"Eesti riikliku arengukava Euroopa Liidu struktuurifondide kasutuselevõtuks - ühtne programmdokument 2004-2006" meetme 3.11 "Kalanduse käitlemisketi investeeringutoetuse meetmed" alameetme 3.11.3 "Kalasadamate moderniseerimine" tingimused
Vastu võetud 17.01.2005 nr 3
Määrus kehtestatakse «Struktuuritoetuse seaduse» (RT I 2003, 82, 552) § 16 lõike 1 alusel.
1. peatükk
ÜLDSÄTTED
§ 1. Määruse reguleerimisala
Määruses sätestatakse «Struktuuritoetuse seaduse» § 2 lõike 2 punktis 1 nimetatud arengukava (edaspidi arengukava) kolmanda prioriteedi meetme 3.11 «Kalanduse käitlemisketi investeeringutoetuse meetmed» alameetmest 3.11.3 «Kalasadamate moderniseerimine» kalasadamate investeeringutoetuse (edaspidi toetus) andmise alused, taotlejale ja taotlusele esitatavad nõuded, taotluse esitamise tähtaeg ja asutus, kellele taotlus esitatakse, taotluse läbivaatamise tähtaeg, taotleja ja taotluse vastavaks tunnistamise alused ja kord ning toetuse väljamaksete teostamise tingimused ja kord.
§ 2. Toetuse eesmärk
(1) Toetuse üldine eesmärk on parendada kala vastuvõtutingimusi ja rekonstrueerida infrastruktuuri kalasadamates.
(2) Toetuse spetsiifilised eesmärgid on järgmised:
1) parendada hügieeni ja töökeskkonna tingimusi kala lossimisel ja käitlemisel;
2) parendada kalalaevade teenindamist sadamates;
3) parendada kalandussaaduste turustamist.
2. peatükk
TOETUSE ANDMISE ALUSED
§ 3. Toetatavad tegevused ja investeeringuobjektid
(1) Toetust võib taotleda üksnes kalasadamale või üksnes sadama sellele osale,
kus toimub kala vastuvõtt kalalaevadelt ja muu sellega seonduv tegevus
(edaspidi kalasadam). Nimetatud toetust võib taotleda järgmiste tegevuste
ja investeeringuobjektide kohta (edaspidi investeeringuobjekt):
1) sadamakai ehitamine ja rekonstrueerimine;
2) elektri- ja veevarustuspunkti ehitamine ja rekonstrueerimine;
3) kütusetankla ehitamine ja rekonstrueerimine;
4) kalalaeva hooldamiseks ja remondiks vajaliku rajatise ehitamine ja rekonstrueerimine;
5) kalurite olmehoone või -ruumi ehitamine ja rekonstrueerimine;
6) kalalaeva teenindamiseks vajaliku seadme (elektri-, veevarustus-, kütuse
tankimis-, laevade hooldamis- ja remondiseadmed) ostmine ja paigaldamine;
7) kalasadama tee ehitamine, rekonstrueerimine ja teekatte parendamine;
8) kalatoodete ladustamine ja säilitamine, sh vajaliku külmhoone, laohoone,
hulgimüügihoone ehitamine ja rekonstrueerimine;
9) lossimiseks ja ladustamiseks vajaliku seadme, sh kastipesuliini ostmine
ja paigaldamine;
10) jäämasina ostmine ja paigaldamine.
(2) Kavandatav investeeringuobjekt peab asuma Eestis.
(3) Lõikes 1 nimetatud tegevuse osaks võib olla kavandatud investeeringuobjektiga kaasnev tellitud projekteerimistöö ja projekteerimiseks vajalik ehitusgeoloogiline ja -geodeetiline uurimistöö, keskkonnamõju hindamine ning toetuse taotluse ja tegevuskava ning neis esitatud andmeid tõendavate dokumentide koostamiseks tellitud töö ja teenus (edaspidi ettevalmistav töö), mille kohta on isik, kellelt taotleja tellis tööd või teenust, väljastanud arve või arve-saatelehe mitte varem kui 1. jaanuaril 2004. a ning mille eest on makstud enne taotluse esitamist.
§ 4. Toetuse määr
(1) Toetust antakse kuni 50% investeeringu abikõlbulikust maksumusest.
(2) Investeeringu maksumuse moodustavad:
1) investeeringuobjekti käibemaksuta maksumus ja
2) ettevalmistava töö käibemaksuta maksumus, mis võib olla kuni 12% punktis
1 nimetatud maksumusest.
(3) Kui ettevalmistava töö maksumus ületab 12% lõike 2 punktis 1 nimetatud maksumusest, arvestatakse ettevalmistava töö maksumuseks 12%.
(4) Maksimaalne taotletav toetuse summa ühe taotleja kohta on 7 500 000 krooni kalendriaastal, kuid mitte rohkem kui taotleja kuuekordne taotluse esitamisele eelnenud majandusaasta bilansimaht.
(5) Paragrahvi 3 lõikes 3 nimetatud toetuse taotluse ja tegevuskava ning neis esitatud andmeid tõendavate dokumentide koostamiseks tellitud töö ja teenuse eest makstav toetus ei tohi ületada 15 000 krooni taotluse kohta.
3. peatükk
TOETUSE TAOTLEJALE ESITATAVAD NÕUDED
§ 5. Nõuded toetuse taotlejale
(1) Toetust võib taotleda äriühing, milles riik või kohalik omavalitsus ei oma üle 25%-list osalust, või äriregistrisse kantud füüsilisest isikust ettevõtja, kellele kuulub või kelle õiguspärases kasutuses on § 3 lõikes 1 nimetatud kalasadam.
(2) Toetust võib anda taotlejale:
1) kes täidab keskkonna- ja hügieeninõudeid või hakkab neid täitma pärast
investeeringu tegemist;
2) kellel ei ole riikliku maksu maksuvõlga või kelle riikliku maksu maksuvõla
tasumine on ajatatud. Maksuvõla tasumise ajatamise korral peab taotleja
täitma jooksvaid maksukohustusi ning tema maksuvõlg peab olema tasutud
maksuvõla tasumise ajakava kohaselt;
3) kes pärast kavandatava investeeringu tegemist jätkab majandustegevust alal,
mille parendamiseks ta investeeringutoetust taotleb, vähemalt viie investeeringujärgse
majandusaasta jooksul alates viimase toetuseosa laekumisest toetuse saaja
või kapitalirendile (liising) andja arveldusarvele.
(3) Kui kalasadama investeeringutoetuse taotleja on kalasadama õiguspärane kasutaja, peab kasutamise aluseks olev kirjalik leping kehtima vähemalt viis aastat investeeringu tegemisest arvates.
§ 6. Investeeringule esitatavad nõuded
(1) Kui investeeringuobjekti käibemaksuta maksumus ületab 156 466 krooni, peab taotleja olema investeeringuobjekti kohta väljastanud mitte varem kui 1. jaanuaril 2004. aastal vähemalt kolm vormikohast ning tingimuste suhtes identset pakkumiskutset (lisa 1) (edaspidi investeeringuobjekti pakkumiskutse) ja peab olema saanud vähemalt kolme pakkuja hinnapakkumised koos pakkumise tingimuste loeteluga.
(2) Kui investeeringuobjekti käibemaksuta maksumus ei ületa 156 466 krooni, peab taotleja olema väljastanud vähemalt ühe investeeringuobjekti pakkumiskutse ja peab olema saanud vähemalt ühe investeeringuobjekti hinnapakkumise.
(3) Kui ettevalmistava töö käibemaksuta maksumus ületab 156 466 krooni, peab taotleja ettevalmistava töö kohta olema väljastanud vähemalt kolm vabas vormis koostatud pakkumiskutset ja peab olema saanud vähemalt kolm hinnapakkumist.
(4) Taotleja ja väljavalitud hinnapakkuja ning nende osanik või aktsionär ei tohi omada samas ettevõtjas osalust ega tohi kuuluda sama ettevõtja juhatusse või nõukokku.
(5) Toetatava tegevuse osaks ei või olla:
1) maa ja olemasolevate ehitiste ostmine, rentimine või liisimine;
2) tolli-, sisseveo-, käibe- ja muud maksud, mida hüvitatakse, kompenseeritakse,
tasaarveldatakse ja kustutatakse mingil muul moel ning mis ei moodusta
osa Eesti üldisest maksusüsteemist;
3) tasu taotleja enda või tema töötajate poolt tehtud tööde eest;
4) tegevuskulud, kaasa arvatud remondi- ja rendikulud, kütuse-, palga-, koolitus-,
side- ja transpordikulud;
5) tasu sularahamakse teostamise eest, teenustasu pangatoimingute eest, intress,
tagatismakse ja muu finantsteenusega seotud kulu;
6) investeeringu koosseisu arvatud avaliku sektori halduskulud, sh järelevalve
ja kontrolli teostamise eest vastutavate ametnike töötasud, rendi-, üld-
ning juhtimiskulud;
7) juriidiliseks konsultatsiooniks, raamatupidamisteenuse eest tasumiseks,
patendi ja litsentsi ostmiseks ning teostatavusuuringuks, välja arvatud
ettevalmistavaks tööks tehtud kulutused;
8) kulutused reklaamile;
9) kasutatud seadme ostmiseks ja paigaldamiseks tehtud kulutused;
10) seadme paigaldamine ilma ostmiseta;
11) investeeringud jaemüügi arendamiseks;
12) kalandustoodete käitlemiseks, v.a jahutamiseks, külmutamiseks, pakendamiseks,
ladustamiseks tehtud kulutused;
13) investeeringud, mis on ette nähtud kalalaevade ehitamiseks vajalikele rajatistele;
14) kulutused lainemurdjatele ning sadama süvendustöödele.
