https://www.riigiteataja.ee/kohtulahenditeLiigitusAlamMenyy.html

https://www.riigiteataja.ee/gfx/indicator.gif

Kohtulahendite liigitus

Kokku: 2| Näitan: 1 - 2

  • Esimene
  • Eelmine
  • 1
  • Viimane
Kohtuasja nrKohusLahendi kpSeotud sätted Märksõnad ja annotatsioonid kuva annotatsioonid peida annotatsioonid
3-3-1-9-13 PDF Riigikohus 26.03.2013
3-3-1-56-01 PDF Riigikohus 22.11.2001

Kuna avalik-õiguslikke haldusülesandeid täitval asutusel, kelle haldusakti või toimingut halduskohtus vaidlustatakse, on enamasti paremad võimalused kvaliteetse õigusabi saamiseks ja seega ka kohtus oma haldusaktide või toimingute kaitsmiseks kui kaebuse esitanud isikul, tuleb protsessitähtaja ennistamisel mõjuvaid põhjuseid hinnata rangemalt siis, kui tähtaja rikkujaks on avaliku võimu kandja. Näiteks ei saa tähtaja ennistamisel mõjuvaks põhjuseks pidada ühe töötaja tööalast lähetust ka juhul, kui see oli vältimatu ja ootamatu.


HKMS § 31 lg 5 esimene lause, mille kohaselt apellatsioonkaebuse võib esitada üksnes vastava teate esitanud isik, tähendab, et apellatsioonkaebuse võib esitada seesama protsessiosaline, kes on sellest eelnevalt teatanud.

Kokku: 2| Näitan: 1 - 2

  • Esimene
  • Eelmine
  • 1
  • Viimane

https://www.riigiteataja.ee/otsingu_soovitused.json