Määrus kehtestatakse «Struktuuritoetuse
seaduse» § 17 lõike 2 alusel ja kooskõlas § 16 lõikega 2.
1. peatükk
ÜLDSÄTTED
§ 1. Määruse reguleerimisala
Määrus sätestab «Struktuuritoetuse seaduse» § 2 lõike 2 punkti 1 alusel
kehtestatud «Eesti riikliku arengukava Euroopa Liidu struktuurifondide
kasutuselevõtuks – ühtne programmdokument 2004–2006» (edaspidi arengukava)
prioriteedi 1 «Inimressursi arendamine» meetme 1.3 «Võrdsed võimalused
tööturul» osa «Tööturuasutuste projektid» raames antava toetuse
kasutamise kava (edaspidi kava) koostamise tingimused ja korra,
toetuse andmise ja kasutamise tingimused ja korra ning toetuse seire
läbiviimise eeskirja.
§ 2. Toetuse andmise eesmärk
Toetuse andmise eesmärgid on:
1) integreerida kiiremini ja
ulatuslikumalt tööturule töötuid;
2) integreerida
kiiremini ja ulatuslikumalt tööturule töötajaid, kes on saanud
koondamisteate;
3) võimaldada riskirühmadele paremat ligipääsu
tööturule;
4) tõsta tööturuteenuste tulemuslikkust ja
kvaliteeti.
§ 3. Toetatavad tegevused
Meetme osa raames toetatavad tegevused on:
1) töötute ja
koondamisteate saanud töötajate täiendus- ja ümberõpe (sh
ettevõtlusalane õpe);
2) riskirühmade töövõime ja
töövalmiduse tõstmine;
3) ebapiisava eesti keele
oskusega isikutele tööalaselt vajaliku keeleõppe võimaluste pakkumine
toetamaks nende integratsiooni tööturule;
4) tööhõivealane
abi ning kaitstud või tugiisikuga töökohtade loomine ja muude
üleminekutöö võimaluste loomine;
5) abi andmine
ettevõtlusega alustamiseks;
6) naiste tööturule tuleku ja
naasmise takistuste vähendamine;
7) tööturule integreerimist
toetavate teenuste osutamine;
8) olemasolevate tööturuteenuste
edasiarendamine ning kohandamine piirkondlike vajadustega ning uute
tööturumeetmete väljatöötamine ja rakendamine;
9)
aktiivseid tööturumeetmeid ja tööturule integreerimist toetavaid
teenuseid osutavate töötajate koolitus;
10) Tööturuameti ja
tööhõiveametite (edaspidi tööturuasutused
) moderniseerimine.
§ 4. Toetus ja toetuse määr
(1) Toetus käesoleva määruse mõistes on riigi poolt antav rahaline abi,
mida kaasrahastatakse Euroopa Sotsiaalfondist.
(2) Euroopa Sotsiaalfondi vahendid võivad moodustada maksimaalselt 80%
käesoleva määruse § 5 lõike 1 kohaselt koostatava kava alusel rahuldatud
taotluste abikõlblikest kogukuludest.
(3) Vähemalt 20% kava alusel rahuldatud taotluste abikõlblikest
kogukuludest peab olema finantseeritud Eesti avaliku sektori poolt.
Eesti avaliku sektori finantseeringuks loetakse järgmiste isikute
finantseeringut:
1) riik;
2) kohaliku omavalitsuse üksus;
3)
muu avalik-õiguslik juriidiline isik;
4) juriidilised isikud,
mille üle punktides 1–3 nimetatud isikud omavad «Raamatupidamise
seaduse» § 27 lõike 1 tähenduses valitsevat mõju.
(4) Kui toetuse andmine on riigiabi «Konkurentsiseaduse» § 30 lõike 1
mõistes, järgitakse Euroopa Komisjoni määruses 2204/2002/EÜ, mis
käsitleb EÜ asutamislepingu artiklite 87 ja 88 kohaldamist tööhõivealase
riigiabi suhtes (ELT L 337, 13.12.2002, lk 3–14) ja Euroopa Komisjoni
määruses 68/2001/EÜ, mis käsitleb EÜ asutamislepingu artiklite 87 ja 88
kohaldamist koolitusabi suhtes (ELT L 10, 13.01.2001, lk 20–29), mida on
muudetud Euroopa Komisjoni määrusega 363/2004/EÜ (ELT L 63, 28.02.2004,
lk 20–21) ning Euroopa Komisjoni määruses 70/2001/EÜ, mis käsitleb EÜ
asutamislepingu artiklite 87 ja 88 kohaldamist väikese ja keskmise
suurusega ettevõtjatele antava riigiabi suhtes (ELT L 10, 13.01.2001, lk
33–42), mida on muudetud Euroopa Komisjoni määrusega 364/2004/EÜ (ELT L
63, 28.02.2004, lk 22–29) sätestatud tingimusi.