4. peatükk
TOETUSE TAOTLUSELE ESITATAVAD NÕUDED JA TOETUSE TAOTLEMINE
§ 7. Toetuse taotlemisel esitatavad dokumendid
(1) Toetuse taotlemisel esitatakse Põllumajanduse Registrite ja Informatsiooni
Ametile (edaspidi Amet):
1) vormikohane taotlus (lisa 2);
2) vormikohane tegevuskava (lisa 3);
3) taotleja või taotleja esindaja isikut tõendava dokumendi koopia ja seadusjärgse
esindusõiguseta isiku puhul tema volitusi tõendav volikiri;
4) mitte varasema kui taotluse esitamisele eelnenud kuu esimese päeva seisuga
väljastatud Maksu- ja Tolliameti tõend selle kohta, et taotleja on täitnud
tõendi väljastamise päeva seisuga maksuseadustes sätestatud kohustused
ja et tal ei ole riikliku maksu maksuvõlga või maksuvõla tasumise ajatamise
korral on maksud tasutud ajakava kohaselt;
5) äriühingu puhul taotluse esitamisele vahetult eelnenud kolme majandusaasta
kinnitatud majandusaasta aruannete koopiad, füüsilisest isikust ettevõtja
puhul taotluse esitamisele vahetult eelnenud kolme majandusaasta bilansi
ja kasumiaruande koopia;
6) taotleja esitatud majandusaasta bilansile vastav pikaajaliste kohustuste
loetelu taotluse esitamisele vahetult eelnenud majandusaasta viimase päeva
seisuga, milles näidatakse ära kreeditori nimi ja kohustuse suurus. Lisatakse
kreeditori kinnitus loetelus märgitud pikaajalise kohustuse täitmise kohta
kinnituse väljaandmise kuupäeva seisuga, milles on kajastatud graafikujärgne
viimane maksetähtaeg. Kreeditoride kinnitus ei tohi olla mitte varasema
kui taotlemisele eelnenud kuu esimese päeva seisuga ning ei ole vajalik
«Põllumajandusreformi seadusest» (RT 1992, 10, 143; 36, 474; RT I 1994,
52, 880; 1996, 48, 945; 1997, 13, 210; 16, 264; 2002, 53, 336; 2003, 17,
95) tulenevate ühistatud vara ja tööosakute kompenseerimise kohustuste
kohta;
7) ehitusloa või valla- või linnavalitsuse kirjaliku nõusoleku koopia «Ehitusseaduses»
(RT I 2002, 47, 297; 99, 579; 2003, 25, 153; 2004, 18, 131) sätestatud
juhtudel;
8) koopia väljavalitud investeeringuobjekti hinnapakkumisele vastavast investeeringuobjekti
pakkumiskutsest koos tehnilise spetsifikatsiooniga;
9) vähemalt kolme pakkuja investeeringuobjekti hinnapakkumise koopiad koos
tehnilise spetsifikatsiooniga, kui investeeringuobjekti käibemaksuta maksumus
ületab 156 466 krooni, või vähemalt ühe hinnapakkumise koopia koos tehnilise
spetsifikatsiooniga, kui investeeringuobjekti käibemaksuta maksumus on
alla 156 466 krooni;
10) vormikohane hinnavõrdlustabel (lisa 4), kui § 3 lõikes 1 nimetatud investeeringuobjekti
käibemaksuta maksumus ületab 156 466 krooni;
11) kavandatava investeeringuobjekti asukohajärgse keskkonnateenistuse kinnitatud
keskkonnamemorandum või selle koopia «Keskkonnamõju hindamise ja keskkonnaauditeerimise
seaduses» (RT I 2000, 54, 348; 2002, 61, 375; 63, 387; 90, 521; 99, 579;
2004, 30, 209; 38, 258; 84, 572) sätestatud juhtudel;
12) koopia kehtivast kalasadama kasutamise õigust tõendavast dokumendist. Juhul
kui taotleja ei ole sadama omanik, lisatakse sadama omaniku kirjalik nõusolek
kalasadama või selle osa moderniseerimiseks;
13) mitte varasema kui taotluse esitamisele eelnenud kuu esimese päeva seisuga
taotlejale kuuluva sadama tegevuskohajärgse valla- või linnavalitsuse õiend
selle kohta, et taotlejale ei ole tehtud ettekirjutust keskkonnakaitsenõuete
rikkumise eest või et ettekirjutuses märgitud puudus on kõrvaldatud;
14) koopia kuludokumendist, mille on väljastanud isik, kellelt taotleja tellis
ettevalmistava töö teenuse, ning nimetatud kuludokumendi koopial märgitud
rahalise kohustuse tasumist tõendava pangakonto väljavõtte või maksekorralduse
koopia;
15) Veterinaar- ja Toiduameti hinnang kavandatava investeeringuobjekti nõuetekohasuse
kohta juhul, kui investeering on ette nähtud kalandussaaduste käitlemisse
ning kuulub Veterinaar- ja Toiduameti järelevalve alla;
16) sadamapassi koopia;
17) sadamaplaan, millel on selgelt piiritletud see kalasadam, millele § 3 lõikes
1 nimetatud tegevus on kavandatud;
18) Keskkonnaministeeriumi poolt kinnitatud väljavõte taotlusele eelnenud lossimismahu
kohta viimase kolme kalendriaasta ja püügiviiside lõikes;
19) mitte varasema kui taotluse esitamisele eelnenud kuu esimese päeva seisuga
nimekiri aktsionäridest, kelle aktsiatega on esindatud üle 20% aktsiakapitalist,
või nimekiri osanikest, kelle osaga on esindatud üle 20% osakapitalist;
20) keskkonnamõju hindamise aruande koopia koopia, juhul kui toetust taotletakse
ettevalmistavale tööle, milleks on § 3 lõikes 3 nimetatud keskkonnamõju
hindamine.
(2) Lisaks esitab taotleja Ametile avalduse «Struktuuritoetuse seaduse» § 9 lõikes 1 nimetatud struktuuritoetuste registrisse kandmiseks.
(3) Kui taotleja andmed ei ole põllumajandustoetuste ja põllumassiivide registrisse kantud, esitab taotleja toetuse esmakordsel taotlemisel koos lõikes 1 nimetatud dokumentidega avalduse andmete registrisse kandmiseks.
§ 8. Taotluse esitamine ja tähtaeg
(1) Toetuse taotlemiseks esitatakse selleks ettenähtud tähtajal Ametile määruse §-s 7 nimetatud dokumendid.
(2) Lõikes 1 nimetatud dokumendid esitatakse originaaldokumentidena, kui selles määruses ei ole ette nähtud dokumendi koopia esitamist. Taotlemisel esitatakse ka koopiad kõikidest esitatavatest originaaldokumentidest ja dokumentide koopiatest.
(3) Amet teatab toetuse taotluste esitamise tähtaja väljaandes Ametlikud Teadaanded.
(4) Taotleja ning toetuse saaja teavitab viivitamata Ametit kirjalikult määruse §-s 7 nimetatud dokumentides esitatud andmete muutumisest ja investeeringuobjektiga seonduvatest muudatustest.
(5) Ühe taotlusega saab taotleda toetust ühe kalasadama moderniseerimiseks.
5. peatükk
TAOTLEJA JA TAOTLUSE VASTAVAKS TUNNISTAMISE ALUSED JA KORD
§ 9. Taotluse vastuvõtmine
(1) Amet kontrollib taotluse esitamisel nõutavate dokumentide olemasolu ja taotluse tähtaegset esitamist.
(2) Amet teeb väljatrüki taotleja äriregistri kaardist, mis allkirjastatakse taotleja poolt.
(3) Taotluse esitamisel tehtud kontrolli tulemused kantakse kontroll-lehele, kuhu märgitakse esitatud ja esitamata dokumendid.
(4) Kui taotlus koos kõikide nõutavate dokumentidega on esitatud tähtaegselt, registreerib Amet taotluse infosüsteemis ning teostab väljatrüki § 7 lõikes 2 nimetatud avalduse osast kahes eksemplaris, mis allkirjastatakse taotleja ja vastuvõtmiseks Ameti poolt volitatud isiku poolt. Volitatud ametnik avab taotlustoimiku, millele lisatakse avalduse osa väljatrükk, taotleja äriregistri kaart ja kontroll-leht. Teine eksemplar avalduse osa väljatrükist väljastatakse taotlejale.
(5) Kui taotleja ei esitanud toetuse taotlemiseks kõiki nõutavaid dokumente või ei esitanud taotlust tähtaegselt, jäetakse taotlus vastavalt «Struktuuritoetuse seaduse» § 19 lõikele 7 läbi vaatamata.
(6) Kui taotluse vastuvõtmisel ei saa nõutava dokumendi vajadust ja sisulist täpsust üheselt tõlgendada, võtab Amet taotluse vastu ja avab taotlustoimiku.
§ 10. Andmete õigsuse kontroll
(1) Amet kontrollib vastuvõetud taotluse nõuetekohasust ja selles esitatud andmete õigsust.
(2) Ameti poolt volitatud isikul on taotluses esitatud andmete õigsuse kontrollimiseks ametitõendi esitamisel õigus viibida taotleja ettevõttes, sealhulgas hoones ja kinnisasjal, ning kontrollida taotleja nõusolekul dokumente kohapeal. Ameti volitatud ametnikul on taotluses esitatud andmete õigsuse kontrollimiseks ametitõendi esitamisel õigus viibida selle isiku nõusolekul, kelle käest taotleja investeeringu tegemiseks tellib teenust või tööd või ostab kaupa, tema ettevõttes, sealhulgas hoones ja kinnisasjal, ning kontrollida dokumente ettevõtte esindaja juuresolekul.
(3) Kontrollitoimingu tulemuste kohta koostab volitatud ametnik kontrollakti, mille allkirjastavad volitatud ametnik ja taotleja või isik, kelle käest taotleja investeeringu tegemiseks tellib teenust või tööd või ostab kaupa.
