi taotleja) esitab
Töötervishoiu Keskusele registreerimistaotluse, milles märgitakse ära:
1) taotleja nimi, asukoht ja sidevahendite numbrid; füüsilisest isikust
ettevõtja puhul tema nimi, isikukood, elukoht ja ärinimi;
2) töötervishoiuteenuste loetelu, mille osutamiseks registreerimist
taotletakse;
3) töötervishoiuspetsialistide nimed ja erialad.
§ 2. Registreerimistaotlusele lisatavad dokumendid
Taotleja esitab Töötervishoiu Keskusele ärakirjad järgmistest
dokumentidest:
1) juriidilise isiku asutamisleping või -otsus ja
põhikiri või ühinguleping;
2) äriregistri
registrikaart;
3) töötervishoiuspetsialisti erialast pädevust tõendav
diplom, spetsialiseerumise või täiendusõppe tunnistus;
4) mõõteseaduse (RT I 1994, 71, 1224; 2000, 71, 442; 2002, 61, 375; 63,
385) § 134 lõike 2 alusel kehtestatud korras välja antud
akrediteerimistunnistus, kui osutatav töötervishoiuteenus sisaldab
töökeskkonna ohutegurite parameetrite mõõtmist.
§ 3. Registreerimistõendis esitatavad andmed
Registreerimise kohta väljastatakse taotlejale registreerimistõend,
milles esitatakse järgmised andmed:
1) töötervishoiuteenuse
osutaja nimi ja asukoht; füüsilisest isikust ettevõtja puhul tema nimi,
isikukood, elukoht ja ärinimi;
2) tõendi number ja väljaandmise
kuupäev;
3) osutatavate töötervishoiuteenuste loetelu.
| Minister Marko POMERANTS |
| Kantsler Maarja MÄNDMAA |
Facebook
X.com