2. peatükk
KAVA KOOSTAMISE TINGIMUSED JA KORD
§ 5. Kava
(1) Kava koosneb tööturuasutuste eelistusnimekirjana esitatud
investeeringute ettepanekutest (edaspidi taotlused) tegevuste
toetamiseks, mis on loetletud määruse §-s 3.
(2) Kavas loetletud taotlustele antava toetuse summa kokku ei tohi
ületada Vabariigi Valitsuse korralduses kinnitatud summat.
(3) Iga kava eelnõus nimetatud taotluse kohta märgitakse
«Struktuuritoetuse seaduse» § 17 lõikes 4 sätestatud andmed.
§ 6. Kava koostamise alused
(1) Kava koostatakse vastavuses arengukavas ja programmitäiendis
nimetatud meetme eesmärkide ja toetatavate tegevustega.
(2) Sotsiaalministeerium määrab Tööturuametile tähtaja § 5 lõikes 1
nimetatud taotluste esitamiseks.
§ 7. Kava koostamise kord
(1) Tööturuamet esitab koos taotluste elektrooniliste koopiate ja
originaalidega Sotsiaalministeeriumile ettepaneku kava koostamiseks.
(2) Sotsiaalministeerium koostab saabunud taotluste põhjal kava eelnõu
ja esitab selle Vabariigi Valitsusele kinnitamiseks hiljemalt 20
tööpäeva jooksul § 6 lõikes 2 nimetatud tähtajast.
(3) Kava koostamisel lähtub Sotsiaalministeerium järgmistest
kriteeriumitest:
1) taotlus peab vastama vähemalt ühele arengukavas
ja programmitäiendis nimetatud meetme eesmärkidest;
2)
taotluse tegevusvaldkond on vastavuses arengukavas ja programmitäiendis
nimetatud meetme tegevusvaldkondadega.
§ 8. Kava muutmine
Sotsiaalministeerium võib teha Vabariigi Valitsusele ettepaneku kava
muutmiseks, kui:
1) pärast toetuse väljamakseid kavas nimetatud
projektidele jääb meetme osa eelarvesse kasutamata vahendeid;
2)
kava muutmine on vajalik muudest asjaoludest tulenevalt.
3. peatükk
TAOTLEJALE JA TAOTLUSELE ESITATAVAD NÕUDED NING
TAOTLEJA JA TAOTLUSE VASTAVAKS JA MITTEVASTAVAKS TUNNISTAMINE
§ 9. Taotlejad ja nõuded taotlusele
(1) Taotlejaks käesoleva määruse mõistes on Tööturuamet ja
tööhõiveametid.
(2) Taotleja peab omama vähemalt kaheaastast kogemust tööturuteenuste
osutamisel.
(3) Taotlus on nõuetekohane, kui:
1) taotlus on vormikohane ning
sellele on lisatud (lisa 1) kinnituskiri § 4 lõikes 3 nimetatud
finantseeringu olemasolu kohta;
2) toetust on taotletud §-s 3
nimetatud tegevuse elluviimiseks;
3) § 4 lõikes 3 nimetatud
finantseering moodustab vähemalt 20% taotluse abikõlblikest kogukuludest;
4)
tegevuskavas on arvesse võetud kõik taotluse elluviimiseks vajalikud
tegevused ja need on ajaliselt teostatavad;
5) eelarves kajastatud
kulud on abikõlblikud ja põhjendatud ja vastavad Euroopa Komisjoni
määruse 448/2004 §-s 3 sätestatule ning «Struktuuritoetuse seaduse» § 42
lõike 3 alusel kehtestatud määruse tingimustele;
6)
toetatav tegevus lõpetatakse hiljemalt 31. augustiks 2008. a;
7)
esitatud andmed on piisavad ja õiged;
8) see on allkirjastatud
allkirjaõigust omava isiku poolt.