(4) Amet määrab vastavalt «Struktuuritoetuse seaduse» § 19 lõikele 3 taotlejale tähtaja puuduste kõrvaldamiseks, kui esitatud taotluses või muudes selle määruse alusel esitatud dokumentides on ebatäpsusi.
§ 11. Majandustegevuse vastavuse hindamine
(1) Taotluses esitatud andmete alusel hindab Amet taotleja, tema eelnenud majandustegevuse, kavandatava investeeringu ja sellele järgneva majandustegevuse vastavust arengukavas, «Struktuuritoetuse seaduses» ja selles määruses sätestatud nõuetele.
(2) Lõikes 1 nimetatud vastavuse hindamiseks võrdleb Amet taotlusvormil ja tegevuskavas märgitud andmeid omavahel ja neid andmeid tõendavates dokumentides esitatud andmetega ning analüüsib taotleja eelnenud majandustegevust.
(3) Taotleja poolt esitatud andmete kontrollimiseks ja võrdlemiseks on Ametil õigus kasutada teiste riiklike registrite andmeid ja vajadusel küsida taotlejalt selgitusi taotluses esitatud andmete täpsustamiseks.
(4) Taotluse esitamisele vahetult eelnenud kolme majandusaasta andmete alusel
arvutatakse aritmeetilise keskmisena järgmised finantsmajanduslikud näitajad:
1) maksevõime näitaja, mis peab olema suurem kui 1,0 ja mille arvutamiseks
jagatakse käibevara summa vastava majandusaasta lühiajaliste kohustuste
summaga;
2) likviidsuskordaja, mis peab olema suurem kui 0,3 ja mille arvutamiseks
jagatakse käibevara summa, millest on maha arvatud varude summa, vastava
majandusaasta lühiajaliste kohustuste summaga;
3) käiberentaabluse näitaja, mis peab olema suurem kui 0 ja mille arvutamiseks
jagatakse puhaskasumi summa netokäibe summaga;
4) võlakordaja, mis peab olema väiksem kui 2,3 ja mille arvutamiseks jagatakse
pikaajaliste ja lühiajaliste kohustuste summa vastava majandusaasta omakapitali
summaga.
(5) Taotluse esitamisele järgneva kolme planeeritava majandusaasta andmed finantsmajanduslike näitajate osas peavad kajastama ettevõtte jätkusuutlikkust võttes aluseks § 5 lõike 2 punktis 1 kehtestatud perioodi ning võttes aluseks lõike 4 kohaselt arvutatud näitajad. Taotleja majanduslikud tootmisnäitajad peavad investeeringujärgsetel aastatel tõendama tegevuse jätkamist tegevusalal, millele toetust taotleti.
§ 12. Taotluse ja taotleja vastavaks või mittevastavaks tunnistamine
(1) Taotlus vastab toetuse saamiseks esitatud nõuetele, kui:
1) on täidetud selles määruses sätestatud nõuded;
2) kõik omavahel võrreldavad andmed on samased ja nende seosed samasust kinnitavad;
3) kõigi võrreldavate andmete, sh analüüsitavate finantsmajanduslike näitajate
põhjal on võimalik eeldada ettevõtte majanduslikku jätkusuutlikkust;
4) ei esine «Struktuuritoetuse seaduse» § 19 lõikes 5 nimetatud asjaolud.
(2) Ameti poolt volitatud isik koostab kontroll-lehe. Kui taotleja, tema eelnenud majandustegevus või kavandatav investeering ei vasta toetuse saamiseks esitatud nõuetele, märgitakse kontroll-lehele, millised nõuded ei ole täidetud ja milliste andmete põhjal mittenõuetekohasus kindlaks tehti.
(3) Taotleja või taotluse mittevastavaks tunnistamise korral tehakse taotluse rahuldamata jätmise otsus.
6. peatükk
TAOTLUSE HINDAMINE
§ 13. Taotluse hindamine
(1) Vastavaks tunnistatud taotlustest moodustab Amet paremusjärjestuse. Taotluste
paremusjärjestuse määramiseks arvutab Amet kalasadamasse lossitud kala
taotlemisele eelnenud kolme kalendriaasta lossimisandmete alusel aritmeetilise
keskmise ning korrutab tulemused järgmiste koefitsientidega:
1) traalpüügi lossimismahu koefitsiendiga 0,1;
2) rannapüügi lossimismahu koefitsiendiga 1,3;
3) sisevetepüügi lossimismahu koefitsiendiga 3,7.
(2) Eelistatud on taotlejad, kes ei ole taotlemisele eelneval kalendriaastal antud meetme raames toetust saanud.
(3) Kui lõikes 2 nimetatud taotlejate taotluste rahastamise summa ei ületa meetme taotluste rahastamise eelarvet, siis rahuldatakse ülejäänud vastavaks tunnistatud taotlused vastavalt lõikes 1 toodud paremusjärjestusele.
7. peatükk
TAOTLUSE RAHULDAMINE JA RAHULDAMATA JÄTMINE
§ 14. Taotluse rahuldamine ja rahuldamata jätmine
(1) Ameti peadirektor teeb taotluse rahuldamise või rahuldamata jätmise otsuse «Struktuuritoetuse seaduse» § 20 lõike 2 punkti 2 alusel 90 tööpäeva jooksul, arvates taotluse esitamise tähtaja lõppemisest.
(2) Kui lõplikus paremusjärjestuses saavad vähemalt kaks taotlust võrdse hindamistulemuse ning ühe või mitme taotluse rahuldamiseks puuduvad rahalised vahendid, arvestatakse taotluste rahuldamisel taotluste esitamise järjekorda.
(3) Toetuse taotlus jäetakse rahuldamata «Struktuuritoetuse seaduse» § 20 lõike 4 alusel.
(4) Kui ettevalmistav töö ei vasta selle määruse § 3 lõikes 3 ning § 6 lõigetes 4 ja 5 sätestatud nõuetele, siis jäetakse investeeringutoetuse taotlus rahuldamata ettevalmistava töö osas.
(5) Kui toetuse määr ületab § 4 lõikes 1 toodud määra ning § 4 lõikes 4 lubatud summat, siis on Ametil õigus taotleja nõusolekul vähendada toetuse summat kuni lubatava piirini.
(6) Amet saadab taotlejale taotluse rahuldamata jätmise otsuse koopia otsuse tegemisest arvates viie tööpäeva jooksul posti teel väljastusteatega tähtkirjaga.
§ 15. Toetuse vastuvõtmise kinnitamine
(1) Amet saadab toetuse saajale pärast taotluse rahuldamise otsuse tegemist selle kohta kahes eksemplaris Ameti peadirektori allakirjutatud kinnituskirja ja kulude deklareerimiseks kasutatava selle määruse lisas 5 toodud väljamakse taotluse vormi (edaspidi kuludeklaratsioon) posti teel väljastusteatega tähtkirjaga.
(2) Toetuse vastuvõtmise ja sihipärase kasutamise kinnitamiseks kirjutab toetuse saaja kinnituskirjale alla, märgib allakirjutamise kuupäeva ja tagastab kinnituskirja ühe eksemplari Ametile posti teel väljastusteatega tähtkirjaga 15 kalendripäeva jooksul, arvates kinnituskirja saamisest.
(3) Kinnituskirja tagastamisega kinnitab toetuse saaja, et on nõus toetust vastu võtma, alustab investeeringu tegemist, kohustub täitma muid investeeringutoetuse saamiseks esitatud nõudeid, kasutama investeeringutoetust sihipäraselt ja tähtajaliselt ning investeeringutoetuse mittesihipärase kasutamise korral saadud raha Ameti nõudmisel tagasi maksma. Samuti lubab taotleja Ametil teostada järelevalvet investeeringu teostamise ja investeeringutoetuse sihipärase ning tähtaegse kasutamise üle ning Ameti määratud tähtajal esitada Ametile kirjalikud andmed investeeringutoetuse mõju hindamiseks toetuse saamisele järgneva viie aasta jooksul «Struktuuritoetuse seaduse» § 10 lõike 2 punkti 2 alusel kehtestatud toetuse seire ja hindamise üldise korra ja § 13 lõike 5 punkti 2 alusel kehtestatud toetuse seire läbiviimise eeskirja kohaselt.
(4) Investeeringu tegemisega ei tohi alustada ja investeeringu tegemist tõendavad dokumendid ei või olla väljastatud varem kui toetuse taotluse esitamisele vahetult järgneval päeval.
8. peatükk
TOETUSE VÄLJAMAKSETE TEOSTAMISE TINGIMUSED
§ 16. Investeeringu tegemist tõendavate dokumentide esitamine
(1) Toetuse saaja võib esitada investeeringu tegemist tõendavad dokumendid (koos kuludeklaratsiooniga) kuni neljas osas ühe taotluse kohta. Amet teatab kuludokumentide esitamise tähtaja väljaandes Ametlikud Teadaanded samaaegselt toetuse taotluste esitamise tähtajaga.
(2) Toetuse väljamaksmiseks esitab toetuse saaja «Struktuuritoetuse seaduse»
§ 11 lõike 2 punkti 2 alusel kehtestatud korras pärast investeeringu täielikku
või osadena tegemist ja selle eest täielikult või osadena tasumist, kuid
mitte varem kui pärast kinnituskirja allkirjastamist, Ametile kuludeklaratsiooni
koos järgmiste dokumentidega:
1) selle isiku, kellelt taotleja tellis teenust või tööd või ostis kaupa,
väljastatud arve-saatelehe või arve koopia;
2) punktis 1 nimetatud arve-saatelehe või arve koopial märgitud rahalise kohustuse
tasumist tõendava maksekorralduse koopia;
3) osutatud teenuse või tehtud töö või müüdud kauba üleandmist-vastuvõtmist
tõendava dokumendi koopia juhul, kui investeeringuobjektiks oli ehitis.