§ 10. Taotluse vastavaks ja mittevastavaks tunnistamine
(1) Sotsiaalministeerium kontrollib 20 tööpäeva jooksul pärast kava
kinnitamist Vabariigi Valitsuse poolt taotluse vastavust § 9 lõikes 3
sätestatud nõuetele.
(2) Kui taotluses esineb puudusi, teavitab Sotsiaalministeerium
taotlejat puudustest kirjalikult viie tööpäeva jooksul ning määrab
tähtaja puuduste kõrvaldamiseks.
(3) Taotlus tunnistatakse vastavaks, kui taotlus vastab kõigile §-s 9
sätestatud nõuetele.
(4) Taotlus tunnistatakse mittevastavaks ja tehakse taotluse rahuldamata
jätmise otsus, kui taotlus ei vasta kasvõi ühele § 9 lõikes 4 sätestatud
nõuetest.
4. peatükk
TAOTLUSE RAHULDAMINE JA RAHULDAMATA JÄTMINE
§ 11. Taotluse rahuldamine
(1) Rahuldamisele kuuluvad kõik nõuetele vastavaks tunnistatud
taotlused, mis on loetletud Vabariigi Valitsuse poolt «Struktuuritoetuse
seaduse» § 17 lõike 4 alusel eelistusnimekirjana kinnitatud
investeeringute loetelus.
(2) Sotsiaalminister teeb taotluse rahuldamise või rahuldamata jätmise
otsuse 20 tööpäeva jooksul Vabariigi Valitsuse poolt eelistusnimekirjana
esitatud investeeringute loetelu kinnitamisest.
(3) Kui taotluse täies ulatuses rahuldamine ei ole võimalik või
põhjendatud, võib taotleja nõusolekul taotletud toetuse summat ja
projekti tegevusi muuta vastavalt «Struktuuritoetuse seaduse» § 20
lõikes 6 sätestatule.
§ 12. Taotluse rahuldamise otsus
Taotluse rahuldamise otsuses märgitakse vähemalt:
1)
toetuse saaja;
2) otsuse kuupäev;
3) viide otsuse tegemise
alustele ning toetuse saaja kohutustele;
4) toetatava projekti nimi
ja abikõlblikud kogukulud;
5) toetuse maksimaalne suurus Eesti
kroonides ja toetuse ning Eesti avaliku sektori finantseeringu määr
projekti abikõlblikest kogukuludest;
6) kulude abikõlblikkuse
algus- ja lõppkuupäev;
7) tähtaeg jooksva eelarveaasta
riigieelarveliste väljamaksete prognoosi esitamiseks;
8)
ettemakse tegemise tingimused;
9) projekti seirearuannete esitamise
tähtajad;
10) esimese väljamakse taotluse esitamise tähtaeg.
§ 13. Otsuse teatavaks tegemine
Sotsiaalministeerium saadab taotluse rahuldamise või rahuldamata jätmise
otsuse koopia taotlejale viie tööpäeva jooksul otsuse tegemisest.
§ 14. Taotluse rahuldamise otsuse muutmine ja kehtetuks tunnistamine
(1) Taotluse rahuldamise otsuse muutmine ja kehtetuks tunnistamine
toimub vastavalt «Struktuuritoetuse seaduse» §-s 20 ja «Haldusmenetluse
seaduses» sätestatud korrale.
(2) Taotluse rahuldamise otsuse muutmiseks esitab taotleja avalduse
Sotsiaalministeeriumile Tööturuameti kaudu.
(3) Tööturuamet kontrollib viie tööpäeva jooksul muudatuse põhjendatust
ning esitab omapoolse hinnangu muudatuse aktsepteerimise kohta
Sotsiaalministeeriumile.
(4) Sotsiaalministeerium vaatab avalduse läbi 15 tööpäeva jooksul
avalduse kättesaamisest ning teavitab taotlejat kirjalikult otsusest.