(3) Ettevalmistavate tööde kulutuste hüvitamiseks toetuse väljamaksmiseks esitab
toetuse saaja Ametile pärast kinnituskirja tagastamist kuludeklaratsiooni
koos järgmiste dokumentidega:
1) selle isiku, kellelt toetuse saaja tellis teenust või tööd, väljastatud
arve-saatelehe või arve koopia;
2) punktis 1 nimetatud arve-saatelehe või arve koopial märgitud rahalise kohustuse
tasumist tõendava maksekorralduse koopia.
(4) Kapitalirendi puhul esitab toetuse saaja Ametile pärast investeeringu täielikku
või osadena tegemist ja selle eest tasumist kapitalirendi lepingus ettenähtud
korras, kuid mitte varem kui pärast kinnituskirja allkirjastamist, toetuse
väljamaksmiseks kuludeklaratsiooni koos järgmiste dokumentidega:
1) selle isiku, kellelt kapitalirendile andja tellis teenust või tööd või
ostis kaupa, väljastatud arve-saatelehe või arve koopia;
2) punktis 1 nimetatud arve-saatelehe või arve koopial märgitud rahalise kohustuse
tasumist tõendava maksekorralduse koopia;
3) kapitalirendile andja ja toetuse saaja vahel sõlmitud kapitalirendi lepingu
ja maksegraafiku koopia.
(5) Lõike 2 punktis 1 ja ning lõike 4 punktis 1 nimetatud arve-saatelehe või arve koopial näidatud tehingu sisu peab vastama arve väljastanud isiku hinnapakkumisele.
§ 17. Riiklik järelevalve
(1) Amet kontrollib enne investeeringutoetuse väljamaksmist toetuse saaja esitatud investeeringu eest täielikku või osadena tasumist tõendava kuludeklaratsiooni ja sellele lisatud dokumentide nõuetekohasust ning nendes esitatud andmete õigsust «Struktuuritoetuse seaduse» § 25 alusel.
(2) Ameti järelevalveametnikul on taotluses esitatud andmete õigsuse kontrollimiseks
ametitõendi esitamisel õigus viibida toetuse saaja ettevõttes, sealhulgas
hoones ja kinnisasjal, ning kontrollida dokumente toetuse saaja nõusolekul.
Ameti järelevalveametnikul on taotluses esitatud andmete õigsuse kontrollimiseks
ametitõendi esitamisel õigus viibida selle isiku nõusolekul, kelle käest
toetuse saaja investeeringu tegemiseks tellis teenust või tööd või ostis
kaupa, tema ettevõttes, sealhulgas hoones ja kinnisasjal, ning kontrollida
dokumente ettevõtte esindaja juuresolekul. Ameti järelevalveametnikul on
õigus nõuda lõikes 1 nimetatud asjaolude kontrollimiseks dokumentide esitamist,
sealhulgas:
1) osutatud teenuse või tehtud töö või müüdud kauba üleandmist-vastuvõtmist
tõendavat dokumenti, kui investeeringuobjektiks on ehitis;
2) investeeringuobjekti omandiõigust tõendavat dokumenti;
3) kapitalirendi puhul kasutusõigust kinnitavat dokumenti;
4) ehitise korral kasutusluba;
5) paragrahvi 7 punktis 11 nimetatud keskkonnamemorandumis märgitud välisõhu
saasteluba, vee erikasutusluba, jäätmeluba, ohtlike jäätmete käitluslitsentsi,
maavara või maa-ainese kaevandamisluba või muud kavandatavaks tegevuseks
vajalikku luba;
6) Veterinaar- ja Toiduameti poolt «Toiduseaduse» (RT I 1999, 30, 415; 2002,
13, 81; 61, 375; 63, 387; 102, 603; 2004, 27, 177; 34, 236) alusel väljastatud
tunnustamise otsust;
7) raamatupidamise dokumente.
(3) Järelevalveametnik koostab järelevalvetoimingu tulemuste kohta kontrollakti, mille allkirjastavad järelevalveametnik ja toetuse saaja või isik, kelle käest toetuse saaja investeeringu tegemiseks tellis teenust või tööd või ostis kaupa.
§ 18. Ameti ettekirjutus
«Struktuuritoetuse seaduse» § 25 lõike 1 punkti 5 alusel on järelevalveametnikul õigus järelevalve käigus avastatud puuduste kõrvaldamiseks teha toetuse saajale ettekirjutus.
§ 19. Toetuse väljamaksete teostamise tingimused ja toetuse maksmisest keeldumine
(1) Toetus makstakse välja «Struktuuritoetuse seaduse» § 11 lõike 2 punkti 2 alusel kehtestatud korras.
(2) Ameti peadirektor teeb investeeringutoetuse maksmise otsuse sellise aja jooksul, et oleks võimalik toetusraha toetuse saaja arveldusarvele või kapitalirendi korral taotleja nimetatud kapitalirendile andja arveldusarvele kanda kolme kuu jooksul selle määruse § 16 lõigetes 2, 3 ja 4 nimetatud nõuetekohaste dokumentide saamisest arvates.
(3) Ameti peadirektor teeb investeeringutoetuse maksmise või maksmisest keeldumise otsuse. Investeeringutoetuse maksmisest keeldumise otsus tehakse 25 tööpäeva jooksul, arvates toetuse maksmisest keeldumise aluseks olevast asjaolust teadasaamisest. Maksmisest keeldumise otsust peab põhjendama.
(4) Toetust ei maksta, kui tehakse kindlaks § 14 lõikes 3 toodud taotluse rahuldamata
jätmise asjaolud või kui:
1) toetuse saaja ei ole investeeringuobjekti või selle osa eest tasunud või
ei ole esitanud nõuetekohaseid investeeringut tõendavaid dokumente § 16
lõikes 1 ettenähtud tähtajaks;
2) toetuse saaja tegevus ei vasta «Struktuuritoetuse seaduses» ja selles määruses
kehtestatud nõuetele või ta ei kasuta saadud toetust sihipäraselt;
3) toetuse saaja on jätnud kinnituskirja § 15 lõikes 2 ettenähtud tähtpäevaks
tagastamata;
4) toetuse saaja, kellele järelevalve käigus avastatud puuduse kõrvaldamiseks
on tehtud ettekirjutus, on jätnud ettekirjutuse tähtpäevaks täitmata.
(5) Toetust ei maksta ettevalmistava töö osas, kui tehakse kindlaks § 14 lõikes 4 toodud taotluse rahuldamata jätmise asjaolud või kui toetuse saaja ei ole ettevalmistava töö kohta esitanud nõuetekohaseid investeeringu tegemist tõendavaid dokumente.
(6) Kui toetust ei maksta lõikes 4 toodud asjaolude kindlakstegemisel, siis ei hüvitata taotlejale ka tehtud kulutusi ettevalmistava töö osas.
(7) Amet saadab toetuse saajale investeeringtoetuse maksmisest keeldumise otsuse koopia otsuse tegemisest arvates kolme tööpäeva jooksul posti teel väljastusteatega tähtkirjaga.
§ 20. Dokumentide säilitamine
Kõiki taotlemise ja toetusega seotud dokumente ja lepinguid peavad Amet ja toetuse saaja säilitama vähemalt 2015. aasta 31. detsembrini. Nimetatud dokumente säilitatakse Ametis vastavalt «Arhiiviseadusele» (RT I 1998, 36/37, 552; 1999, 16, 271; 2000, 92, 597; 2001, 88, 531; 93, 565; 2002, 53, 336; 61, 375; 63, 387; 82, 480; 2004, 28, 188).
Minister Ester TUIKSOO |
Kantsler Ants NOOT |
Põllumajandusministri 17. jaanuari 2005. a määruse nr 3 ««Eesti riikliku
arengukava Euroopa Liidu struktuurifondide kasutuselevõtuks – ühtne programmdokument
2004–2006» meetme 3.11 «Kalanduse käitlemisketi investeeringutoetuse meetmed»
alameetme 3.11.3 «Kalasadamate moderniseerimine» tingimused» lisa 1 |
INVESTEERINGUOBJEKTI PAKKUMISKUTSE
Taotleja ärinimi / füüsilisest isikust ettevõtja nimi: | Taotleja postiaadress ja kontaktandmed: |
|
|
||||||||||
Taotleja äriregistrikood / isikukood: | |||||||||||
|
PAKKUMISKUTSE nr
|
|
Isiku ärinimi või füüsilisest isikust ettevõtja
nimi, kellele pakkumiskutse esitatakse: |
|
|
Käesolevaga kutsume Teid esitama oma hinnapakkumine käesoleva pakkumiskutse lisas toodud tehnilistes tingimustes nimetatud kaupade ja teenuste osas.
Teie hinnapakkumine kroonides või eurodes (1 EUR = 15,6466 EEK) tuleb esitada enne
____________________________ | ja peab jääma jõusse kuni | ____________________________ | . |
(kuupäev) | (kuupäev) |
Kaup peab olema uus. Hinnapakkumises tuleb ära näidata pakkuja ärinimi või füüsilisest isikust ettevõtja nimi, äriregistrikood või isikukood, aadress, kontaktandmed ning kaupade ja teenuste nimetused, käibemaksuta maksumus, käibemaks ja käibemaksuga maksumus pakutavate kaupade ning teenuste osas eraldi ja kokku.
Palun kinnitage oma hinnapakkumises, et kaup on uus.
Hinnapakkumisele palume märkida garantii kehtivusaeg (aastates) ja tehnilise hoolduse võimaluste loetelu.
Hinnapakkumisel palume kinnitust, et kauba ja teenuste üleandmisel ja vastuvõtmisel koostatakse vastav kauba ja teenuste üleandmist ja vastuvõtmist kinnitav dokument, milles kinnitatakse kauba tehnilistele tingimustele vastavust ja töökorras olekut. Palume kinnitust, et arve kauba või teenuse kohta väljastatakse kroonides (EEK) või eurodes (EUR).