5. peatükk
TOETUSE VÄLJAMAKSETE TEOSTAMISE TINGIMUSED
§ 15. Abikõlblikud kulud
(1) Abikõlblikud on kulud, mis on tehtud kooskõlas Euroopa Komisjoni
määrusega 448/2004/EÜ, millega muudetakse määrust 1685/2000/EÜ, millega
kehtestatakse nõukogu määruse nr 1260/1999/EÜ üksikasjalikud
rakenduseeskirjad seoses struktuurifondide kaasfinantseeritavate
meetmetega seotud kulutuste abikõlblikkusega, ning tunnistatakse
kehtetuks määrus 1145/2003/EÜ (ELT L 072, 11.03.2004, lk. 66–77) ja
Euroopa Parlamendi ja nõukogu määrusega 1784/1999/EÜ Euroopa
Sotsiaalfondi kohta (ELT L 213, 13.08.1999, lk 5–8), «Struktuuritoetuse
seaduse» § 42 lõike 3 alusel kehtestatud määruse
tingimustega ning muude õigusaktidega.
(2) Mitteabikõlblikud on järgmised kulud:
1) käibemaks,
välja arvatud juhul, kui on võimalik näidata, et toetuse saaja on
lõpptarbija, kellel ei ole vastavalt käibemaksu reguleerivatele
õigusaktidele õigus projekti raames tasutud käibemaksu oma
maksustatavast käibest maha arvata või käibemaksu tagasi taotleda ning
temale ei hüvitata käibemaksu muul moel;
2) kulud projekti
personali töötervishoiu tagamiseks, kui need ei ole seadustega ette
nähtud;
3) allhangetest tingitud kulud, kui nende allhangete
korraldamine tekitab projektile kulusid, loomata sellele samas
proportsionaalset lisaväärtust;
4) maa ja piiramatu
kasutuseaga põhivara ning kinnisvara soetus- ja renoveerimiskulu;
5)
trahvid, finantskaristused ja kohtukulud;
6) organisatsioonide
liikmemaksud;
7) ametnike töötasu, kui nende ülesanded projektis
langevad kokku ülesannetega, mida nad täidavad ametnikena;
8)
hüvitised ametist vabastamise ja töölepingu lõpetamise korral;
9)
erisoodustusena käsitletavad majutus-, eluaseme-, sõidu- ja
toitlustuskulud ning päevarahad.
(3) Abikõlblikud on kulutused, mis on tehtud toetuse taotluse
rahuldamise otsuses sätestatud abikõlblikkuse alguskuupäevast
lõppkuupäevani.
§ 16. Kulude abikõlblikkuse algus- ja lõppkuupäev
(1) Kulude abikõlblikkuse algus- ja lõppkuupäev sätestatakse taotluse
rahuldamise otsuses vastavalt taotluses märgitud projekti eeldatavale
algus- ja lõppkuupäevale.
(2) Kulude abikõlblikkuse alguskuupäev võib olla varasem kui taotluse
esitamise kuupäev, kuid mitte varasem kui 1. jaanuar 2004. a.
(3) Kulude abikõlblikkuse lõppkuupäev ei või olla hilisem kui 31. august
2008. a.
§ 17. Toetuse saaja kohustused
Toetuse saaja on kohustatud:
1) vastama toetuse saaja ja projekti
teostamise kohta esitatud küsimustele;
2) säilitama taotluse,
toetuse ja projekti teostamisega seonduvat dokumentatsiooni vähemalt 31.
detsembrini 2015. a;
3) näitama toetuse kasutamisel, et tegemist on
toetuse abil teostatud projektiga, kasutades selleks ettenähtud
sümboolikat kooskõlas Euroopa Komisjoni määruses 1159/2000/EÜ, mis
käsitleb liikmesriikide järgitavaid teavitamis- ja avalikustamismeetmeid
seoses struktuurifondide antava abiga (Euroopa Liidu Teataja L 130,
31.05.2000, lk 30–36), sätestatuga;
4) viivitamatult
kirjalikult informeerima projekti teostamise käigus ilmnenud projekti
negatiivse tulemuse suurest tõenäosusest või vältimatusest ning projekti
edasise jätkamise kaheldavast otstarbekusest;
5) täitma teisi
õigusaktides sätestatud kohustusi.
§ 18. Toetuse väljamaksmine
(1) Toetus makstakse toetuse saajale välja «Struktuuritoetuse seaduse»
§ 11 lõike 2 punkti 2 alusel kehtestatud korras.
(2) Toetuse saaja esitab Tööturuametile 10. detsembriks järgneva
eelarveaasta väljamaksete prognoosi. Esimese eelarveaasta väljamaksete
prognoosi esitab toetuse saaja 14 päeva jooksul toetuse taotluse
rahuldamise otsuse tegemisest.