Hinnapakkumises esitatud andmete õigsuse kontrollimiseks on Ameti volitatud isikul ametitõendi esitamisel õigus viibida Teie ettevõttes, sealhulgas hoonetes ja kinnisasjal, ning kontrollida dokumente kohapeal.
Hinnapakkumise ning kauba ja teenuse üleandmisega ja vastuvõtmisega seotud dokumendid peavad olema eesti- või ingliskeelsed.
Hinnapakkumine palume saata või tuua aadressil: | __________________________________________________ |
__________________________________________________ |
Nõutav tehniline spetsifikatsioon (identne kõigile kauba või teenuse tarnijatele)
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
Pakkumiskutse esitaja: | __________________________ |
Kantsler Ants NOOT |
Põllumajandusministri 17. jaanuari 2005. a määruse nr 3 ««Eesti riikliku
arengukava Euroopa Liidu struktuurifondide kasutuselevõtuks – ühtne programmdokument
2004–2006» meetme 3.11 «Kalanduse käitlemisketi investeeringutoetuse meetmed»
alameetme 3.11.3 «Kalasadamate moderniseerimine» tingimused» lisa 2 |
KALASADAMA MODERNISEERIMISE TAOTLUS1
A osa |
||||||||||||||
1. |
Taotleja ärinimi2 |
|||||||||||||
2. |
Taotleja või tema seadusjärgse esindaja ees- ja perekonnanimi3 |
Eesnimi |
Perekonnanimi |
|||||||||||
3. |
Taotleja või tema seadusjärgse esindaja isikukood4 |
|||||||||||||
4. |
Äriregistrikood5 |
|
||||||||||||
5. |
Käibemaksukohustuslaseks6 registreerimise number |
|||||||||||||
6. |
Arveldusarve number7 |
|||||||||||||
7. |
Arveldusarve omaniku nimi7 |
|||||||||||||
8. |
Arveldusarve viitenumber7 |
|||||||||||||
9. |
Taotleja postiaadress ja kontaktandmed |
|||||||||||||
9.1. |
Tüüp: Sadama kasutaja8 |
|||||||||||||
9.2. |
Tüüp: Sadama omanik8 |
|||||||||||||
9.3. |
Sihtgrupp: Sadama kasutaja9 |
|||||||||||||
9.4. |
Sihtgrupp: Sadama omanik9 |
|||||||||||||
9.5. |
Sihtgrupp: Riigiadministratsioon9 |
|||||||||||||
9.6. |
Maakond |
|||||||||||||
9.7. |
Vald või linn |
|||||||||||||
9.8. |
Küla, alev, alevik |
|||||||||||||
9.9. |
Tänav/maja ja postiindeks |
|||||||||||||
9.10. |
Telefon, faks, e-post |
|||||||||||||
10. |
Kavandatava investeeringuobjekti asukoht10 |
|||||||||||||
10.1. |
Maakond |
|||||||||||||
10.2. |
Vald või linn |
|||||||||||||
10.3. |
Küla, alev, alevik |
11. | Kood |
Taotletava investeeringuobjekti nimetus |
Investeeringuobjekti käibemaksuta maksumus, EEK |
Toetuse summa, EEK |
||||||||||
11.1. | 01 |
Sadamakai ehitamine ja rekonstrueerimine |
||||||||||||
11.2. | 02 |
Elektri- ja veevarustuspunkti ehitamine ja rekonstrueerimine |
||||||||||||
11.3. | 03 |
Kütusetankla ehitamine ja rekonstrueerimine |
||||||||||||
11.4. | 04 |
Kalalaevade hooldamiseks ja remondiks vajaliku ehitise ehitamine ja rekonstrueerimine |
||||||||||||
11.5. | 05 |
Kalurite olmehoone või -ruumi ehitamine ja rekonstrueerimine |
||||||||||||
11.6. | 06 |
Kalalaeva teenindamiseks vajaliku seadme (elektri-, veevarustus-, kütuse tankimis-, laevade hooldamis- ja remondiseade) ostmine ja paigaldamine |
||||||||||||
11.7. | 07 |
Kalasadama tee ehitamine, rekonstrueerimine või teekatete parendamine |
||||||||||||
11.8. | 08 |
Kalatoodete ladustamine ja säilitamine kalasadamas, sh vajaliku külmhoone, laohoone, hulgimüügihoone ehitamine ja rekonstrueerimine |
||||||||||||
11.9. | 09 |
Lossimiseks ja ladustamiseks vajaliku seadme, sh kastipesuliini ostmine ja paigaldamine |
||||||||||||
11.10. | 10 |
Jäämasina ostmine ja paigaldamine |
||||||||||||
12. |
Kavandatavate investeeringuobjektide käibemaksuta maksumus kokku |
|||||||||||||
12.1. |
sh kapitalirendiga ostetav |
|||||||||||||
13. |
Ettevalmistavad tööd |
|||||||||||||
13.1. | 01 |
Kavandatava investeeringuobjektiga seotud projekteerimistööde käibemaksuta maksumus |
||||||||||||
13.2. | 02 |
Kavandatava investeeringuobjekti projekteerimiseks vajalike ehitusgeoloogiliste ja -geodeetiliste uurimistööde käibemaksuta maksumus |
||||||||||||
13.3. | 03 |
Investeeringutoetuse taotluse ja tegevuskava ning neis esitatud andmeid tõendavate dokumentide koostamiseks tellitud tööde ja teenuste käibemaksuta maksumus |
||||||||||||
13.4. | 04 |
Kavandatava investeeringuga seotud keskkonnamõju hindamise käibemaksuta maksumus |
||||||||||||
13.5. |
Ettevalmistavate tööde käibemaksuta maksumus kokku ridadelt 13.1, 13.2, 13.3 ja 13.4 |
|||||||||||||
13.6. |
Nende ettevalmistavate tööde maksumus, millele taotletakse toetust ning mis ei ületa 12% real 12 olevat investeeringuobjektide käibemaksuta maksumust ja reale 13.5 märgitud summat |
|||||||||||||
Toetatava investeeringu käibemaksuta maksumus |
||||||||||||||
14. |
Toetatava investeeringu käibemaksuta maksumus KOKKU (ridade 12 ja 13.5 summa kokku) |
|||||||||||||
Kalasadama moderniseerimise taotlus B osa |
||||||||||||||
16. |
Kavandatava investeeringu tegemise aeg11 |
Alguskuupäev (pp.kk.aa) |
Lõppkuupäev (pp.kk.aa) |
|||||||||||
17. |
Kapitalirendile andja12 |
|||||||||||||
18. |
Kinnitan nõusolekut kanda kapitalirendi puhul toetusraha kapitalirendile andja arveldusarvele.13 |
|||||||||||||
19. |
Kinnitan, et kavandatava investeeringu maksumusse on arvestatud vaid selle määruse §-s 3 lubatud tegevused ning toetust ei taotleta selle määruse §-s 6 nimetatud kulutustele.14 |
|||||||||||||
20. |
Kinnitan, et investeeringuobjektiga kaasneva projekteerimistöö, projekteerimiseks vajaliku ehitusgeoloogilise ja -geodeetilise uurimustöö, keskkonnamõju hindamise, toetuse taotluse ja tegevuskava ning neis esitatud andmeid tõendavate dokumentide koostamiseks tellitud töö ja teenuse (mis ei ületa 12% investeeringuobjekti käibemaksuta maksumusest) eest tasumiseks esitatud arve või arve-saateleht on väljastatud pärast 1. jaanuari 2004. a.14 |
|||||||||||||
21. |
Kinnitan, et taotleja ja väljavalitud hinnapakkuja ei oma osalust üksteise ettevõtjas ning nende osanik või aktsionär ei tohi kuuluda sama ettevõtja juhatusse või nõukokku.14 |
|||||||||||||
22. |
Kinnitan, et kalalaevade hooldamiseks ja remondiks vajalikku rajatist ei kasutata laevade ehitamise eesmärgil.14 |
|||||||||||||
23. |
Kokkuvõte investeeringu eesmärkidest ja tegevustest15 |
|||||||||||||
24. |
Loetelu investeeringuga sisuliselt seonduvate projektide kohta16 |
|||||||||||||
25. |
Kinnitan, et ei ole antud investeeringule ühestki teisest fondist raha taotlenud.14 |
Kinnitan, et ei ole eelnevalt sama meetme raames toetust saanud. Kinnitan oma allkirjaga, et olen teadlik riikliku arengukava kalasadama moderniseerimise toetuse taotlemisele kehtestatud nõuetest ja vastan toetuse saamiseks esitatavatele nõuetele. Kinnitan kõigi esitatud andmete ja dokumentide õigsust ning võimaldan neid kontrollida.
Kohustun toetuse saamisele järgneval viiel aastal vastama järelepärimistele ning küsitluslehtedele.
Annan nõusoleku kanda minu isikuandmed kandmiseks struktuuritoetuste registrisse ning kasutada neid toetuse määramisel ja maksmisel.
____________________________________ | |
(allkiri) | |
____________________________________ |
(taotluse esitamise kuupäev, kuu ja aasta) |
(taotleja või tema esindaja ees- ja perekonnanimi) | |
Vastuvõtja allkiri ............................. |
1 Kalasadama moderniseerimise taotlus koos tegevuskavaga ning neis andmeid tõendavate dokumentidega esitatakse Ameti taotluste vastuvõtmiseks volitatud ametnikule. Avaldus täidetakse trükitähtedega. Kui taotleja ei pea mõnda rida täitma, siis märgitakse vastavale reale sümbol «×».
2 Reale 1 märgitakse äriregistrisse kantud ettevõtja ärinimi.
3 Reale 2 märgitakse füüsilisest isikust ettevõtja andmed või äriühingu puhul tema seadusjärgse esindaja andmed. Taotluse allkirjastab real 2 märgitud isik või taotlust esitama volitatud isik.