(3) Väljamakse taotlus on nõuetekohane, kui:
1) see vastab
«Struktuuritoetuse seaduse» § 11 lõike 2 punkti 2 alusel kehtestatud
tingimustele;
2) see on vormikohane (lisa 2);
3) esitatud andmed
on täielikud ja õiged;
4) see on allkirjastatud
allkirjaõigust omava isiku poolt.
(4) Kui väljamakse taotluses esineb puudusi, teavitab Tööturuamet
toetuse saajat puudustest kirjalikult ja määrab tähtaja puuduste
kõrvaldamiseks.
(5) Kulusid ei hüvitata, kui väljamakse taotlus ei vasta vähemalt ühele
lõikes 3 sätestatud nõuetest või toetuse saaja ei ole täitnud
«Struktuuritoetuse seaduse» § 41 lõikes 3 ja
käesoleva määruse §-s 15 sätestatud tingimusi.
(6) Tööturuamet edastab väljamakse taotluse ja maksekorralduste
nimekirja ülekannete teostamiseks makseasutusele «Struktuuritoetuse
seaduse» § 11 lõike 2 punkti 2 alusel kehtestatud korras või teavitab
toetuse saajat kulude hüvitamisest keeldumisest kirjalikult 15 tööpäeva
jooksul alates väljamakse taotluse kättesaamisest või puuduste
kõrvaldamisest.
§ 19. Väljamakse taotluse esitamise sagedus ja tähtaeg
(1) Toetuse saaja võib esitada väljamakse taotluse (lisa 2)
Tööturuametile vastavalt vajadusele, kuid vähemalt üks kord kuue kuu
tagant.
(2) Esimene väljamakse taotlus esitatakse hiljemalt 10 tööpäeva jooksul
§ 16 lõikes 2 nimetatud väljamaksete prognoosi esitamisest.
(3) Viimane väljamakse tehakse toetuse saajale pärast projekti
lõpparuande heakskiitmist Tööturuameti poolt.
(4) Viimane väljamakse peab moodustama vähemalt 5% taotluse rahuldamise
otsuses märgitud toetuse summast.
6. peatükk
TOETUSE SEIRE LÄBIVIIMINE
§ 20. Projekti seirearuande esitamine
(1) Toetuse saaja esitab Tööturuametile taotluse rahuldamise otsuses
märgitud tähtajaks projekti seirearuande (lisa 3) kirjalikult ja
elektrooniliselt.
(2) Seirearuandeid esitatakse vähemalt kaks korda aastas.
(3) Kui projekti kestus ei ületa kuut kalendrikuud, esitab toetuse saaja
ainult projekti lõpparuande.
§ 21. Projekti lõpparuande esitamine
(1) Toetuse saaja esitab Tööturuametile vormikohase projekti lõpparuande
(lisa 3) ja selle elektroonilise koopia koos projekti viimase väljamakse
taotlusega 30 päeva jooksul alates projekti kulude abikõlblikkuse
lõppkuupäevast.
(2) Rakendusüksus ja rakendusasutus peavad kõiki toetuse taotlemise,
menetlemise ja seirega seotud dokumente säilitama vähemalt 31.
detsembrini 2015. a.
§ 22. Projekti seirearuandele ja lõpparuandele esitatavad nõuded
Projekti seirearuanne ja lõpparuanne on nõuetekohased, kui:
1)
need vastavad «Struktuuritoetuse seaduse» § 7 lõike 3 alusel kehtestatud
tingimustele;
2) need on vormikohased (lisa 3) ja sisaldavad nõutud
andmeid;
3) esitatud andmed on täielikud ja õiged;
4)
need on allkirjastatud allkirjaõigust omava isiku poolt.
§ 23. Projekti seirearuande ja lõpparuande kontrollimine ja
kinnitamine
(1) Tööturuamet kontrollib seirearuande ja lõpparuande vastavust §-s 22
sätestatud nõuetele.
(2) Tööturuamet kinnitab projekti seirearuande või teavitab toetuse
saajat seirearuandes esinevatest puudustest «Struktuuritoetuse seaduse»
§ 7 lõike 3 alusel kehtestatud korras 20 tööpäeva jooksul projekti
seirearuande saamisest.