4 Reale 3 märgitakse reale 2 märgitud isiku isikukood.
5 Reale 4 märgitakse real 1 märgitud taotleja äriregistri kood või füüsilisest isikust ettevõtja äriregistrikood.
6 Reale 5 märgitakse real 1 märgitud taotleja käibemaksukohustuslaseks registreerimise number.
7 Reale 6 märgitakse selle arveldusarve number, millele soovitakse väljamakstava toetusraha kandmist ning millelt tasutakse kavandatava investeeringu eest. Juhul kui taotlejaks on füüsilisest isikust ettevõtja, märgitakse reale 7 arveldusarve omaniku nimi. Reale 8 märgitakse arveldusarve viitenumber, kui see on olemas. Read 6, 7 ja 8 jäetakse täitmata, kui investeering tehakse kapitalirendiga.
8 Märkida ära vastav tüüp, mille alla ettevõte kuulub.
9 Märkida ära sihtgrupid, kellele sadam ja investeering on suunatud.
10 Ridadele 10.1–10.3 märgitakse kalasadama asukoht.
11 Reale 16 märgitakse kavandatav projekti (sh ettevalmistava töö) alguskuupäev, kui ettevalmistavad tööd on tehtud ja projekti lõppkuupäev. Projekti alguskuupäev peab olema hilisem kui 1. jaanuar 2004. a. Projekti lõppkuupäev ei tohi olla hilisem kui PRIA poolt Ametlikes Teadaannetes avaldatud kuupäev.
12 Reale 17 märgitakse kapitalirendile andja ärinimi, juhul kui taotleja kavandatav investeeringuobjekt ostetakse kapitalirendi korras. Juhul kui nimetatud kapitalirendile andjaid on mitu, märgitakse kõikide kapitalirendile andjate ärinimed.
13 Reale 18 märgib taotleja «JAH», millega kinnitab vastavat nõusolekut, kui investeering tehakse kapitalirendiga.
14 Ridadele 19, 20, 21, 22 ja 25 märgib taotleja «JAH», millega kinnitab vastavat nõusolekut.
15 Reale 23 märgitakse lühidalt projekti eesmärk ja tegevused.
16 Reale 24 märgitakse investeeringuga sisuliselt seonduva projekti andmed. Sisuliselt seonduvaks projektiks loetakse projekt, mille varasem teostamine on hädavajalik käesoleva projekti teostamiseks või mille teostamata jätmine takistab käesoleva projekti tegemist.
TAOTLUSVORMI INDIKAATORITE LEHT
Palun vastake kõikidele küsimustele. Valige üks sobiv vastusevariant, märkides kasti rist (×)!
I. Horisontaalsed indikaatorid
1. Projekti rakendamise asukoht1
1. Maal
2. Linnas
3. Regionaalselt määratlemata
2. Mõju keskkonnaseisundile2
1. Suunatud otseselt keskkonnaseisundi parandamisele
2. Keskkonnasõbralik
3. Neutraalne
Põhjendage, milles väljendub projekti positiivne või keskkonnasõbralik mõju keskkonnaseisundile (vastama ei pea, kui vastasite «neutraalne»).
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
3. Mõju meeste ja naiste vahelise ebavõrdsuse vähendamisele üldiselt3
1. projekt on suunatud otseselt soolise võrdõiguslikkuse edendamisele
2. projekt vähendab soolist ebavõrdsust
3. projekt ei mõjuta meeste ja naiste vahelist ebavõrdsust
Põhjendage, milles väljendub projekti suunatud või vähendav mõju soolisele ebavõrdsusele (vastama ei pea, kui vastasite «ei mõjuta»).
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
4. Projekti mõju meeste ja naiste vahelise ebavõrdsuse vähendamisele tööhõives4
1. projekt toetab meeste ja naiste võrdset integreerimist tööturule
2. projekt toetab meeste ja naiste võrdset osalemist hariduses ja kutseõppes
3. projekt edendab naisettevõtlust
4. projekt toetab töö- ja pereelu ühitamist
5. projekti vahetu mõju meeste ja naiste vahelise ebavõrdsuse vähendamisele raskesti määratav
Põhjendage, milles väljendub projekti toetav või edendav mõju meeste ja naiste vahelisele ebavõrdsusele tööhõives (vastama ei pea, kui vastasite «raskesti määratav»).
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
5. Mõju infoühiskonna edendamisele5
1. infoühiskonda edendava mõjuga
2. neutraalne
Põhjendage, milles väljendub projekti edendav mõju infoühiskonna edendamisele (vastama ei pea, kui vastasite «neutraalne»).
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
6. Mõju tööhõivele (töökohtade loomise läbi)6
1. töökohti loov
2. neutraalne
Järgmisele küsimusele vastake vaid juhul, kui eelmise küsimuse korral on märgitud, et projekt on töökohti loov!
7. Loodavate töökohtade arv7
1. Kokku ..............
sh 2. ........... naist
3. ........... meest
8. Mõju tööhõivele (töökohtade säilitamise läbi)8
1. töökohti säilitav
2. neutraalne
Järgmisele küsimusele vastake vaid juhul, kui eelmise küsimuse korral on märgitud, et projekt on töökohti säilitav!
9. Säilitatavate töökohtade arv9
1. Kokku ..............
sh 2. ........... naist
3. ........... meest
II. Meetmespetsiifilised indikaatorid
1.1. Kalasadamate laiendamine10
Investeeringu abil ehitatavate/laiendatavate/soetatavate...
1) kai(de) pindala | ............... m2 |
2) kai(de) pikkus | ............... m |
3) külmhoone(te) mahutavus | ............... m3 |
4) laohoonete (va külmhooned) mahutavus | ............... m3 |
5) käitlemisseadmete arv | ............... tk |
6) jäämasinate arv | ............... tk |
7) elektri ja/või veevarustuspunktide arv | ............... tk |
8) kütusetanklate arv | ............... tk |
9) muude rajatiste arv | ............... tk |
10) hulgimüügihoonete pindala | ............... m2 |
11) ehitatud tee pikkus | ............... m |
1.2. Kalasadamate moderniseerimine ilma võimsuse suurenemiseta11
1. Kas Teie investeering parandab kalatööstuse hügieenitingimusi?
1. Jah
2. Ei
2. Kas Teie investeering vähendab keskkonnakoormust?
1. Jah
2. Ei
3. Kas Te investeerisite seadmetesse, millele on paigaldatud teenuse parandamise süsteemid (kvaliteet, tehnoloogilised uuendused)?
Jah
Ei
Kinnitan andmete õigsust
(allkiri)
1 Projekti rakendamise
asukoha määramisel valitakse asukoht, kus projekti soovitakse ellu
viia ehk kus hakkab asuma investeeringuobjekt või mis ala ta teenindab.
Kui taotletavat objekti kasutatakse nii linnas kui maal, siis valitakse vastuse
variandiks regionaalselt määratlemata.
2 Projekti mõju
keskkonnale sõltub taotletavatest objektidest. Kui taotletakse toetust
mitmele objektile, millest üks on suunatud keskkonna parandamisele (nt
vee puhastamise seadmed), aga teise objekti mõju on neutraalne, siis
valitakse vastuseks keskkonnasõbralik. Kui taotletakse toetust ühele
objektile, mis on otseselt suunatud keskkonna parandamisele (reovete puhastussüsteemide
ehitamine), siis valitakse vastusevariant nr 1. Kui taotletaval objektil pole
üldse mõju keskkonnale, siis valitakse vastusevariant nr 3.
3 Eeldatav mõju
soolisele võrdõiguslikkusele üldiselt neutraalne. Kui leitakse,
et projekt on suunatud soolise võrdõiguslikkuse edendamisele või
vähendab soolist ebavõrdsust, siis valitakse vastav vastusevariant.
4 Valida projektile kõige
lähedasem mõju.
5 Eeldatav mõju
infoühiskonnale on «neutraalne».
6,7 Uue töökoha
all mõistetakse projekti kaudu loodavaid töölepingu alusel
täistööajaga töökohti. Töökohad võivad
olla hooajalised, täis- või osalise tööajaga. Töökohad
märgitakse arvestatuna täiskohtadeks. Eraldi märgitakse mehed,
naised, kõik töökohad kokku. Kui töökoht on näiteks
osalise tööajaga (nt poolepäevane), saadakse 0,5 uut töökohta.
Kui töökoht on hooajaline, saadakse näiteks kolmekuulise tööperioodi
puhul 0,25 töökohta.
8,9 Säilitatud töökohtade
hulka ei saa automaatselt lugeda näiteks praegust töötajate arvu,
kuid säilitatud töökohtade hulka saab lugeda sellised kohad,
mis ilma projektile antava struktuuritoetuseta kaoksid. Töökohad märgitakse
arvestatuna täiskohtadeks. Eraldi märgitakse mehed, naised, kõik
töökohad kokku. Kui töökoht on näiteks osalise tööajaga
(poolepäevane), saadakse 0,5 uut töökohta. Kui töökoht
on hooajaline, saadakse näiteks kolmekuulise tööperioodi puhul
0,25 töökohta.
10 Küsimustele vastatakse
juhul, kui investeeringutoetust taotleti kalasadamete laiendamiseks.
11 Küsimustele vastatakse
juhul, kui investeeringutoetust taotleti kalasadamate moderniseerimiseks ilma
võimsust suurendamata.
Kantsler Ants NOOT |
Põllumajandusministri 17. jaanuari 2005. a määruse nr 3 ««Eesti riikliku
arengukava Euroopa Liidu struktuurifondide kasutuselevõtuks – ühtne programmdokument
2004–2006» meetme 3.11 «Kalanduse käitlemisketi investeeringutoetuse meetmed»
alameetme 3.11.3 «Kalasadamate moderniseerimine» tingimused» lisa 3 |
KALASADAMA MODERNISEERIMISE TEGEVUSKAVA
Tabel 1. Taotleja ja sadama andmed |
|||||||||||
1 |
Taotleja ärinimi |
||||||||||
2 |
Äriregistrikood |
||||||||||
3 |
Andmed moderniseeritava kalasadama kohta |
||||||||||
4 |
Sadama nimi |
||||||||||
5 |
Sadama, asukoht ja aadress |
||||||||||
6 |
Sadama valdaja |
||||||||||
7 |
Andmed sadamas asuvate kaide kohta |
||||||||||
7.1 |
Kai number/nimi |
Kasutamise otstarve |
|||||||||
7.2 | |||||||||||
7.3 | |||||||||||
7.4 | |||||||||||
7.5 | |||||||||||
7.6 | |||||||||||
7.7 | |||||||||||
Tabel 2. Investeeringu kirjeldus1 |
|||||||||||
1. |
Kavandatava investeeringu eesmärk: |
||||||||||
|
|||||||||||
2. |
Investeeringujärgse majandustegevuse lühikirjeldus: |
||||||||||
|
Tabel 3. Töötajad ja toodang |
|||||||
Ühik |
Taotlemisele eelnenud majandusaasta viimase päeva seisuga |
Taotlemise majandusaasta viimase päeva seisuga |
Planeeritava esimese majandusaasta viimase päeva seisuga |
Planeeritava teise majandusaasta viimase päeva seisuga |
Planeeritava kolmanda majandusaasta viimase päeva seisuga |
||
1 |
Töötajad |
||||||
2 |
Töölepingu alusel töötavad isikud |
||||||
3 |
muudel alustel2 |
||||||
4 |
Teenused (toodang) |
||||||
5 |
– |
||||||
6 |
– |
||||||
7 |
– |
||||||
8 |
– |
||||||
9 |
– |
||||||
10 |
– |
||||||
11 |
– |
||||||
12 |
– |
||||||
13 |
– |
||||||
14 |
– |
||||||
15 |
– |
||||||
16 |
– |
||||||
17 |
– |
||||||
18 |
– muud teenused3 |
||||||
19 |
– |
||||||
20 |
– |
||||||
21 |
– |
||||||
22 |
– |
||||||
23 |
Realiseerimise netokäive |
||||||
24 |
– |
krooni |
|||||
25 |
– |
krooni |
|||||
26 |
– muud teenused |
krooni |
|||||
27 |
– |
krooni |
|||||
28 |
– |
krooni |
|||||
29 |
– |
krooni |
|||||
30 |
– |
krooni |
|||||
31 |
– |
krooni |
|||||
32 |
– |
krooni |
|||||
33 |
realiseerimise netokäive kokku |
krooni |
Tabel 4. Varad, kohustused ja omakapital4
A |
B |
C |
D |
E |
F |
G |
Taotlemise majandusaasta viimase päeva seisuga |
Planeeritava esimese majandusaasta viimase päeva seisuga |
Planeeritava teise majandusaasta viimase päeva seisuga |
Planeeritava kolmanda majandusaasta viimase päeva seisuga |
Planeeritava neljanda majandusaasta viimase päeva seisuga |
||
1 |
VARAD (AKTIVA) |
|||||
2 |
Käibevara |
|||||
3 |
Raha ja pangakontod |
|||||
4 |
Aktsiad ja muud väärtpaberid |
|||||
5 |
Nõuded ostjate vastu |
|||||
6 |
sh ebatõenäoliselt laekuvad arved (miinusega) |
|||||
7 |
Mitmesugused nõuded |
|||||
8 |
Viitlaekumised |
|||||
9 |
Ettemakstud tulevaste perioodide kulud |
|||||
10 |
sh maksude ettemaksed ja tagasinõuded |
|||||
11 |
Varud |
|||||
12 |
– tooraine ja materjal |
|||||
13 |
– lõpetamata toodang |
|||||
14 |
– valmistoodang |
|||||
15 |
– ostetud kaubad müügiks |
|||||
16 |
– ettemaksed hankijatele |
|||||
17 |
Varud KOKKU |
|||||
18 |
Käibevara KOKKU |
|||||
19 |
Põhivara |
|||||
20 |
Pikaajalised finantsinvesteeringud |
|||||
21 |
Materiaalne põhivara |
|||||
22 |
Maa ja ehitised |
|||||
23 |
Masinad ja seadmed |
|||||
24 |
Muu inventar, tööriistad, sisseseade ja muu |
|||||
25 |
Akumuleeritud põhivara kulum (miinusega) |
|||||
26 |
Lõpetamata ehitised |
|||||
27 |
Ettemaksed materiaalse põhivara eest |
|||||
28 |
Materiaalne põhivara KOKKU |
|||||
29 |
Immateriaalne põhivara |
|||||
30 |
Põhivara KOKKU |
|||||
31 |
VARAD (AKTIVA) KOKKU |
A |
B |
C |
D |
E |
F |
G |
Taotlemise majandusaasta viimase päeva seisuga |
Planeeritava esimese majandusaasta viimase päeva seisuga |
Planeeritava teise majandusaasta viimase päeva seisuga |
Planeeritava kolmanda majandusaasta viimase päeva seisuga |
Planeeritava neljanda majandusaasta viimase päeva seisuga |
||
32 |
KOHUSTUSED ja OMAKAPITAL (PASSIVA) |
|||||
33 |
Lühiajalised kohustused |
|||||
34 |
Võlakohustused (välja arvatud pangalaenud) |
|||||
35 |
Pikaajaliste pangalaenude tagasimaksed järgmisel perioodil |
|||||
36 |
Kapitalirendi tagasimaksed järgmisel perioodil |
|||||
37 |
Lühiajalised laenud krediidiasutustelt |
|||||
38 |
Ostjate (tellijate) ettemaksed toodete ja kaupade eest |
|||||
39 |
Võlad hankijatele |
|||||
40 |
Mitmesugused võlad |
|||||
41 |
Maksuvõlad |
|||||
42 |
Viitvõlad |
|||||
43 |
Lühiajalised eraldised |
|||||
44 |
Muud ettemaksed, tulevaste perioodide tulud |
|||||
45 |
Lühiajalised kohustused KOKKU |
|||||
46 |
Pikaajalised kohustused |
|||||
47 |
Mittekonverteeritavad võlakohustused |
|||||
48 |
sh kapitalirendi kohustus |
|||||
49 |
Konverteeritavad võlakohustused |
|||||
50 |
Pangalaenud |
|||||
51 |
Muud laenud krediidiasutustelt |
|||||
52 |
Muud pikaajalised võlad |
|||||
53 |
Pikaajalised eraldised |
|||||
54 |
Pikaajalised kohustused KOKKU |
|||||
55 |
Kohustused KOKKU |
|||||
56 |
Omakapital |
|||||
57 |
....................kapital5 |
|||||
58 |
Ettevõtte jooksva aasta väljamaksed/sissemaksed6 |
|||||
59 |
Aažio |
|||||
60 |
Reservid |
|||||
61 |
Eelmiste perioodide jaotamata kasum |
|||||
62 |
Aruandeaasta kasum (kahjum) |
|||||
63 |
Oma aktsiad või oma osad (miinusega) |
|||||
64 |
Omakapital KOKKU |
|||||
65 |
KOHUSTUSED ja OMAKAPITAL (PASSIVA) KOKKU |
Tabel 5a Kasumiaruanne (skeem 1)4
A |
B |
C |
D |
E |
F |
G |
Taotluse esitamise majandusaasta |
Planeeritav esimene majandusaasta |
Planeeritav teine majandusaasta |
Planeeritav kolmas majandusaasta |
Planeeritav neljas majandusaasta |
||
1 |
Äritulud |
|||||
2 |
Realiseerimise netokäive |
|||||
3 |
Valmis- ja lõpetamata toodangu jääkide muutus |
|||||
4 |
Kapitaliseeritud väljaminekud oma tarbeks põhivara valmistamiseks |
|||||
5 |
Muud äritulud |
|||||
6 |
sh dotatsioonid/toetused |
|||||
7 |
Äritulud KOKKU |
|||||
8 |
Ärikulud |
|||||
9 |
Kaubad, toore, materjal ja teenused |
|||||
10 |
Mitmesugused tegevuskulud |
|||||
11 |
Tööjõukulu |
|||||
12 |
Kulum |
|||||
13 |
Muud ärikulud |
|||||
14 |
Ärikulud KOKKU |
|||||
15 |
Finantstulud |
|||||
16 |
Finantstulud tütarettevõtete aktsiatelt ja osadelt |
|||||
17 |
Finantstulud sidusettevõtete aktsiatelt ja osadelt |
|||||
18 |
Finantstulud muudelt pikaajalistelt finantsinvesteeringutelt |
|||||
19 |
Kasum valuutakursi muutustest |
|||||
20 |
Muud intressi- ja finantstulud |
|||||
21 |
Finantstulud KOKKU |
|||||
22 |
Finantskulud |
|||||
23 |
Tütarettevõtete aktsiate ja osadega seotud finantskulud |
|||||
24 |
Sidusettevõtete aktsiate ja osadega seotud finantskulud |
|||||
25 |
Intressikulud |
|||||
26 |
Kahjum valuutakursi muutustest |
|||||
27 |
Finantsinvesteeringute väärtuse muutus |
|||||
28 |
Muud finantskulud |
|||||
29 |
Finantskulud KOKKU |
|||||
30 |
Kasum (kahjum) majandustegevusest |
|||||
31 |
Erakorralised tulud |
|||||
32 |
Erakorralised kulud |
|||||
33 |
Kasum (kahjum) enne maksustamist |
|||||
34 |
Tulumaks |
|||||
35 |
Aruande puhaskasum (-kahjum) |
Tabel 5b Kasumiaruanne (skeem 2)4
A |
B |
C |
D |
E |
F |
G |
Taotluse esitamise majandusaasta |
Planeeritav esimene majandusaasta |