(3) Tööturuamet võib seirearuande kinnitamiseks küsida toetuse saajalt
projekti elluviimist puudutavaid täiendavaid andmeid ja dokumente ning
teha toetuse saajale ettepanekuid projekti tegevuskava, finantsplaani
või eelarve muutmiseks, kui projekti seirearuandes esitatud andmetest
selgub, et projekti eduka elluviimise tagamiseks on vajalik muudatuste
tegemine.
§ 24. Meetme seirearuanne
Käesoleva määruse alusel rahuldatud projektide seireandmed lisatakse
sotsiaalministri 7. juuli 2004. a määruse nr 89 «Eesti riikliku
arengukava Euroopa Liidu struktuurifondide kasutuselevõtuks – ühtse
programmdokumendi aastateks 2004–2006» meetme 1.3 «Võrdsed võimalused
tööturul» tingimused ja toetuse seire läbiviimise eeskiri» §-s 23
nimetatud meetme seirearuandesse ning esitatakse selles nimetatud
kuupäevadel.
7. peatükk
MÄÄRUSE RAKENDAMINE
§ 25. Rakendussäte
Sotsiaalministeeriumi 7. juuli 2004. a määruse nr 89 «Eesti riikliku
arengukava Euroopa Liidu struktuurifondide kasutuselevõtuks – ühtse
programmdokumendi aastateks 2004–2006» meetme 1.3 «Võrdsed võimalused
tööturul» tingimused ja toetuse seire läbiviimise eeskiri» (edaspidi Sotsiaalministeeriumi
7. juuli 2004. a määrus nr 89) alusel rahuldatud
Tööturuameti toetuse taotlustes esitatud projektid kantakse käesoleva
määruse kohaselt koostatud toetuse kasutamise kavasse.
Sotsiaalministeeriumi 7. juuli 2004. a määruse nr 89 alusel rahuldatud
Tööturuameti taotlused loetakse rahuldatuks käesolevas määruses
sätestatud korras ning rahuldatud taotluste rakendamine jätkub
Sotsiaalministeeriumi 7. juuli 2004. a määruses nr 89 sätestatud korras.
§ 26. Sotsiaalministeeriumi 7. juuli 2004. a määruse nr 89
«Eesti riikliku arengukava Euroopa Liidu struktuurifondide
kasutuselevõtuks – ühtse programmdokumendi aastateks 2004–2006 meetme
1.3 «Võrdsed võimalused tööturul» tingimused ja toetuse seire
läbiviimise eeskiri» muutmine
Sotsiaalministeeriumi 7. juuli 2004. a määruses nr 89 «Eesti riikliku
arengukava Euroopa Liidu struktuurifondide kasutuselevõtuks – ühtse
programmdokumendi aastateks 2004–2006 meetme 1.3 «Võrdsed võimalused
tööturul» tingimused ja toetuse seire läbiviimise eeskiri» (RTL 2004,
96, 1508) tehakse järgmised muudatused ja täiendused:
1) määruse pealkiri sõnastatakse järgmiselt:
«Meetme 1.3 «Võrdsed võimalused tööturul», välja arvatud riigi
tööturuasutuste projektidele antava toetuse, tingimused ja toetuse seire
läbiviimise eeskiri»;
2) paragrahvi 1 senine tekst loetakse lõikeks 1 ja määrust
täiendatakse lõikega 2 järgmises sõnastuses:
« (2) Määrust ei kohaldata lõikes 1 nimetatud meetme 1.3 «Võrdsed
võimalused tööturul» osa «Tööturuasutuste projektid» raames antavatele
toetustele, mille rakendamine toimub «Struktuuritoetuse seaduse» § 17 ja
selle alusel sätestatud tingimustel ja korras.»;
3) paragrahvi 3 punkt 9 tunnistatakse kehtetuks;
4) paragrahvi 7 lõike 1 punkt 3 sõnastatakse järgmiselt:
« 3) riigiasutused, välja arvatud Tööturuamet ja tööhõiveametid või»;
5) paragrahvi 12 lõike 3 teine lause tunnistatakse kehtetuks.
Märkus. Lisad on avaldatud elektroonilises Riigi Teatajas.
(Alus: «Riigi Teataja seaduse» § 4 lõige 2 ja riigisekretäri 29.06.2005. a
resolutsioon nr 17-1/0505738.)