Planeeritav teine majandusaasta |
Planeeritav kolmas majandusaasta |
Planeeritava neljas majandusaasta |
||
36 |
Realiseerimise netokäive |
|||||
37 |
Realiseeritud toodete (kaupade, teenuste) kulu |
|||||
38 |
Brutokasum (-kahjum) |
|||||
39 |
Turustuskulud |
|||||
40 |
Üldhalduskulud |
|||||
41 |
Muud äritulud |
|||||
42 |
Muud ärikulud |
|||||
43 |
Ärikasum |
|||||
44 |
Finantstulud |
|||||
45 |
Finantstulud tütarettevõtete aktsiatelt ja osadelt |
|||||
46 |
Finantstulud sidusettevõtete aktsiatelt ja osadelt |
|||||
47 |
Finantstulud muudelt pikaajalistelt finantsinvesteeringutelt |
|||||
48 |
Kasum valuutakursi muutustest |
|||||
49 |
Muud intressi- ja finantstulud |
|||||
50 |
Finantstulud KOKKU |
|||||
51 |
Finantskulud |
|||||
52 |
Tütarettevõtete aktsiate ja osadega seotud finantskulud |
|||||
53 |
Sidusettevõtete aktsiate ja osadega seotud finantskulud |
|||||
54 |
Intressikulud |
|||||
55 |
Kahjum valuutakursi muutustest |
|||||
56 |
Finantsinvesteeringute väärtuse muutus |
|||||
57 |
Muud finantskulud |
|||||
58 |
Finantskulud KOKKU |
|||||
59 |
Kasum (kahjum) majandustegevusest |
|||||
60 |
Erakorralised tulud |
|||||
61 |
Erakorralised kulud |
|||||
62 |
Kasum (kahjum) enne maksustamist |
|||||
63 |
Tulumaks |
|||||
64 |
Aruande puhaskasum (-kahjum) |
Tabel 6. Investeeringuobjektid
A |
B |
C |
D |
E |
F |
G |
H |
I |
J |
Kood7 |
Objektide arv |
Käibe-maksuga soetus-maksumus, kroonides |
Käibe-maksuta soetus-maksumus, kroonides |
Taotletava toetuse määr |
Investeeringuobjekti finantseerimine, kroonides |
Laenu-vahendite allikad10 |
|||
Taotletav toetus |
Oma- ja laenuvahendid |
||||||||
1 |
Toetatavad investeeringuobjektid |
||||||||
2 | |||||||||
3 |
– |
||||||||
4 |
– |
||||||||
5 |
– |
||||||||
6 |
– |
||||||||
7 |
– |
||||||||
8 |
– |
||||||||
9 |
– |
||||||||
10 |
– |
||||||||
11 |
Toetatavad investeeringu- |
× |
× | ||||||
12 |
Ettevalmistavad tööd KOKKU8 |
× |
× |
× |
× |
× | |||
13 |
Ettevalmistavad tööd, kuni 12% investeeringu-objektide maksumusest |
× |
× |
× | |||||
14 |
Toetatav investeering KOKKU9 |
× |
×11 |
Tabel 7. Riskianalüüs ja muu lisateave
1 |
Kavandatava investeeringuga kaasnevate riskide lühikirjeldus: |
|
|
2 |
Kavandatava investeeringuga kaasnevaid riske vähendavate tegevuste lühikirjeldus: |
|
|
3 |
Lisateave tegevuskava kohta12: |
|
1 Tabelisse 2 märgitakse detailselt sadama moderniseerimisega seonduvad eesmärgid ning majandustegevuse lühikirjeldus.
2 Tabeli 3 reale 3 märgitakse hõivatute aasta keskmine arv, arvestades füüsilisest isikust ettevõtjat ennast, palgata peretöötajaid, juhatuse liikmeid (v.a füüsilisest isikust ettevõtja puhul) jt taotleja majandustegevusega seotud isikuid.
3 Tabeli 3 ridadele 18–22 märgitakse tegevusalad, millega tegeletakse ning näitajad (tonni, tükki, tundi jm).
4 Tabelite 4, 5a ja 5b andmed esitatakse täiskroonides sentideta.
5 Tabeli 4 reale 57 märgitakse vastavalt kas aktsia- või osakapital.
6 Tabeli 4 reale 58 märgib taotleja, kes on füüsilisest isikust ettevõtja, ettevõtte jooksva aasta väljaminekute ja sissetulekute sissemaksete vahe (neto).
7 Tabeli 6 veergu C märgitakse investeeringuobjekti kood vastavalt taotlusvormi ridadele.
8 Tabeli 6 reale 12 märgitakse ettevalmistavad tööd vastavalt taotlusvormil esitatule.
9 Tabeli 6 reale 14 märgitakse ridade 11 ja 13 summa.
10 Tabeli 6 veergu J märgitakse krediidiasutuse või kapitalirendile andja või muu kreeditori nimi.
11 Read, mis on tähistatud sümboliga «×», jäetakse täitmata.
12 Tabeli 7 reale 3 võib taotleja vajadusel märkida veel vajalikku lisateavet tegevuste (tegevuskava) kohta, sh kavandatava investeeringuobjektiga seotud ettevalmistavate tööde lühikirjelduse.
Kantsler Ants NOOT |
Põllumajandusministri 17. jaanuari 2005. a määruse nr 3 ««Eesti riikliku
arengukava Euroopa Liidu struktuurifondide kasutuselevõtuks – ühtne programmdokument
2004–2006» meetme 3.11 «Kalanduse käitlemisketi investeeringutoetuse meetmed»
alameetme 3.11.3 «Kalasadamate moderniseerimine» tingimused» lisa 4 |
HINNAPAKKUMISTE VÕRDLUSTABEL PARIMA PAKKUMISE VALIMISEKS
Esitatud hinnapakkumised
Pakkuja |
Pakkuja |
Pakkuja |
||
1. |
Pakkumiskutse saaja nimi |
|||
2. |
Pakkumiskutse saaja asukoht, postiaadress |
|||
3. |
Pakkumiskutse pakkujale saatmise päev |
|||
4. |
Hinnapakkumise pakkujalt saamise päev |
|||
5. |
Hinnapakkumise kehtivusaeg |
|||
6. |
Hinnapakkumise vastavus pakkumiskutse |
|||
7. |
Kavandatav investeeringuobjekti käibemaksuta maksumus |
|||
Valitud parim hinnapakkumine
Pakkuja nimi | |
Kavandatava investeeringuobjekti nimetus | |
Kavandatava investeeringuobjekti käibemaksuta maksumus |
Valitud parima hinnapakkumise põhjendus, kui ei ole valitud odavaimat hinnapakkumist:
|
___________________________________________ | ______________________ | |
(toetuse taotleja või tema esindaja nimi ja allkiri) | (kuupäev) |
Kantsler Ants NOOT |
Põllumajandusministri 17. jaanuari 2005. a määruse nr 3 ««Eesti riikliku
arengukava Euroopa Liidu struktuurifondide kasutuselevõtuks – ühtne programmdokument
2004–2006» meetme 3.11 «Kalanduse käitlemisketi investeeringutoetuse meetmed»
alameetme 3.11.3 «Kalasadamate moderniseerimine» tingimused» lisa 5 |
Kuludeklaratsioon nr_______1 investeeringuks tehtud kulutuste deklareerimiseks
Taotleja nimi | |||||||||||
Taotleja registrikood | |||||||||||
Taotluse viitenumber 2 | |||||||||||
Kapitalirendile andja ärinimi3 | |||||||||||
Kapitalirendile andja äriregistrikood3 |
Teatan, et esitan käesoleva taotluse kohta _____________4 kuludeklaratsiooni,
mille kohaselt olen
teinud investeeringu summas _____________________5 krooni (käibemaksuta)
ning sellega teinud
kavandatud investeeringu6:
lõplikult
osaliselt.
Lisan järgmised investeeringu tegemist tõendavad dokumendid:
Dokumendi nimetus |
Jrk nr |
Dokumentide arv |
Dokumentide number või numbrid |
Arve või arve-saateleht (kapitalirendi korral kapitalirendile andjale väljastatud arve või arve-saateleht) |
1 |
||
Maksekorraldus müüjale tasumise kohta |
2 |
||
Tehtud tööde või üleandmise-vastuvõtmise akt7 |
3 |
||
Kapitalirendi leping koos maksegraafikuga3 |
4 |
|
Investeeringu kogumaksumuse muutumise põhjus ja uus maksumus8 |
Kinnitan, et lisatud investeeringu tegemist tõendavatel dokumentidel olevad andmed on õiged.
_______________________________ | ||
(allkiri) | ||
Taotleja või tema esindaja ees- ja perekonnanimi |
||
(kuupäev)
|
Täidab AMET
Märkused ________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________ Dokumentide olemasolu kontrollinud: |
1 Täidab Amet.
2 Kuludeklaratsioonile märgitakse kinnituskirjas näidatud taotluse viitenumber.
3 Täidetakse juhul, kui investeering tehakse liisinguandja kaudu.
4 Sellele reale märgitakse, mitmes taotluse kohta esitatud kuludeklaratsioon on käesolev kuludeklaratsioon.
5 Märgitakse käesoleva kuludeklaratsiooniga esitatud maksenõude summa käibemaksuta.
6 Märgitakse rist õigesse kasti.
7 Täidetakse juhul, kui investeeringuobjektiks on ehitus.
8 Juhul kui investeeringu kogumaksumus ei ole sama, mis on näidatud kinnituskirjas, siis märgitakse käesolevale kuludeklaratsioonile investeeringu kogumaksumuse muutumise põhjused ja uus maksumus.
Kantsler Ants NOOT |